Postitused: 338
Teemad: 64
Liitus: Sep 2004
Maine:
5
Suurema eeltöö nõus ise ära tegema, huvitab lõppviimistlus ja värvimine, autoks gaz 21. Auto on eelmise omaniku poolt lahti võetud, keevitatud ja viidud kruntvärvi alla. Vajab ilmselt mõningast lihvimist-pahteldamist.
Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Oma kogemustel:
-Täiesti ettevalmistatud autole värvi pealelaskmine+kuivatamine: ~2k
-Eelpahteldatud-lihvitud, aga ilma pritspahtli/lõpplihvimiseta auto lõpptööd+värvi pealelaskmine+kuivatamine+ : ~7k
Kuna hinnad on eeltöödest/kohast/ajast sõltuvad, siis on kõige targem pöörduda väljavalitud värvitöökoja poole ja meestega läbi rääkida.
Postitused: 22
Teemad: 10
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Olen täitsa nõus, et hinnad sõltuvad ajast kohast jne. Aga saab alati ka ise värvida,ma ei tea ainult kui hästi sa värvikunsti oskad minu üks tuttav värvis oma vaz 2101 ise üle,mina küll ei ütleks,et midagi värvitööl viga oleks olnud.
Postitused: 511
Teemad: 25
Liitus: Nov 2003
Maine:
5
Juhul kui leppida nn. "gun finish" tulemusega, oleks tõesti parem ventilatsiooni olemasolu. Jälgides aga näiteks Mark Evans'i "a car is reborn" jaguar'i värvimist, siis peale värvikambrit lihvitakse maha tolmu ja mustusekübemed ning siis lihvitakse vesilihviga siledaks "apelsini koor", peale seda poleerimine ja tulemus on sile, ning päikeseringidega pind.
Kui nüüd lähtuda veel lisalihvimise ja poleerimise vajadusest, siis ei ole see värvitolm eriti oluline, kuna ta lihvitakse maha.
Meie oleme mitu autot, "Kilekotis" üle tuisanud ja ventilatsioon järgi igatseme ka see tõttu, et värvimise aeg hakkab paks värvitolmu pilv segama, ei ole ka tegelenud lihvimise ja poleerimisega.