18-01-2007, 19:17 PM
Mis mootorrattaga tegu?
18-01-2007, 19:19 PM
Kummaliste rakursside alt tehtud fotod ei võimalda mul täpselt tuvastada, kas K-55 või K-58.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
18-01-2007, 19:27 PM
Suur tänu Valdo.
18-01-2007, 20:03 PM
aga kas esiratas pole iz oma? või ma eksin.
18-01-2007, 20:42 PM
Terve esimene hark peaks olema IZ-i oma ise julgen pakkuda lihtsalt Planetat.
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
18-01-2007, 20:48 PM
ma vaatasin seda samust et izi esihark kah, aga ei teadnud täpselt.
18-01-2007, 20:58 PM
K 58, esiratas jah ISH, esihark tundub õige. K-55-l "sadulaalune" ilma plekkkatteta, riistakastid erinevad, rattad terasrummudega.
18-01-2007, 22:06 PM
aga sellel on ju tagumine rumm alumiinium?
18-01-2007, 23:09 PM
TimmThaler Kirjutas:aga sellel on ju tagumine rumm alumiinium?
See masin on naguniiüks kompott. "Õigete" detailide nägemiseks vaata parem raami kuju, pakiraami kuju, raami tagaosa jms. Arvatavastiei ole tal "enda" ratas enam taga...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
19-01-2007, 00:13 AM
K-55-l RUMMUD TERAS, K-58-l alumiiniumist.
19-01-2007, 00:37 AM
Kunagi omasin sellist K-58 motikat, väljalaskeaastat ei mäleta, küll aga oli tsikkel sõitnud alla 7000 km ja täiesti originaalkonditsioonis. Seega pakuks et tuvastataval tsiklil on:
variant A: mõlemad veljed valed
variant B: tsikkel pole K-58
P.S. vabandan telefonikvaliteediga piltide pärast
variant A: mõlemad veljed valed
variant B: tsikkel pole K-58
P.S. vabandan telefonikvaliteediga piltide pärast
militaarmootorrattur
20-01-2007, 20:22 PM
Variant C, tegu K-58-ga, esiratas ISH, tagaratas K-58. K-58-ga vist selline lugu ,et mudelil olid väikesed muudatused tootmise käigus nagu ikka. Lõpuks igatahes olid neil alumiinium rummud ja bensiinipaagid nagu "jänestega jawadel" ja Kovrovi linna vapi jänesed ka paagil. Võimalik ,et varasemad 58-d olid 55-te liht-tüüpi terasrummudega , muide, kes ei tea, siis 202 laagritega, varasemad (K125, M1A, M1M) aga 201 laagritega. Ise olen seda teadmata korra ämbrisse astunud.
20-01-2007, 20:32 PM
võibolla on ka tagumine ratas vale, rumm tundub küllaltki suure läbimõõduga, äkki Ish või Pannonia?
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne