Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Kulge, rääkige mis küünlad teil tsiklitel peal on ja mida soovitate. Erit 175-sele. Ise katsetan ja mässan vanade Vene küünaldega aga millegipärast ei taha need kaua töötada ja kui töötavad siis kuidagi kaootiliselt ja ma loodan ning arvan et mõni lääne küünal võiks paremini sobida.
Olen kuulnud, et võrrile pidi mootorsae küünal hästi minema. Kohe pidi ärksam(IRW) ja kiirem olema. Need muidugi pisikeste poiste jutud aga kes teab....
Postitused: 380
Teemad: 10
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
175 kohta ei tea midagi aga mul mopeedil on champion sellel säde missugune ja on juba päris kaua olnud
I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Postitused: 267
Teemad: 28
Liitus: May 2003
Maine:
1
Mul oli K-750 l vene küünaldega sama jama. Uuest peast töötasid ilusti, said aga mõned tiirud sõidetud hakkasid pudistama. Ja käima ei tahtnud ka enam hästi minna. Sai ka poest Championi omad välja valitud ja peale seda pole nagu küünaldega probleeme olnud. See muidugi ei tähenda, et nad igavesti kestavad. Sõitu minnes ikka üks komplekt tagavaraks kaasa!
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
vene küünalde kvaliteedi jagunemine on väga kõikuv. nad ei pea ka selle pärast suurt vastu, et nende valik on väike ja tihti töötavad nad vales skaalas. aga tegelt on nii, et see, kui hästi mingi küünal töötab, sõltub ikka sellest, kas ta on selle mootori jaoks ette nähtud. mida kallim ja kvaliteetsem küünal, seda tundlikum.
Postitused: 225
Teemad: 2
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
öelda nipalju et m ja ural töötavad kõige paremini a11 vene päritolu kyynaldega....
Ostan Mini juppe!
Tahtsin kangesti oma IZ P5-le lääne küünalt peale osta, tehti mulle selgeka, et A11 on see ainus ja õige :???
Aga et mida teised oma kogemustest ütlevad?
Või on see sama legend, et vene rattale ainult avtool sobib?
Ise kahtlustan seda viimast millegipärast.
A11 nagu 4 taktilise mootori küünal? minu arust. Seega 2 takti peaks nagu natuke teine olema+erinev temperatuur ju ka? Aga kui täpset marki ei tea, siis väga raske poest midagi konkreetset nõuda.... (eriti autopoest)
Aga enda küünalde erialane teadmisetepagas väga kriitikat ei kannata :keersilm
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
see, et vene rattale ainult vene küünal läheb, on küll BS ruudus. igas küünalde esinduses on erinevate küünlamarkide võrdluskataloogid olemas. kui tead sikli marki või küünla vene tähist, siis leiab kõik üles. kui mootorist hoolid, otsi ikka välismaine ÕIGE küünal. mina toon oma küünlad pärnu mnt-lt boschi esindusest. seal on viimase peal teenindus, sest mehed on ise ka siklitega sõitnud ja tunnevad asja. minule otsiti paarkümmend aastat vanade andmete järgi (selliseid koode tänapäeval enam ei kasutata) kuskilt maa alt välja materjalid, millega sai küünla koodi tänapäevaseks teha. isegi paljunduse tegid mulle sellest lehest. 30 krooni ja saad hea küünla.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
muide boschi tähistuse järgi sobib 175 voshodile w7ac. ja planeta viiele saab kataloogist numbri, neil oli see seal olemas, aga peast ma enam ei mäleta...
M-ile sobib siis A11 kindlale kõige paremini v ?
mis Minskile (125) peale sobib ?
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Huh, mul lõppesid vene küünlad otsa ja sõitu oli vaja minna- keerasin Golf III pikad üünlad (3 elektroodiga!) sisse ja pole paremini see mootor küll töötanud. Jabur, kas pole :lol Küünal ulatub ligi sentimeetri jagu põlemiskambrisse. Muidugi- süütepoolid on mingid vanad mosse omad...
Küünal peab olema õige süüteastmega, firmal pole teoorias mingit tähtsust. Mul endal ka 175(voshod) ja küünal praegu bosch w7 ja midagi, ei mäleta täpsemalt, kart on kaugel... Vähegi kompetentsemast poest peaks müüja sulle kataloogi põhjal õige küünla leidma, edu!
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
just, ahto, õige jutt. tähtis pole mitte firma (läänes on kvaliteet enam-vähem ühtlane), vaid küünla mark. hõõgarv näitab, millistes tingimustes see küünal töötab. võid võtta suvalise küünla ja ta ehk töötabki, kuid teeb samal ajal ka palju pahandust. kas tatistab end pikapeale täis või põletab lausa kolvile augu sisse. elektroodi vale asukoht põlemiskambris (pikk keere) teeb samuti pahandust, sest ega see põlemiskamber siis umbes tehtud pole. iga asja jaoks on oma põhjus ju. ärge siis arvake, et kui uue (suvalise) küünlaga kohe mootor tööle läheb, siis on see kohe parim variant. M-ile võtke nt A11 analoog mõnest teisest firmast ja võidate palju.
Postitused: 225
Teemad: 2
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
hmm ise sõidan 638-l A17 kyynaldega ja väga kenasti töötavad-kuumem kyynal ja kahetaktisele parem-puhastub kergemini... yldjuhul siiki oli see kyynla hõõgarv seotud surveastmega mootoris...et mida kõrgem surve seda kuumem kyynam...??? vist, pole mahti olnud aga Palu õpikus on kõik see värk ka kirjas
Ostan Mini juppe!