09-10-2006, 10:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2006, 10:06 AM ja muutjaks oli stihl.)
Tegemist sis sellise haruldusega, nagu DKW 1000sp ja ilmselt Eesti automüüja kätte sattunud ta täiesti juhuslikult. Võimalik, et mehed ise pole üldse kursiski, mida nad täpselt müüvad:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Sakslaste Auto Union oli kuni II maailmasõjani väga hästi müüv ettevõte, mille brändid Horch, Audi ja DKW olid üle maailma tuntud.
Sõda, muidugi, muutis kõik...Enamus Auto Unioni tehastest, mis asusid Ida Saksamaal, purustati ja tassiti venelaste poolt mööda Nõukogude Liitu laiali. Siiski, osa suudeti sakslaste poolt siiski päästa ja ümber kolida Lõuna Saksamaale, kus pärast sõda asuti neid usinasti üles ehitama. Nii usinasti, et uute automudelitega ei olnudki väga aega tegelda - sestap olid ka pärastsõjaaegsed mudelid suht ennesõjaaegse tehnikaga...
Sama võib öelda ka 1000sp kohta - vana kahetaktiline mootor ning ameeriklaste pealt (Thunderbird) mahaviksitud disain. Aga asi ise sai ilus - olge valmis seda tunnistama:
![[Pilt: 1960_DKW_1000_Sp_coupe_r3q.JPG]](http://www.ritzsite.net/DKW1000SP/1960_DKW_1000_Sp_coupe_r3q.JPG)
Väidetavalt on tehaseväravast välja veerenud ~5000 tk kupeed + veel ümmarguselt tuhat kabriot, mis tähendab seda, et just "rahvaautoga" tegemist ei ole: karmi hinna ja aegunud tehnika tõttu ei õnnestunud müük just kõige paremini. Saksa majandusime sümboliks saanud masin aga aja möödudes ilmselt odavamaks enam ei lähe - kannatab ka väikelaenu röögatut protsent maksta, arvan....
Vaadake oma võimalused üle.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Sakslaste Auto Union oli kuni II maailmasõjani väga hästi müüv ettevõte, mille brändid Horch, Audi ja DKW olid üle maailma tuntud.
Sõda, muidugi, muutis kõik...Enamus Auto Unioni tehastest, mis asusid Ida Saksamaal, purustati ja tassiti venelaste poolt mööda Nõukogude Liitu laiali. Siiski, osa suudeti sakslaste poolt siiski päästa ja ümber kolida Lõuna Saksamaale, kus pärast sõda asuti neid usinasti üles ehitama. Nii usinasti, et uute automudelitega ei olnudki väga aega tegelda - sestap olid ka pärastsõjaaegsed mudelid suht ennesõjaaegse tehnikaga...
Sama võib öelda ka 1000sp kohta - vana kahetaktiline mootor ning ameeriklaste pealt (Thunderbird) mahaviksitud disain. Aga asi ise sai ilus - olge valmis seda tunnistama:
Väidetavalt on tehaseväravast välja veerenud ~5000 tk kupeed + veel ümmarguselt tuhat kabriot, mis tähendab seda, et just "rahvaautoga" tegemist ei ole: karmi hinna ja aegunud tehnika tõttu ei õnnestunud müük just kõige paremini. Saksa majandusime sümboliks saanud masin aga aja möödudes ilmselt odavamaks enam ei lähe - kannatab ka väikelaenu röögatut protsent maksta, arvan....
Vaadake oma võimalused üle.