02-01-2007, 17:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2007, 17:29 PM ja muutjaks oli valts.)
Tere ja head uut aastat foorumirahvale!
Kerkis päevakorda selline küsimus, et oleks vaja hakata tegelema ühe suuremat sorti nn "põrkeraua" kroomimisega. Kuulub see ühe USA päritolu vanema liikuri tagaosa külge.
Kuna aga kroomimine või õieti eeltöö on vägagi kallis tegevus, siis mõtlesin sellega omal käel proovi teha.Õhtuti nagu aega on..... Tegemist pole päris poelettidelt saadaoleva kaubaga ja vaevalt et analoogseid isendeid Ameerika mandril parema kroomiga väga palju ja normaalse hinnaga saada oleks, seega prooviks asja kohapeal läikima saada.
Stange näeb iseenesest välja selline:
[img][/img]
Detail on sirge ja ilma vigastusteta, kuid pealispind on aastate jooksul omandanud apelsinikoore sarnase katte.
Kõige hullem koht näeb välja selline. Väikesed kraatrikesed on näha aga käega katsudes neid ei tunne.
[img][/img]
Stange tagapool näeb välja selline
[img][/img]
Küsimused siis kogu selle asja kohta järgmised:
1) Kas äkki on ikka mõeldav viia detail mõne kogenud kroomimehe (nt Igor Brokk Narvast) juurde. Ma ei nõua mingit 100% näitusekvaliteeti aga hiljem nähtaval olev osa stangest võiks ikka normaalne välja näha. Või on see siiski mõeldamatult kallis variant?
2) Kui minna isetegemise teed siis kuhu võiks julgelt minna, stange kaasas et: "Tere, võtke sellelt vana galvaanika maha ja pange esimene kiht vaske peale". Või peab selleks kusagil (nt Vasaras, Normas) mingeid tutvusi omama?
3) Kas kroomi eemaldamisel kaob ka rooste stange tagaosalt, või peab sellega eraldi tegelema.
4) Kui see mahukas lihvimise-poleerimise etapp läbi on siis kuhu viia detail nikeldamisse ja kroomimisse. Olen kuulnud, et näiteks Vasaras pidi kvaliteet kõikuv olema
Sellised küsimused siis 2007 aasta teise päeva pärastlõunal.
Äkki jagate kogemusi?
Terv,
Vallo
Kerkis päevakorda selline küsimus, et oleks vaja hakata tegelema ühe suuremat sorti nn "põrkeraua" kroomimisega. Kuulub see ühe USA päritolu vanema liikuri tagaosa külge.
Kuna aga kroomimine või õieti eeltöö on vägagi kallis tegevus, siis mõtlesin sellega omal käel proovi teha.Õhtuti nagu aega on..... Tegemist pole päris poelettidelt saadaoleva kaubaga ja vaevalt et analoogseid isendeid Ameerika mandril parema kroomiga väga palju ja normaalse hinnaga saada oleks, seega prooviks asja kohapeal läikima saada.
Stange näeb iseenesest välja selline:
[img][/img]
Detail on sirge ja ilma vigastusteta, kuid pealispind on aastate jooksul omandanud apelsinikoore sarnase katte.
Kõige hullem koht näeb välja selline. Väikesed kraatrikesed on näha aga käega katsudes neid ei tunne.
[img][/img]
Stange tagapool näeb välja selline
[img][/img]
Küsimused siis kogu selle asja kohta järgmised:
1) Kas äkki on ikka mõeldav viia detail mõne kogenud kroomimehe (nt Igor Brokk Narvast) juurde. Ma ei nõua mingit 100% näitusekvaliteeti aga hiljem nähtaval olev osa stangest võiks ikka normaalne välja näha. Või on see siiski mõeldamatult kallis variant?
2) Kui minna isetegemise teed siis kuhu võiks julgelt minna, stange kaasas et: "Tere, võtke sellelt vana galvaanika maha ja pange esimene kiht vaske peale". Või peab selleks kusagil (nt Vasaras, Normas) mingeid tutvusi omama?
3) Kas kroomi eemaldamisel kaob ka rooste stange tagaosalt, või peab sellega eraldi tegelema.
4) Kui see mahukas lihvimise-poleerimise etapp läbi on siis kuhu viia detail nikeldamisse ja kroomimisse. Olen kuulnud, et näiteks Vasaras pidi kvaliteet kõikuv olema
Sellised küsimused siis 2007 aasta teise päeva pärastlõunal.
Äkki jagate kogemusi?
Terv,
Vallo
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon