26-11-2006, 21:29 PM
Lisan ka märkuse, et esimesed ning ka viimased 500 meetrit sõitis buss omal jõul, kuigi oleks võimeline olnud ka läbima terve teekonna...
EdR Kirjutas:Ikarus 250 roolis tahaksin enne oma surma ära käia!
valdo Kirjutas:EdR Kirjutas:Ikarus 250 roolis tahaksin enne oma surma ära käia!
Küsin huvipärast, kas see unistus on nüüd Sul selle aktsiooniga täitunud?
valdo Kirjutas:EdR Kirjutas:Ikarus 250 roolis tahaksin enne oma surma ära käia!
Küsin huvipärast, kas see unistus on nüüd Sul selle aktsiooniga täitunud?
EdR Kirjutas:Eks mingiaeg tuleb ka Ikarus 280 aktsioon ette võtta....Milline Ikarus-280 sul mõttes on?
Regardman Kirjutas:Kust see 20 000.- ?
Mina küll kuulnud pole ja ei usu ka. Kirves liiga ja eks alkoholi mõjul ei oska inimesed normaalset juttu ka ajada.
muuseumipapa Kirjutas:Arvan, et Ikarus`i äratoomisaktsioon kippus ööpäevapikkuseks. Kõige varem startis eno1 ekipaaž Lokutalt (eno1, Väikevend ja Regardman), Järva-Jaanis liitus muuseumipapa, Tartus ootasid meid aiv puksiiriga ja Sillu. Veidi aja pärast saabus Tallinna meeskond (TAR, XTA koos tartlase andres22-ga) Saime GO Bus`ist Ikarus`i spetsiaalsed pukseerimislülid. Edasi! Värska õhku hingasime kolm tundi: vesi sisse, akud peale, küte sisse, käima, õhkpadja vahetus, kummid täis, õhkpatjade regulaatori korrastamine, küljeluukide kinnitamine, paberid korda, kolmnurgaga aiv`i auto järele ja tagasi! Viis tundi ja 15 min
EdR Kirjutas:muuseumipapa Kirjutas:Arvan, et Ikarus`i äratoomisaktsioon kippus ööpäevapikkuseks. Kõige varem startis eno1 ekipaaž Lokutalt (eno1, Väikevend ja Regardman), Järva-Jaanis liitus muuseumipapa, Tartus ootasid meid aiv puksiiriga ja Sillu. Veidi aja pärast saabus Tallinna meeskond (TAR, XTA koos tartlase andres22-ga) Saime GO Bus`ist Ikarus`i spetsiaalsed pukseerimislülid. Edasi! Värska õhku hingasime kolm tundi: vesi sisse, akud peale, küte sisse, käima, õhkpadja vahetus, kummid täis, õhkpatjade regulaatori korrastamine, küljeluukide kinnitamine, paberid korda, kolmnurgaga aiv`i auto järele ja tagasi! Viis tundi ja 15 min
Kas õhkpadja vahetuseks võtsite ratta ka alt ära?
sm.Poljakov Kirjutas:Kas saite Ikaruse ikka katuse alla? Kahju kui ta peale pikki garaazi-aastaid välja jääks.Kahju on meilgi, aga hetkel küll väljas. Sellist ruumi, kus pikkus, laius ja kõrgus Ikarusile vastav, meil veel ei ole. Ühe loodetava ruumi puhul jäi kahjuks meeter pikkusest puudu. Küll aga tabas varjupaiga eestseisus end arutelult, kuimitu protsenti vabariigis asuvatest suurtest ühissõidukitest (bussid, trammid, trollid) asuvad varju all? Me küll kõik loodame, et see aeg, kui museaalidest sõidukid saaksid varju alla, tuleks rutem. Kui kellelgi on reaalseid ettepanekuid, kuidas selleni kiiremini jõuda, olge head ja andke aga teada!
(12-05-2009, 13:24 PM)6628 Kirjutas: TAKi arhiivist on leitud dokument, mis tõendab, et see Värskast Järva-Jaani jõudnud Ikarus-250 on pärit TAKist ja sõitis seal garaaþinumbri 3073 all linnadevahelistel liinidel. Olen isegi selle bussiga kunagi Leningradi sõitnud. Bussi riiklik number oli 47-37 ЕАГ. Ametlikult teda Põlvamaale ei müüdud, vaid kanti maha maikuus 1983, 7-aastasena.Aitäh, Aare, põneva info eest!
Lisaks üks Harri Orgi pilt sellest bussist 1978. aastal.