KamAZ ,ZIL ja veomasinad
#1

Üsna huvitav versioon Smile

http://www.geocities.com/MotorCity/Speed...49252.html

Aga ka üsna huvitav ZIL :duh

http://www.geocities.com/MotorCity/Speed...21.html#se
Vasta
#2

Engine: on Caterpillar-3176 base, direct injection (Lucas) turbodiesel with intercooler. Stright 6, 24 valve. Bore/stroke = 4.29\"/5.51\", displacement 10,310 cc. Power ~900 hp, red line 2,600 rpm. Gearbox: 5-speed automatic with electronical management, Allison NT754 or ZF-5HP-600.


900Hp ja redline 2,600 rpm - üsna mehine vääne peaks ikka olema :duh

Kiirendus ka 0 - 100km/h on 5,5 sek ehk siis mõnigi sõiduauto jääks maha Cool
Vasta
#3

+ veel tuhat muud pisiasja, nii et kamassist on järel vaid raam ja kabiin (seegi Renault`pealt viksitud).
A noh, nii on see enamuse sellise otstarbega kõrbepeletiste puhul.
5.5 nullist sajani on raju küll tglt :o
Ja see vääne algab tõenäoliselt tühikäigult juba.Cool
Vasta
#4

Tsitaat:Originally posted by Jansa
5.5 nullist sajani on raju küll tglt :o
Ja see vääne algab tõenäoliselt tühikäigult juba.Cool

Jah, veomasinat näha kiirenemas, on üsna omapärane vaade. Linnavahel nägin kord, kuidas turbo MAZ vedukauto (hetkel ilma poolhaagiseta) pani fooritagant käike raiudes päris nobedalt minema, igatahes rahvas vaatas üsna jahmunult olukorda Cool

Kuigi suur turbodiisel pole teab, mis üliterav mootor, on tal kõvasti väänet (kohalt 3.käiguga kiirendades jne)

Tuttav rääkis, kuidas ta käis vene ajal poolhaagisega ZIL -iga välismaal ja tõusupeal sõitsid MB jm. furgoonid täiesti pingevabalt mööda Big Grin
Vasta
#5

Ilma haagiseta vedukid on jubedad püssid muidugi, ei oskagi hetkel arvata, mis nende massi/hj suhe võiks olla.
Eks juhid elavad end välja ka, kui mingi jupi maad saab sõita ilma käruta. Rekkade ringrajasari olla välja kasvanud sellest, kui mingite võidusõidutiimide veokajuhid vabal ajal ja võimalusel rajale lipsasid, üksteiselt mõõtu võtma.:yes
Vasta
#6

Jajah Cool

Ja veoka puhul ei tohi end eksitada lasta suht. madalale Hj arvust. Kuna mootor on suht madala pöördega, siis ta ei saa mingit mega Hj näidatagi, aga pöördemoment :lol = tühikäik on juba nii julmalt võimas, et ei tasu praegu edasi mõeldagi.

Veokamehed on üldse üsna \"hullud\" , ma olen kunagi ühe rallisõitjaga ühes kabiinis istunud - ikka võttis jahedaks küll. Veoauto on kõrge, raputab kõvasti ja millegipärast on tunne, et enne kurve need mehed EI pidurda :keersilm, ühesõnaga räige värk. See takkaotsa, et kui tema sõidab nii 100km/h, siis sulle endale tundub 180 km/h :rull - kõhe värk.

EDIT: :eureka kas keegi siin eestis kunagi Zilile või GAZ 53-le ka ükskord bloweri peale kruvib (koos Chevy v. Ford BB-ga) :keersilm:eureka

Kuradi lahe oleks veomasinaga \"tünga\" teha :rull

Sleeper, liikluskindlustus ka odav ja....
Vasta
#7

Kõhe on seal kabiinis küll algul, mul õemees mõõdab maanteid Renault Magnumiga,sellel on kabiin veel eriliselt kõrge, põrand täiesti sile ja ruts-kaheksakümnene mees saab püstigi seista. Konks selles, et kabiin seisab nelja õhkpadja peal, mistõttu ta konarustes-pööramistel kõigub tugevasti ja minuarust täiesti loogikavastaselt, pidevalt on tunne, et nüüd kohe kukub pealt ära kogu kupatus.
Maanteel on jälle teine jama- kaasistuja ees on armatuurlaud praktiliselt olematu kõrgusega (ei ulatu põlvedenigi) ja et auto on toodud Norrast, kus (õemehe väitel vähemasti) EI TOHI rekkas turvavöid olla (umbes, et kui hakkad järsku kuristikku kukkuma, siis käbe välja saaks), tundub kiirus tõesti metsik- istud toolil, maapinnast kolme meetri kõrgusel, ees on poolteist meetrit õhku, siis tohutu suur klaas ja muud mitte sittagi.
Aja jooksul muidugi harjub.
Smile
Vasta
#8

Olen ise samuti rekkamees olnud ja ütlen üht, sellega harjub kiiresti.Cool Muideks Tallinnas on suure autoga kergem sõita kui sõiduautoga.:lol
Vasta
#9

Ma kah rekkamees ja naudin seda mönu mis tekib köigile ylevalt alla vaadates.Toungue
Vasta
#10

Tsitaat:Originally posted by volvo
Ma kah rekkamees ja naudin seda mönu mis tekib köigile ylevalt alla vaadates.Toungue

Offtopic: :lol mäletan, kuidas traktoriga ammu sai esimesi sõite tehtud. Kui väiksest teemühust sai üle sõidetud, kõikus kabiin nii, et võttis seest öönsaks :lol - ka ikka päris kõrge ja jäik ka. Pool aastat hiljem sai juba metsas pidevalt üle kändude üks külg õhus sõidetud, kõik tundus normaalne :duh

NB ainuke õige on 4 vedu traktor. Muidu ta ei pööra enam, vaid läheb rasketes teeoludes otse. Siis ei aita ka ühe tagaratta blokeerimine :smug
Vasta
#11

http://www.delfi.ee/news/meelelahutus/pe...id=3539838

Et 170 - 180 km/h läheb Gazik edasi.

Vasta
#12

Tartumaal kimab üks tõsine rekkamees Muksu ringi rohelise Ivecoga.Olen temaga sõitnud ja enam ma sinna kabiini koos temaga ei kipu eriti... :yes

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#13

Ei peagi sadul olema et tõmmet nautida. Väiksematel kiirustel, saab linnas ka 9 l mootoriga (210 hj) suurema kerega piisavalt kiiresti minema. Paljud nn vahelenõelujad, kes loodavad foori alt startides ette nõeluda, on seisnud fakti ees, et tänav (trt aardla võru näiteks) lõppeb rataste all Big GrinBig Grin
Mis aga puutub stabiilsusesse, siis on sellega alt läinud ka parimad piloodid. Natuke kõrgem koorem(=raskuskese), natuke vale kiirusega kurv ja siis...:???:???
eelmisest hooajast saaks kümmekond näidet tuua, kus \"ootamatu tuulehoog\" on auto serva peale seisma pannud. Kõikse hullem oleks võinud olla S. Emajõe sillal Trt. Vilj. maanteel, kui õnneks ainult käru sillalt maha keeras. Seal annaks ka tee-meestele vastu päid jalgu. tee parem serv on kadunud ajalukku.:mad:


Vasta
#14

hmm.. minu mäletamist mööda oli see kamaz dakari rallil pikalt pikalt ees kuni sai disklafi selle eest, et avastati, et mees kulges enamus \'\'kõrberallit\'\' mööda maanteed, mis on üsna rangelt keelatud...

on alles mehed :smug

I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Vasta
#15

Mis auto salongiga on tegu?Big Grin

[Pilt: 04.jpg]
Mõningaid andmeid:
4x4
Mass 12 000kg
17,24l V8 =730hj
0-60km/h - 6,8s ja 0-100 - 16s
Mis kõige tähtsam - igaüks võib selle endale osta. Hind üle 4miljoni rubla.
Selline sõiduk siis:
[Pilt: 06.jpg]
:o
Päris huvitav oleks sellisega mööda Eestimaad ringi kimada. Aga tankla omanik on ka soovitav olla.
Rohkem lugemiseks
Vasta
#16

See 2003 Kamaz on päris euroopaliku välimusega juba ju. Ja nagu näha on ta saand ka ABS-jarrut. Mnjaa, asi areneb. Üks asi ainult huvitab palju seal venelaste enda tehnikat peal on ja palju läänest sisseostetud.
Vasta
#17

on suurega, täh palja veduriga päris lust sõita. Rahulikult, 4 käiguga, vaikselt kohapealt ära libisedes, on sul suht ruttu juba 70km/h käes, ja mis muret on siis veel rida vahetada või muid trikke teha, kui kedagi jalus pole, ja kõik selja tagant imeliku näoga vahivad. Kuid üks tõsiasi ka. Kasvõi näiteks, hakkad Tammsaare juurest sõidukaga mööda teist rida elu eest järvevana kaudu lasna pressima, siis tavaliselt 1 reas olev veoauto on tavaliselt ikka 1 reas liikudes enne sind seal. Reedeti tuleb see tendens eriti hästi välja.:yes
Vasta
#18

... vaata mis teevad


http://www.delfi.ee/news/majandus/majand...id=6228209
Vasta
#19

mnjah... kah huvitav idee, aga millegipärast arvan ma et sealt ei tule mõnda tehnika ja disaini imet, kui siis on mõni lääne sõiduk 1:1 maha tehtud nagu see nn. venelaste hummerSmile

I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Vasta
#20

hmmmmmmm....aga kui paneks selle 730 hp\'ga kamazi mootori mõnele autole ? :eureka ..Saaks diisel mootoriga dragsteri Big Grin Cool:smug
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne