>Artiklist jääb mulje, et on kasutatud asünkroonmootorit. Kuidas seda juhitakse? Sagedusmuunduriga?
kasutusel on kolmefaasiline püsimagnet sünkroonmootor, mida kasutas VW
Juhtimiseks on samuti VW peal olnud kontroller, mis siis "ehitab" need 3 faasi kokku, muudetakse nii pinget kui ka sagedust. Rootori asendi kontrollimiseks on mootoril väljund kontrollerile.
>Kas käigukast on alles? Kuidas seda reaalselt kasutatakse (sidurit ju pole...)?
peal on tavaline GAZ24 käigukast (seda oli sinna kõge lihtsam panna, kahjuks on see häälekas), Sidurit pole vaja, kuna elektrimootoril puudub tühikäik ja kui mootorpidurdus on vällja lülitatud ja gaasi ei anta (naljakas väljend elektriauto kohta), pöörleb rootor vabalt ja sünkroniseerida tuleb vaid rootori mass. käiguvahetus võtab natuke kauem aega kui sidurit kasutades
>Milline on akude tööpinge?
120V (VW kasutas 96V)
>Kuidas on lahendatud auto ülejäänud süsteemide töö ehk 12 V?
kontrolleril on 13,8V väljund tavalise 12V aku laadimiseks ja kogu ülejäänud elektrisüsteem on tavaline 12V
>Kuidas on lahendatud kütteseade?
elektriline soojapuhur
>Kuidas elektriautoga sõitmine igapäevaselt kasutajale tundub? Mind huvitab just tunne või emotsioon.
üsna emotsioonivaba
lihtsalt liigub. Selle mootori eripära on, et kohaltvõtt on üsna pehme, 0-10 km/h kiirendus on aeglane, edasi normaalne. Häirib käigukastist tulev "trollibussi hääl". Oluliselt lihtsamini sõidetav kui originaal pobeda. linnas pole vaja enamasti käiku vahetada (0 - 55km/h)
>Kas vanamutid ikka märkavad elektriautot?
aeglaselt sõites ei märgata, kiiremalt sõites teevad sillad ja käigukast piisavalt häält
>Ja lõpuks kollane küsimus: kas Tallinn oma sõna tasuta parkimiskoha suhtes ikka pidas?
Jah, parkimisluba on käes