14-08-2006, 23:57 PM
probleem siis selles et gaas põhjas sõidan ja vahepeal käib läbi selline tagasitõmme või tõks vms asi, et milles probleem? selline tunne nagu korraks hästi järsku läheks pidur peale vms a see on võimatu suht
riga Kirjutas:... mul on need sõelad suht läbi, kuu aega sõidan siis pean jube karpa ja muud torud tühjaks pumama sest muidu mootor lihtsalt ei käivitu...
valdo Kirjutas:riga Kirjutas:... mul on need sõelad suht läbi, kuu aega sõidan siis pean jube karpa ja muud torud tühjaks pumama sest muidu mootor lihtsalt ei käivitu...
Mis Sa siis jamad niiviisi? Võta paak maha, lase kütusest tühjaks, pese paak korralikult seest ära, kogu toitesüsteem ka, olemasolev kütus kurna läbi mitmekordse riide läbi jne... Ja pane uued filtersõelad.
Natuke ebaaus on küsida kaasfoorumlastelt abi tõrkumise korral, kui endal toitesüsteem sodi täis...
riga Kirjutas:no eila sai tuure ja segu kruvitud tükk aega, lõpuks panin ikkagi tuurid 1 ringi peale kuna 1 ja pool ringi oli liiga nõrk üldse ei vedanud ja pool ringi ei tahtnud ka vedada, aga vähemalt ta enam ei tõksi aga mis värk see on et kui sõidu ajal keeran kraani kinni et siis võrr kohe liigub üli kiirusega selle aja kui kraan kinni a kui kraan lahti siis jälle nagu venib rohkem, kas siis tuleb segu kruvi kinni keerata?
Nitro Kirjutas:Kui kraani kinni keerates läheb järsku minek paremaks, siis arvatavasti ujuki nõel laseb läbi ja uputab koguaeg üle. Kontrolli, kas ujuki nõel ikka peab korralikult ja kui peab, siis alles hakka segu reguleerima.
karlep Kirjutas:Bensiini saab mootorist välja sedasi: keera karterilt alt ära tuulutuskruvi ja võta küünal maha. Lükka, kuni bensiini enam selat avast ei pritsi. Peakski mootor bensiinist tühi olema...
riga Kirjutas:karlep Kirjutas:Bensiini saab mootorist välja sedasi: keera karterilt alt ära tuulutuskruvi ja võta küünal maha. Lükka, kuni bensiini enam selat avast ei pritsi. Peakski mootor bensiinist tühi olema...
kus see karter asub? ja mul on D8 mootor, aga on siis viga selles et tal on bensiini liiga palju sees? ja kas aitab see et ma keeran küünla maha ja lasen tal lihtsalt seista mingid päevad? või pean kraani ja segu kruvi kinni keerama ja siis metsikult jooksma? või on veel mõni variant?
riga Kirjutas:no eila sai tuure ja segu kruvitud tükk aega, lõpuks panin ikkagi tuurid 1 ringi peale kuna 1 ja pool ringi oli liiga nõrk üldse ei vedanud ja pool ringi ei tahtnud ka vedada, aga vähemalt ta enam ei tõksi aga mis värk see on et kui sõidu ajal keeran kraani kinni et siis võrr kohe liigub üli kiirusega selle aja kui kraan kinni a kui kraan lahti siis jälle nagu venib rohkem, kas siis tuleb segu kruvi kinni keerata?Siin on selgelt rikas küttesegu, segukruvi tuleb koomale keerata. Jälgi, kas õhupuhasti on ikka lahtises asendis ja ka puhas. Saan aru et see siin kirjeldatav nn. tõksimine ongi rikka küttesegu puhul võrrile omane väntvõlli pööreldes üle ühe pauguga töötamine ehk muruniitja mootoriga sarnase häälega töötamine.
taruvaras Kirjutas:riga Kirjutas:no eila sai tuure ja segu kruvitud tükk aega, lõpuks panin ikkagi tuurid 1 ringi peale kuna 1 ja pool ringi oli liiga nõrk üldse ei vedanud ja pool ringi ei tahtnud ka vedada, aga vähemalt ta enam ei tõksi aga mis värk see on et kui sõidu ajal keeran kraani kinni et siis võrr kohe liigub üli kiirusega selle aja kui kraan kinni a kui kraan lahti siis jälle nagu venib rohkem, kas siis tuleb segu kruvi kinni keerata?Siin on selgelt rikas küttesegu, segukruvi tuleb koomale keerata. Jälgi, kas õhupuhasti on ikka lahtises asendis ja ka puhas. Saan aru et see siin kirjeldatav nn. tõksimine ongi rikka küttesegu puhul võrrile omane väntvõlli pööreldes üle ühe pauguga töötamine ehk muruniitja mootoriga sarnase häälega töötamine.