Ei usu omad silmad! Kas alustame aktsiooni?
#41

Kas ei võind olla tegu pisi-pättusega: toimetadi riigist välja varosana (mittesõitev ju!), mitte sõidukina. Nii vanat sõidukit võibolla enam ei lubatagi välja...
Vasta
#42

Style Kirjutas:Nii vanat sõidukit võibolla enam ei lubatagi välja...


Tere järjekordne tõeline EESTLANE!
Ise ei söö ja teistele kah nagu anda ei tahaks... lõpetage ükskord kogu see nii kaudne kui otsene hala teemadel kuidas pahad venelased, lätlased, soomlased ja juudid kõik hea vanatehnika meilt ikka minema tassivad - peale kaklust rusikatega ei vehita! Masin leidis omale tõenäoliselt hea omaniku.
Vasta
#43

Võiksin rääkida anekdootlikke lugusid kuidas vanatehnika "huvilised" on üritanud päästa haruldasi eksemplare Eestis.
Kõik üritused on lõppenud totaalsete läbikukkumistega!
Miks?
Küsimusi oleks veel ja veel.......

:I M Back
Vasta
#44

oldmoped Kirjutas:Tere järjekordne tõeline EESTLANE!
Ise ei söö ja teistele kah nagu anda ei tahaks...

Samad sõnad. Meil kõigil oli üsna pikka aega võimalik see auto ära osta. Peale selle oli arvata, et kui siitmaalt ta mingi aja jooksul ostjat ei leia, eks siis ta piiri taha (ida poole) läheb. Seal on piisavalt rahalisi võimalusi omavaid huvilisi...

Praegu ei ole küll enam kedagi muud süüdistada kui iseennast. Õnn on see, et auto sattus headesse kätesse.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#45

muide venelastel jäi selline kokkulepe kui midagi huvitavat sealmaal silma jääb siis need aitavad mind selle toimetamisega eestisse. ainuke probleem et neil seal eriti palju huvitavat ei ole ja see mis on maksab väga palju raha

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#46

Tsiklimeister Kirjutas:Võiksin rääkida anekdootlikke lugusid kuidas vanatehnika "huvilised" on üritanud päästa haruldasi eksemplare Eestis.
Kõik üritused on lõppenud totaalsete läbikukkumistega!
Miks?

Olen Su seisukohaga päri, kuid tean, et see on õnneks vaid osa Eesti vanatehnikaliikumisest. Osad huvilised käravad palju ja ei tee eriti midagi ning nende käest on jah isendeid "eest ära lipsanud". On aga ka risti vastupidise suhtumisega kodanikke - kes avalikkuse ees eriti ei kära, aga tegutsevad ja sageli rohkem kui paljud siin seda aimata suudavad. Ja neid on nii mitmeidki.

Ja viimastel aastatel on nii mitmeidki väärtuslikke asju ka mujalt Eestisse sisse toodud ja siin ära taastatud, nende hulgas ka tõsiseid rariteete.

Ärgem arvakem, et kõikide vanatehnikahuviliste projektid saavad olema siin foorumis avalikkuse ees vaadatavad. Seda ei juhtu arvatavasti mitte kunagi.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#47

valdo Kirjutas:
oldmoped Kirjutas:Tere järjekordne tõeline EESTLANE!
Ise ei söö ja teistele kah nagu anda ei tahaks...

Samad sõnad. Meil kõigil oli üsna pikka aega võimalik see auto ära osta. Peale selle oli arvata, et kui siitmaalt ta mingi aja jooksul ostjat ei leia, eks siis ta piiri taha (ida poole) läheb. Seal on piisavalt rahalisi võimalusi omavaid huvilisi...

Praegu ei ole küll enam kedagi muud süüdistada kui iseennast. Õnn on see, et auto sattus headesse kätesse.

Kas mä väljendasin ennast valesti?.. Pidasin silmas, et EW oleks võinud teha takistusi vana sõiduki maalt välja viimisel. Mitte et mina oleks kade või vihane ostja peale...
Vasta
#48

Perkele, ma ütlen, temal on tõesti vist poogen, kui palju tema mänguasjad maksavad...


http://www.leonbuilding.ru/publications/...php?ID=864

Дмитрий Октябрьский



Родился в 1971 в г. Москва.

Образование. Российский институт текстильной и легкой промышленности.

Предпринимательская карьера.

1991-2005 годы — заместитель генерального директора, акционер, вице-президент торгово-производственной компании «Марта» (в дальнейшем преобразована в холдинг «Марта»). Сферы деятельности компании: производство и продажа мебели, производство полипропиленовой и полиэтиленовой упаковки, дистрибуция отделочных материалов. С 2002 года приоритетным направлением развития становится сетевой ритэйл (сеть магазинов отделочных материалов «Мозаика Интерьера», сеть супермаркетов Billa, супермаркеты и гипермаркеты «ГРОССМАРТ»). В 2005 году холдинг занял 100-е место в рейтинге Forbes «200 крупнейших частных компаний». В 2005 году Дмитрий Октябрьский вышел из состава акционеров холдинга.

С 2002 года — владелец компании «Моторы Октября» (коллекционирование и сервис старинных автомобилейWink.

С 2006 года — руководитель и акционер группы компаний «Леон» (строительство торговой и складской недвижимости в регионах РФWink.


Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#49

http://www.mediaguide.ru/press_sub.php?n...98df&num=1

Ei noh...pakuti mõistliku tasu...ma ütlesin et pole vaja..olen vist idiootSmile

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#50

Style Kirjutas:... EW oleks võinud teha takistusi vana sõiduki maalt välja viimisel.

EW ei saa (kahjuks või õnneks) teha midagi muud, mis on seadustes kirjas. See läheks vastuollu õigusriigi printsiibiga. Minu arvates nooremaid kui 50.a. sõidukeid ei ole kunagi väljaviimise keeld puudutanud.

Võib-olla saaks mingeid ex prompt erandeid teha juhtudel, mis puudutavad tõsiselt riigi julgeolekut vms. Antud juhtum siia alla aga ei kuulu.

Ainus viis, kuidas EW oleks saanud sekkuda, oleks olnud nn sundost, nagu tehti Tamme-Lauri tammega. Aga see eeldab riikliku tehnikamuuseumi (automuuseumi) olemasolu ja piisavaid rahalisi vahendeid selle käsutuses, mis oleksid võimaldanud see haruldane sõiduk siis müükiilmumise korral riigi poolt välja osta.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#51

Tsiklimeister Kirjutas:Võiksin rääkida anekdootlikke lugusid kuidas vanatehnika "huvilised" on üritanud päästa haruldasi eksemplare Eestis.
Kõik üritused on lõppenud totaalsete läbikukkumistega!
Miks?
Küsimusi oleks veel ja veel.......

Sa võiksid seda ka kirja panna ehk tehakse kaugemas tulevikus sellest siis ka eeldatavalt õiged järeldused. Omadest kogemustest võiks ju pajatada ridamisi vastupidiseid näiteid.

Dad.
Vasta
#52

ei aga mina olen oma 1943 aasta Dodge küll Rootsist toonud nii moodi et mitte kedagit ei huvitanud kas on see väärtus või mitte. Kui asi on sinu oma. Lõpude lõpuks elame ju kõik ühes maailmas - vaadake kui palju häid autosid eestisse toodud toodud kogu aeg. Saksas on isegi tavaline kahe ustega W126 SEC on juba haruldus, sest et ida-eurooplased ja araablased ostavad kõik kokkuSmile
Ja teine lugu on see, et ilmselt jutt "too mulle oma vana uunikumi tasuta ja maksa mulle hoiustamistasu ja lase aeg ajalt seda maantel tuulutada" eriti ei müü. Ega olgem ausad - ei olnud see UAZ niivõrd kallis et selle ostmiseks peaks 1 miljärdi USD varandus olla. Keskmine auto mis liigub tallina teedel maksab oluliselt rohkem, ma arvan. Aga see kord ei ole see mitte kedagit huvitanud.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#53

Veel üks huvitav asi
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Vasta
#54

aberwarum Kirjutas:Veel üks huvitav asi
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Kahjuks on see juba olemas siin lehel: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...203&page=3

Wink
Vasta
#55

denis23 Kirjutas:P.S.
Venelased rääkisid mulle et Venemaal ei ole neile teada ühtegi selle mudeli isendi. Moskva linnatranspordi muuseumis on olemas üks nigelas seisus kinnine furgoon. Ja see sama muuseum tõi aasta alguses 300 km. tagant ühe vana UAZ 450 jäänused, et nende baasil ühe auto ehitada. Võite seda siit vaadata.
http://october-motors.ru/index.php?optio...ail&id=483
Otsisin natuke venelaste rc-forumis ja leidsin, et sellise ninaga UAZe on neil mitu:
1)Moskva muuseumi üks isend:
http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...d&id=15600
http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...d&id=15599
2)Moskva muuseumi teine isend:
Esiotsast pilt lisatud failis, praegu sealt foorumist seda pilti ei leidnud. Külje pealt:
http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...d&id=15380
Arvan, et on erinevad isendid (sealses foorumis oli teise kohta öeldud, et üks veel) kuid 100% kindel ei ole.
Kumbki või siis sama pole kinnine furgoon
3)Kinnine enam-vähem korralik kinnine furgoon on kuskil mujal Venemaal:
http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...d&id=43520
Paarist isendist oli veel pilt, kuid need võisid vanemad olla. Kastikas on jah neil täielikult puuduv.
Kuid sooviks Eesti isendist ka pilte näha peale müügikuulutuse piltide.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#56

Siin teema all on jutuks tulnud, et milline on vanatehnika õiglane hind ja kas keegi ka natuke rohkem on nõus maksma. Ei suutnud kiusatusele vastu panna. tegu pole kyll vene rauaga aga ikkagi:

http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...id=1125177

Oksjoni alguses ei osanud kyll oodata, et hind 3000 pealt 101000 peale ronibRolleyes
Vasta
#57

See oli piirivalve masin, varsti hakkab Kaitseliit oma vanemaid masinaid maha müüma (Ural, Iltis jne). Ei tea, mis nende masinate hinnaks kujuneb. Huvitav, kas Tallinn oma peaaegu kasutamata Gaz-53 korvtõstuki maha müüb...
Vasta
#58

Narva Jõesuus oli Piirivalvel selliseid Volvosid vähemalt kolm. Küll ei mäleta, et oleks olnud mõnel nendest sahka ees. Huvitav kuhu teised kadunud on või millal need müüki tulevad. Samuti see IFA paistab väga tuttav seal kõrval.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne