07-11-2006, 11:24 AM
Pikkade kaalutluste tulemusel on sündinud lootus säilitada esilagsel kujul säilinud Ikarus bussi turisti versioon. Pildid alates siit: http://pildialbum.org/pilt.php?id=697379. Aktsiooni õnnestumise korral saab masina uueks koduks Järva-Jaani vanatehnika varjupaik.
Hind koos transpordiga on 16 kilo, millest 15k läheb eelmisele omanikule ja ülejäänu transpordikulude katteks. Metallihinnad leiate www.kuusakoski.ee, bussi kaal 10 tonni (???) ümber.
Auto-moto foorumil puudub informatsioon antud bussist paremini säilinud isendi kohta Eestis. Bussi päästmisest on juttu olnud siin:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid137819
Põhiliselt esimese Ikaruse aktsioonist on järgi jäänud 4239,59 krooni eesti raha, usun et enamus foorumlasi nõustuvad minuga, kui see kõik saaks seemneks kõnealuse Ikaruse korraldamiseks varjupaika. Samuti on esimese panuse teinud EdR. Algus on selline:
EdR: 300.-
Jääk: 4239,59
kris: 150.-
Kokku: 4689,59
Hind koos transpordiga on 16 kilo, millest 15k läheb eelmisele omanikule ja ülejäänu transpordikulude katteks. Metallihinnad leiate www.kuusakoski.ee, bussi kaal 10 tonni (???) ümber.
Auto-moto foorumil puudub informatsioon antud bussist paremini säilinud isendi kohta Eestis. Bussi päästmisest on juttu olnud siin:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid137819
Põhiliselt esimese Ikaruse aktsioonist on järgi jäänud 4239,59 krooni eesti raha, usun et enamus foorumlasi nõustuvad minuga, kui see kõik saaks seemneks kõnealuse Ikaruse korraldamiseks varjupaika. Samuti on esimese panuse teinud EdR. Algus on selline:
EdR: 300.-
Jääk: 4239,59
kris: 150.-
Kokku: 4689,59
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com