nr-d GAZ-i plokikaanel..
#1

mida tähendavad nr-d Gaz-i plokikaanel, kas valmistamise aastat või midagi muud, sest mõned numbrijadad ei saa kuidagi daatumile osutada ?

]kaaned
ning kas antud kaas kuulub ikka Gaz-le ?
]erilise markeeringuga

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#2

Esimesel pildil olevat kaks alumist isendit on kindlasti GAZ-AA jõuallikkal baseeruva agraarmootori M-6050 omad. Neid toodeti teadaolevalt pärast II maailmasõda kombainidele, generaatoritele, keevitusagregaatidele jne.

Neljas kaan on midagi muud.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Pole kohtand ühtegi keevitust,kompressorit ega tuletõrjepumpa sellise kaanega. Kõik isendid on olnud pika veepumba varjandid (kaane peal on ava ).
M-6050 on tüüp aga just NEED TEISED NR.
Mis kirjasi peab kandma plkaan mis pandi autole?
See üksik kaan pärineb mootrilt millel pole ühtegi kirja aga karterituulutuse järgi kuulub mm või aa le.
Oman 12 kaant. 11l on kiri M-6050 ,üks antud kirjata on se üksik pildil olev isend.Olen kõik teist sorti (pika pumba) kaaned ära andnud ilma nendega tutvumatta . Nüüd palve kel on ,see võiks vaadata mis kirjad peal.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#4

Laadal juttu puhudes selgus tõsi asi ,et gaz i kaantel on kõigil kiri M-60 50 ja teised nr on valmistamise aeg näiteks 12IX45.Minus tekitas segadust kaan mille viimane nr on 92 aga eks tegijal juhtus mõndagi.
Plokkidel on kiri M-6015 imeni molotova ,ainult M-6015 või täiesti ilma kirjadetta. Ploki all ääres on valmistamis aeg.Oman plokki mille valmistamis aeg on43aasta aga üleval ääres on ainult kiri M-6015 mootori nr 5356,teine isend on loetamatu valmistamis ajaga ja muidu ilma kirjadetta,kolmas isend M-6015 imeni molotova ja 52 aasta oma.Samas on veel plokk mis tehtud dets 1945 ja ainult kirjaga M-6015 NR 101034.
Nüüd hakkan kahtlema ,et autodel on ORIGINAAL mootoriks ainult imeni molotova.
Kõigele lisaks on veel üks mootor kus pole ÜHTEGI kirja .Sellele on ise tehtud ava bensupumba tarbeks ja esialgse visuaalse pilgu järgi kuulub aa või mm le.
Kellel ON VEEL MINGEID TÄHELEPANEKUID?

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#5

minu mootoritel:
1.Mootor 1: A.Plokikaanel järgm.kirjad - M 6050, 11-51, ringi sees embleem "3TK". Lisaks plokikaanel veekanali peal keermetatud ja korgitud ava. B.Mootori plokil järgm.kirjad - M 6015, GAZ im.Molotova, nr.738461(järel viisnurk).
2.Mootor 2: A.Plokikaanel järgm.kirjad - M - 60 - 50, 11-55, ringi sees embleem "3TK". Plokikaanel veekanali peal keermetatud ja korgitud ava ei ole. B. Mootori plokil järgm.kirjad - M 6015, ZPP(vene tähed), nr.828402.

Terv. Avo
50 50 598
Vasta
#6

Plokikaantega on lood väga keerulised.
Kõigepealt peaks vahet tegema Gaz AA ja Gaz MM mootorite vahel.
Gaz AA mootoritel oli plokikaan selline, millel veepump kinnitus kaanele nelja poldiga.
http://foto.k-arvutisalong.ee/?valik=gal...&p=3697238

Peale selle toodeti samatüüpi mootorile veel puugaasi plokikaant ( suurendatud surveastmega ).
Pildilt võib näha, et küünla-avad on süvendatud.
http://foto.k-arvutisalong.ee/?valik=gal...&p=3697237

Gaz MM mootoritel kinnitub veepump 3 poldiga ja surveaste peaks olema kõrgem, kui tavalisel AA mootoril.

Hetkel vaatasin oma tagavarasid ja loendasin kokku 14 kaant, nende hulgas ühesuguse tähistusega vaid kaks, nii et on mille üle mõelda.

Kui kedagi huvitab, võin hiljem lisada erinevatest markeeringutest fotosid.

Kui ma eksisin, siis keegi parandagu mind.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne