Jälle ühe vana auto võrra on kogus suurem!
#1

Ehk peale paarinädalast tõmblemist, orgunnimist, telefoniläbirääkimisi jne, lõpuks on veel üks vana auto võrra Eestimaa pinnal rohkem.
Autoks on Dodge WC52 1943 vla.
Enne auto oli rootsi tuletõrjes. Veel enne rootsi armees, ning veel enne USA armees.
Auto on üldiselt komplektne, mida ei ole originaalis, see on present (rootsi armee oma on olemas) ning mida ei ole üldse, see on
Ei ütleks et palju tööd on ees, istmed tahavad kindlasti tegemist, samuti vahetamist tahavad tagaosa lauad.

Mootor töötab väga ilusti, auto sõidab, aga hetkel ei pidurda.
Nii et homsele Lustisõidule tulla ei saa, kahjuks.


Muide, otsin kohad kus võiks istmed parandada ning vahetada puitosad.
Puitosad kõik laudadest, ei ole mingi probleem neid valmistada, ainult muidugi tuleb suhteliselt palju tööd teha. Mõtlesin ise, et need kes vanu paate-jahi-kaatrid remondivad võivad siin kasuliku olla.
Kui keegi oskab selliseid mehi soovitada, olge lahked!

Nii et sellised uudised.

Uff..oli ikka tegemist et auto ühe vana maaalusesse garaaziboksi sisse ajada. Kätetel on mullid tekkinud.

Pildil on sokeerunud garaazinaabrid vaatavad monstrumjeepiSmile))


Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

denis23 Kirjutas:Pildil on...

Millisel pildil?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#3

vaata nüüd on lisatud

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

denis23 Kirjutas:Muide, otsin kohad kus võiks istmed parandada
sääl näikse mitmeid kontakte olevat:
http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=7182

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#5

Sellest sõidukimargist on neljal lehel juttu ühes käesoleva aasta ZR-s (ei mäleta nr-t). Kirjutatakse, et SRÜ aladel on neid masinaid järel umbes 10, heas seisukorras eksemplare kindlasti veel vähem. Põhjus olnud selles, et Dodge-sid eraiskutele NLiidus pärast mahakandmist ei müüdud, kuna kodanik oleks saanud seda väikese veomasinana tarvitada ja oleks viimati veel rikkakski läinud!
Seevastu lendliisi Williseid olevat SRÜ-s umbes 1000 järel. Ise tean Krasnodari krais endise Sotši miilitsaülema polkovnik Reiljani täies sõidukorras Willist, kuulnud olen, et samas krais asub ja läheb taastamisele kindral Lembit Pärnale kuulunud Willis.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#6

Ja ja, nägin ajakirjas "Igrushki dlja bolshih" ühe roostes raami sildadel mille foto all oli kirjas et "ainus Dodge WC52 Moskvas"
Venemaa on üldse oma tollidega ja lollidega automotohuvilisele üks õnnetu maa.
Aga õnneks ei ela meie Venemaal, nii et ainuüksi Eestis neid masinaid on minule teada kolm - kõik on ilusti internetis üleval. Üks on Commander Car, ehk kõige rohkem hinnatud  WC-56 ideaalses sõidukorras, üks on minu oma (seisukord 3 ja 4 vahel) ning üks tugevalt ümberehitatud WC-51. Lisaks sellele võimalik et meie ei tea kõike. Ja samuti kes teab äkki sellistes organisatsioonides nagu EKV ja KL on need samuti võib olla. (vähemalt nende vanemaid vendi ehk Dodge Power Wagon on küll seal)

Muide, Willys on Dodge kõrval üks kääbu lihtsaltSmile))

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne