Postitused: 606
Teemad: 18
Liitus: Aug 2004
Maine:
7
Osta.ee's ka üks IZ 2715. Kas see ei või olla Punase Raamatu tahetud reisijateveo variant ?
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...&id=965238
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
27156 on suht uus variant, tuli millalgi 1990te hakul.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Piruka Mossede andunud fännina tuleb tõdeda, et tegu on meie mail vägagi haruldase mudeliga, Venemaal on neid küllaga, kuid meile sattusid mõned üksikud enne vabanemist. Ise ma seda endale osta ei tahaks, sest mul on Piruka Mossede limiit juba ületatud. Pigem võiks keegi selle soetada lihtsalt sõitmiseks ja vormistada ARK-is sinna ikka tehase poolt ettenähtud 8 istekohta. Tegu on vägagi elementaarse tehnikasaavutusega ja etteloetud sõidukõlbmatuse puudused peaks olema lahendatavad ühe päevaga ja üsna odavalt.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 606
Teemad: 18
Liitus: Aug 2004
Maine:
7
Mehed, mehed, kiiresti peab otsustama. Kas Varjupaigas on selline pirukas või mitte ? 1100.- ja 3 päeva ju veel .
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Seltsimehed ärge sattuge kohe paanikasse. Tundub, et vanarauaks see asi minema ei hakka. Võibolla läheb headesse kätesse. Kedagi siinkohal solvamata ütleks nii, et ei ole vaja kõike ka järva-jaani niisama vedelema vedada. Hind on tal üsna kõrgele tõusnud. Ma arvan et keegi ei hakkaks sellist asja ostma, et siis edasi vanametalli vedada. Aga loomulikult on arvamused ümberlükkamiseks.
Postitused: 720
Teemad: 51
Liitus: Jan 2004
Maine:
4
07-11-2006, 09:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2006, 10:00 AM ja muutjaks oli
kris.)
Pigem on küsimus, kas antud auto vastab varjupaiga kriteeriumitele, Piiburi juttu uskuma jäädes nagu vastaks. Pealegi olemasolev hind on metallihind.
Ma siiski vaataks varjupaika kahest vaatenurgast - ühelt poolt on tegemist varjupaigaga, kuhu inimesed saavad oma emotsionaalselt kalliks saanud neljarattalised sõbrad viia, kuid teiseltpoolt kasvab parematest ja huvitavamatest eksponaatidest välja tehnikamuuseum. See auto oleks tehnikamuuseumi jaoks üsnagi atraktiivne...
EDIT: usun, et võimalik ostja vaatab seda kui kaubikut ja sellega tema unikaalsus kaob.
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent -
www.suhtesepp.com
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Vahepeal on Punase Raamatu tehnikast JJVV-sse jõudnud Ikarus 250 ja TA-3761-01, üsna pea loodetavasti jõudmas ka teehöövel.
Võimalikke lisandusi kah:
- Autosan buss
- Robur
- roomikauto AT-L (AT-T ja ATS-59 on olemas, rivi täienduseks sobiks ka tjagats-ljohkii).
Ja tänast Päevalehte lugedes selgub, et Päästeamet ostab sel ja tuleval aastal pea 40 uut põhiautot (ja vb tuleb ka lisa), mille läbi ehk vabaneb mitmesugust tuletõrjetehnikat (kasvõi erinevaid Lääne humanitaarabimasinaid, aga nt ka ZiL-131 paak (AC-40 (131)) on rivist puudu (kempsuks tehtuna olemas). Samuti on tuletõrjetehnikast nt puudu Ural baasil paakauto (AC-40 (375)), ZiL-131 autoredel (AL-30) ja pumbajaam (PNS-110) jms kraami).
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Samas Järvamaal veel teinegi väike varjupaik.Tõsi mitte nii tuntud ja masinadki seal vähem ja veidi kehvemini vaadeldavamad.Omanikuks ka pritsimees.Saan ju inimlikult aru,et keegi ei anna teisele.Ütlen ausalt,et 4 teljeline lennuvälja pritsi MAZ ei eruta eriti,aga kedagi teist kindlasti.Samas oli seal ZIS-151 baasil pritsimasin.Kui tahtsin noorele sõbrale näidata masina olulisi ja silmale ehk märkamatuid erinevusi 157,siis oli see päris keeruline.Samas ka üks redelauto,mis millalgi 50-datel saanud ZIS-150 kabiini,nina poritiivad ja veermiku,samas aga säilitanud algse,hoopis vanema raami,vedrutuse ja redeli süsteemi.Aga taaskord kehvalt vaadeldav,stange ja poritiiva vahelt kasvavad lepad läbi.Samas vedeleb ka pritsi 164 jäänused,millelt oli doonor osi ja komponente kasutatud porte 164 taastamiseks.Utoopiline küll,aga kena oleks kui mõni masin sealt oleks Varjupaigas vaadatav
Flanagan
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Tõstataks selle TA 942 teema ka veel.See oleks meeletu vedamine kui see auto õnnestuks kuidagi JJ saada.Aga see tänu auto seisundile suht võimatu.Guits112 võiks asja siiski uurida.Ja lisaks AVIAle ,ROBURile lisaks weel IFA, KRAZi ja KAMAZi.Pirukamosse kindlasti kena isend sinna .Aga kes toob nendesse selgust,minuteada oli neid mitut varianti.Wene aja lõpul ilmusid ka veits pikendatud kuudi (kastiga) isendid,ning oli ka liikumas akende ja kahe seinaäärse istmetega autosid.
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
Pirukamosse pikendatud kongiga ja istmetega seisis u.paar aastat tagasi Türi vanas veduridepoos.Kere oli suht korralik,mootor kokkulastud.Lisaks mossele oli seal ka üks imeheas korras Wartburg kinniroostetanud mootoriga,muidu ülejäänu päris kobe.Praeguseks ei tea nende saatusest enam midagi kuna hoone võeti omanikult ära ja enam sinna sisse pole pääsenud.
Postitused: 49
Teemad: 0
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Nõuka ajal oli teede ehitusbrigaadidel või õigemini augulappijatel spets autod kasutusel. Kutsuti neid vist remontöörideks, kuid võin ka eksida. Autod olid Gaz-52/53 baasil, nii tavalise kui ka meeskonnakabiiniga. Pealisehituse kummalgi küljel olid kapid ja panipaigad tööriistade ja varustuse jaoks, keskel oli aga väike kallutav kast asfalti veoks. Sel aastatuhandel pole selliseid enam kuskil liikumas, ega ka seismas näinud. Arvan, et sellise masina võiks ka Punasesse Raamatusse lisada.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Nii, nüüd võib vast ka Uraletsi roheliseks teha...ühtlasi neljas aasta järjest on miski üliharuldane kolhoosibuss oma uue kodu JJaanis leidnud (04 PAG, 05 KAG, mullu 38AS, nüüd siis Uralets).
Postitused: 1,835
Teemad: 30
Liitus: Apr 2003
Maine:
24
28-03-2007, 15:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2008, 18:40 PM ja muutjaks oli
Sillu.)
See küll minu isiklik arvamus, aga ikkagi: kuivõrd auto- ja bussilaadsest tehnikast on Varjupaigas enamik mudeleid ühel või teisel kujul esindatud (ja mida pole, need on suures osas sellised rariteedid, mille leidmiseks lootus on praktiliselt nullilähedane, a la ZiS-154 või Ikarus 180), siis võiks ehk mõelda ka, millised meil nõukogude perioodil levinud traktorid võiksid Varjupaiga kogus esindatud olla. Pakun Teile mõtteaineks alljärgneva loetelu:
Ratastraktorid:
Universal U-2
DT-14/-20
DT-24/T-28
MTZ-2
MTZ-5 (kopaga versioon, deponeerimisleping lõpeb küll lähipäevil)
T-40 miski versioon
JuMZ-6 miski versioon
MTZ-50/-52
MTZ-80/-82
T-150K
K-700/-700A/-701
RS 09 (Saksa DV)
TZ-4K-14 (Tšehhoslovakkia SV)
Roomiktraktorid
KD-35
SHTZ-NATI (vaevalt et leiab)
DT-54/T-74
DT-75 miski versioon
Et nimekirja veidi lühendada, siis paigutasin mõned suhteliselt sarnased mudelid ühise nimetaja alla - et piisab kui neist ühe, soovitavalt võimalusel vanema versiooni saab. See nimekiri pole muidugi mingi kohustus, küll aga minu nägemus asjast, millised (või osa neist) mudelid võiksid esindatud olla.