Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
25-12-2006, 22:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-12-2006, 22:48 PM ja muutjaks oli
unimüts.)
Eelmise aasta garaazikoristusest jäi hunnik kraami üle. Vanarauda esimese hooga ei saatnud. Nüüd jäid jälle täna jalgu....
Pilt suht väike, et keegi "karjuma" ei hakkaks
Proovin sättida ka ühe suuremõõtmelise pildi üles.
http://www.zone.ee/raivokuusik/listedfil...dmatud.jpg
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
25-12-2006, 23:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-12-2006, 23:44 PM ja muutjaks oli
unimüts.)
Mini Kirjutas:Vjatka sidur.
Selge eks ta kuulub siis varuosana vjatka (praktiliselt tutikale mootorile), mis aiatraktoril peal on, ning millele suutsin noorena "õli pähe määrida"
Kõige suurem tuli tuvastati ka. See tuli oli kasutusel viimastel 67tel ja esimestel 51 tel.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 71
Teemad: 9
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
Klaasiga pisike tuli, jalgratta turist või võrri mv-044 esituli, turistil olid nad küll hõbedase korpusega, Lvovi tehase mv-044 kasutati just sellist musta korpusega tuld, klaasi küljes on väljaulatuv sälk, seda hoiab kinni see alumiiniumist klamber, mis tule peal, see sälk klaasil kippus tihti purunema, kui sälk terve oleksin klaasist või siis klaasist koos tulekorpusega huvitatud.
Postitused: 756
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Veel on siin vana volga ukselingid- klaasivändad, nende kõrval paremal gaz 69/51 gabariidi/suunatule korpus.
Postitused: 1,016
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
See tagumine tuli on pärit gaz-A küljest. Tuli ise on identne M-1,gaz 64,67,51.Päritolu selgus tule lähemal uurimisel. Tule tagaküljel on kahe kruviga kinnitus mis täidab ka juhtmekaitse rolli.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....