Maailma koledaim auto?
#21

kõige koledam auto on dacia Big Grin, tõsiselt nõme koerakuut



Vasta
#22

Noh, ma pakuks et H2-ga on löökaukudes veelgi pehmem Smile

Ma saan küll aru, miks inimesed H2 ja H3 vihkavad, aga ega auto süüdi pole et ta idiootidele meeldib. H1 on täpselt samasugune eputamise mänguasi, 90% neist ei näinud ilmselt kunagi kõrbe või muud maastikku, mille jaoks see mõeldud on. Aga lihtsalt autona on H2 palju parem ja mugavam kui H1.
Vasta
#23

Ilusaima või koledaima auto nimekirja kokkupanek on samahea kui oma
sõpradele näitad oma tulevast elukaaslast.Sina oled temast kõrvuni
sisse võetud,samas parim sõber ütleb hobuse unenägu.
Näituseks proovi sa sellele Zillijuhile tema auto kohta s.....i öelda,kohe
on mõni su kehaosa sama värvi kui auto kabiin.
[Pilt: zilhmv005pw3.jpg]

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#24

valdo Kirjutas:Mulle ei meeldi kaasaja plastkäkerdised. Isegi kaitserauda ei mõista va sindrinahad terasest teha, kuskile vastu riivad, on kohe plast segi... Sad
Seda plasti, ja ka kogu autot saab vahetada uue vastu, inimest autos sees aga mitte.
valdo Kirjutas:Siis ei meeldi mulle see, et jõuallikas on supermoodsates masinates kasutaja eest üsna peitu pandud - teed kapoti lahti ja teine sile kapotikaas vaatab Sulle sealt vastu! Ülikole! Aga kui on vaja lahtipõrunud juhe kinnitada? Või läbipõlenud pirn vahetada teel olles? Või mõnda jahutusvedeliku lõdvikut peale keerata? Või tosooli tilgub aga pagan ei näe, kust tilgub, käega ka vahele ei mahu...
Kaasaja autod on ikka tehtud parajalt töökindlaks, et niisama midagi lahti põruma ega tilkuma ei hakka. Ja kui hakkabki, siis "kaasaegne" autoomanik selle asemel et kapoti all juhtmete-voolikute rägastikus midagi korda saatma hakata, pigem sõidab teenindusse või kutsub autoabi. Eks neid topelt-plastkaasi pannakse mootorite peale ka eelkõige lollikindluse tõstmiseks.
Õnneks pirnide vahetamise on nii mõnigi autotootja üpris lihtsaks teinud - millalgi oli Autolehes ka vastav test.

Mis koledatesse autodesse puutub, siis maailma koledaimat autot hetkel ei oska nimetada, aga meie liikluspildis riivavad minu silma eelkõige selle sajandi autod, eriti Nissan Micra, Note ja Murano, Peugeot 107, Citroen C1, uus Citroen Jumper/Peugeot Boxer/Fiat Ducato, Toyota Corolla Verso ja Yaris. Maitse asi muidugi...

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#25

http://www.metacafe.com/watch/225431/aud...ro_vs_humm
er_h1/
Vot selline on Hummeri läbivus.
Vasta
#26

Just! Mõnigi.Proovi Ford Focusel või noh,Xsaral pirne vahetada.
Vasta
#27

Jopakolla Kirjutas:http://www.metacafe.com/watch/225431/aud...ro_vs_humm
er_h1/
Vot selline on Hummeri läbivus.

"Aasta debiilseim video" nominent. Maastikul tõusude ületamise põhitõde on:HOOG SISSE. Teiseks: Audil on kõvasti parem kiirendus, seega tal antud juhul lihtsam ronida. Muuseas, sellest videost ei paista, kui kaugelt Audi tulema hakkas. Ja mis on siin üldse läbivusega pistmist?
Vasta
#28

mingi lollitamine lihtsalt!!
Vasta
#29

Ei ole mingi audifänn.Lihtsalt jäi silma selline video.
Vasta
#30

Minu arvates on kõige koledam auto ükskõik milline Renault.
Vasta
#31

Jesper Kirjutas:[...]
Vähemalt H2 on testides päris hästi esinenud, ka maastikul. [....]


Siin julgeks küll vastu vaielda, olen näinud päris mitut videot mis näitavad vastupidist ja mitte üldse H2 kohta. Oleneb mis testid need on. Külgkallet 40kraadi teevad kõik maasturid ära, kuid kui reaalses olukorras on, siis näitab Hummer vastupidist tulemust. Ma ei leia põhjust miks ma peaksin ostma endale linnasõiduks maasturi, kui ma sõidan loodusesse nii harva nagu kuu varjutus. Testid ju näidanudki, et ligi 1/12 maasturi juhtidest ei kasuta seda looduses.

Aga, et teemast mitte kõrvale minna, siis sellel kirikuõpetaja auto kohta niipalju, et pole ta koledaim midagi, lihtsalt oma vahenditega tehtuna pole hullu seal midagi. Pisut ghostbustersite moodi aga ikkagi .

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#32

fic Kirjutas:Ma ei leia põhjust miks ma peaksin ostma endale linnasõiduks maasturi
A ära siis osta Smile
Vasta
#33

Küll vana asi, aga võib-olla kedagi huvitab. Nimelt siis kuidas Modusel esitulepirni vahetada http://www.modus-forum.de/forum/viewtopic.php?t=953
Vasta
#34

Sai sõbranna Hyundai Getzil pinsettidega gabariidipirni vahetatud ning mõtlesein , et see oli paras n**s . Tundub, et alahindasin Hyundaid.
Samas rattakoopast pirni vahetus tundub tänapäeva autodel juba reegel olema, kui erand.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#35

aberwarum Kirjutas:Küll vana asi, aga võib-olla kedagi huvitab. Nimelt siis kuidas Modusel esitulepirni vahetada http://www.modus-forum.de/forum/viewtopic.php?t=953
Vähe sellest, et see "moodus" on eriti inetu auto, siis see asi kah veel Big Grin
Vasta
#36

aberwarum Kirjutas:Küll vana asi, aga võib-olla kedagi huvitab. Nimelt siis kuidas Modusel esitulepirni vahetada http://www.modus-forum.de/forum/viewtopic.php?t=953

Täitsa lõpp, see ei saa ju ometi võimalik olla.
Kas tõesti vahetatakse ka teeninduses pirne samamoodi - kulutatakse pool päeva et auto laiali lammutada ja siis saab klient arve: gabariittule pirn 5 krooni + tööraha x-tuhat krooni Toungue

Selleks peab ju ometi mõni lihtsam moodus olema, on siin foorumis äkki mõni Renault' hoolduse töötaja kes kommenteeriks?

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta
#37

Piltide järgi muud moodi küll ei vaheta ära kuna käisi ei mahu ikka sealt seda pirni pesa ära vötma vb ei näegi seda.
Vasta
#38

See on paljudel uutel autodel nii, samas see ahhetamine on liialdatud, kui tead mida ja kust tuleb lahti teha, siis ei võta see vahetus üle poole tunni. Seda on võrreldes vanemate autodega küll palju, aga kui soovitakse teha suure sõitjateruumiga väikest autot, siis kuskilt otsast tuleb need kompromissid ju teha. Ja kui tihti neid pirne ikka vahetama peab - mina pole näiteks 3 viimase aasta jooksul ühtki esitulede pirni vahetanud, samas mootor on sama aja jooksul kaks korda lahti käinud Smile
Vasta
#39

Ma ei ostaks omale kunagi Hummerit,isegi siis kui mui selle ostuks raha oleks.Ennmalt rahulduks GAZ tüüpi autoga.Samas on mu unistuse auto CHEWI buss.
Vasta
#40

Sten Kirjutas:Škoda Roomster on üks igavene kole auto. Judinad ajab peale see, et ta sai ka Eesti aasta autoks.
Škoda hakkab juba siis ka selliseid tulnukasilmi oma sõidukitele panema nagu Renault. Fantastiline! [Pilt: skoda_roomster_uff_01.jpg]
Kõige ilusamaks autoks jääb ikkagi Volvo V70.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne