Sellise peal sai 30 aastat tagasi turbarabas tööd tehtud. Kabiini põrand (käigukast) läks nii palavaks, et jalgu pidi seina peal hoidma.
Sellest ajast vaevlen ka pidevate seljavalude käes, haakeseadme tahatõstmisest.
Väga põnev oli risti üle drenaažikraavide sõitmine. Aeglasema sõidu puhul tahtis tagumine ots sisse vajuda.
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2006, 11:35 AM ja muutjaks oli -AsjaPulk-.)
0liver Kirjutas:Mis põhjusel need ekskavaatorid üldse sinna karjääri jäeti. Ei saanud ju see vesi sinna nii järsku tekkida?
Ju siis sai. Olla öösel tulnud...
Ma teadsin juba ammu, et need seal põhjas on, üks isa sõber rääkis. Suvel, kui vesi madal on pidi sealt isegi mingi kraana/ekskavaatori nool välja paistma. Seal põhjas pidi väidetavalt ka Joss olema ja Zil'id ka. Nagu sealt kaardilt näha, võib seal ka muud nodi olla. Selle torni all mõeldakse vist toda noolt, mida mina tean.
(Sellist infot tean mina, niiet ärge pahandage, kui polnud nii)
Samas lähedal elava sõbra jutu järgi olevat Rummu karjäär nii 15-20 a tagasi veega täitunud, põhjuseks arvatavasti vett välja imenud pumba rike. Hiljem olla plaanitud seda ka uuesti tühjaks tõmmata, kuid asi ebaõnnestus. Paar linti olla ühe kohaliku "ristiisa" poolt lastud hiljem välja tuua ja tööle panna...
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2006, 00:14 AM ja muutjaks oli Sillu.)
taruvaras Kirjutas:13.09 nägin Pärnus Ehitajate teel erakordset vaatepilti: autorongi, mis koosnes vedukist ja madalast treiler-platvormpoolhaagisest. Platvormil aga koormaks ZIL 164 kõvera sõrestiknoolega autokraana! Masin paistis olevat täiesti komplektne, mis võttis mulgi "karbi lahti". Ehkki kabiin ja ka kraanaosa olid tugevalt roostes.
Kuna ise tulin kõrvalteelt ja liiklus üsna tihe, siis lõpuks kord peateele saanud, otsustasin seda kooslust nats jälitada. Et kuhu siis sõit läheb- kas otse Kuusakoski-laadsesse asutusse või mujale. Siiski kaotasin nad silmist, kuid vanaraua kokkuostude väravais ja ka kiiganud sealsetesse hoovidesse, seda unikaalset liikurit ei näinud. Ehk läks mõne õige ferromaani kätte taastamisele.
On keegi foorumlastest selle kraana käekäigust ka rohkem teadjam?
Kod. Taruvaras nägi ilmselt seda isendit. Rahustuseks võin öelda niipalju, et isend kuulub käesoleval ajal Maanteemuuseumile ja jõudumööda taastada on see plaanis tõesti. Toodi haruldane masin aga Ruhnu (kui mälu mind nüüd ei peta...) saarelt ja ilmselt siis Taruvaras seda nägigi. Pildid on tehtud kõigest mõned päevad hiljem, 16. septembril.
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2006, 23:49 PM ja muutjaks oli valdo.)
Täna kolatud veidi Lõuna-Eestis, kuigi terve päeva oli väga tihe udu.
Suurimaks leiuks oli Helme lähedal ühes taluhoovis vedelev PAZ-652 kere. Vrakk oli rattad, rehve jm kola täis tuubitud. Udu ja pikk vahemaa tingisid foto halva kvaliteedi, kuid siiski on näha eripärad, sh rihveldatud küljed.
Ca 10 km raadiuses sai nähtud ka komplektset MTZ-5 traktorit, sellest fotot pole.
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2006, 19:38 PM ja muutjaks oli Sillu.)
Valdo, ehk viskad pilgu peale, ega isend kolhoos.pri.ee galeriis juba esindatud ei ole? On nimelt seal paar isendit, mille asukoht teoreetiliselt võiks olla midagi sinnakanti. Kui mitte, siis asukoha PT peale võib saata küll.
Teistel, kes veel näinud pole, vast on niisama huvitav vaadata
Eile 23.11 kl 12.00 Tartus kaubamaja ristil Tartu TREF-i treiler, millel oli
värske halli värvi all, ilma kabiinita teehöövel, vist oli tegu V-10-ga, kuid võin ka eksida-ei ole nende masinatega väga kursis.
hanno51 Kirjutas:Eile 23.11 kl 12.00 Tartus kaubamaja ristil Tartu TREF-i treiler, millel oli
värske halli värvi all, ilma kabiinita teehöövel, vist oli tegu V-10-ga, kuid võin ka eksida-ei ole nende masinatega väga kursis.
Hm, kui masin oli ilma kabiinita, siis võis tegu olla hoopis Maanteemuuseumi D-144-ga, mille taastamine lõpetatud või lõpetamisel. Algselt oli see ilma kabiinita. Neil muuseumi arhiivist pärinevatel, enne taastamist tehtud piltidel nähaolev kabiin on konkreetsele höövlile paigaldatud ekspluatatsiooni käigus. Pean püüdma täpsemalt järgi uurida...
hanno51 Kirjutas:Eile 23.11 kl 12.00 Tartus kaubamaja ristil Tartu TREF-i treiler, millel oli
värske halli värvi all, ilma kabiinita teehöövel, vist oli tegu V-10-ga, kuid võin ka eksida-ei ole nende masinatega väga kursis.
Hm, kui masin oli ilma kabiinita, siis võis tegu olla hoopis Maanteemuuseumi D-144-ga, mille taastamine lõpetatud või lõpetamisel. Algselt oli see ilma kabiinita. Neil muuseumi arhiivist pärinevatel, enne taastamist tehtud piltidel nähaolev kabiin on konkreetsele höövlile paigaldatud ekspluatatsiooni käigus. Pean püüdma täpsemalt järgi uurida...
N.ö. otsesest allikast info kontrollimisel leidis kinnitust, et tegu on/oli tõepoolest Eesti Maanteemuuseumi kollektsiooni kuuluva, nüüd siis vastrestaureeritud D-144ga, mis oli teel oma uude koju, s.t. muuseumi masinahalli, kus ta on nüüdsest kõigile huvilistele vaadata