Korviga 56
#1

Nagu teada, on Eestis soolo IZ-56 päris levinud ja nendest ka kõikvõimalikke imeasju ehitatud. Tean et on olemas ka korviga isendeid IZ-56K aga ise pole sellist veel näinud. Korv pidi muidu igavesti vinge kujuga olema(üks papi ütles selle kohta pudrukuul) ja kui ilusti ära teha, võib ju päris kena aparaadi saada.

Kas on kellegi kogemusi korviga 56-ga ja äkki leiab kuskilt mõne pildi kah. Ise otsisin küll aga ei leidnud nagu.

Ühe pildi ikka leidsin:http://www.autogallery.org.ru/k/i/58izh56_VirginijusNorkus.jpg
Kujutasin tegelt seda korvi vingemalt ette aha kas sellel ei peagi klaasi olema?
Vasta
#2

Sel korvil oli klaas täitsa olemas, üks enam-vähem komplektne oli müügil Kurtnas. Välja nägi selline:

Asp
Vasta
#3

Siin veel üks korviga Iz, kahjuks ka klaas puudu.
----------------------
Kui kellegil kusagil vedeleb näiteks selline oleks väga huvitet.
Vasta
#4

Uus üritus.
Vasta
#5

Arva ära kellel oli selline asi kodus olemas. Niikaua kuni ühed arvasid et neil on seda korvi rohkem vaja kui mul.:mad::mad::mad:
Vasta
#6

Jaa, jupiter külgkorviga on mu kuuri all täitsa olemas. See korv, mida siin näha on, on veits vanem, seetõttu ka väärtuslikum, ka ilusam :Kadedus:
On see jup 1 siin pildi peal???
Vasta
#7

Mul sõbral seisab üks korviga 56 aiaääres kasutult juba 10 aastat.pakkus mulle odava eest.Kui huvitutakse siis andke teada

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#8

lugu selline, et mul see korviga variant täitsa olemas. panin lehte kuulutuse ja üks vanatädi helistas. läksin vaatama ja oh imet, heinakuhjast vaatas vastu ilma ühegi roosteplekita korviga 56. tal oli isa paar aastat tagasi surnud ja pärimiseks tuli talle ka tollal uued dokid teha. siis saingi koos dokumentide vormistamisega selle sikli alla 2k koos terve kärutäie osadega. tädi oli rahul ja mina veelgi rohkem. pilte praegu pole, aga teen. originaalist erinevalt on ainult uued summutid juurde pandud, muu on originaal. korvil on klaas ees ja hästisäilinud iste. roostet pole. praegu on konserveeritud, ootab tegemist. oleks huvitatud kellegagi ka juppide vahetamisest.
Vasta
#9

see seal pildil on jup1 jah. ainult silma hakkab see, et esituli on vist vahetatud ja tagavelg on kroomitud. ilmselt on 18 tolli alla pandud. muu on silmale vaid iluks...
Vasta
#10

ja veel seda, et loomulikult saab mu korvi pealt klaasi mõõdud ja kuju vaadata, kui keegi peaks hakkama endale tegema. otsin 56le summe ja esituld!!!
Vasta
#11

Leidsin mõned pildid korviga 56-est:
Vasta
#12

KorvigaCool
Vasta
#13

49 korv siis selline:
Vasta
#14

56 korv
Vasta
#15

Kas iz 56 korv pole mitte samasugune nagu planeta1 ja jupiter1?
Porikas vist on teine...?
Vasta
#16

Nägin ühte jupiteri isendit kunagi soome talvirallil
fekaal pilt aga äkki on abiks.
[Pilt: 27.jpg]



Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#17

see on 56-st juba üks aste uuem korv. enim oli see levinud 2. seerial.
Vasta
#18

Jätkaks teemat:

Kas korviga 56-l ja tavalisel 56-l on ka mingisuguseid erinevusi? Või on tsiklid ise nii sarnased, et kui panen tavalisele 56-le korvi külge, ongi kohe 56K.

Klaabu, sul on kindlasti olemas 56 ja 56K tehaseraamatud ja kataloogid. Millised oleks võimalused nende ostmiseks või kopeerimiseks?

terv,
valts@mõte tuli pähe

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#19

Tavalisel 56\'el polnd originaalis korvikinnituskronsteine.Veohammakad olid ka vist vähe teised?
Vasta
#20

Ma pole küll päris kindel aga kas 56 korvikinnituse kronsteinid ei käi mitte poltidega tsikli raami külge?

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne