22-01-2007, 14:44 PM
Kas sellise pika jama peale pole mõtet tekkinud teist karburaatorit kasutada,oleks ehk närvikulu väiksem
asi nimelt selles, et hakkasin vaatama selle karpa gaasisüsteemi ja teise karpa ainult bensiini süsteemi... krt koonus pind gaasiga karpal praktiliselt olematu :O ehk siis hõrendus praktiliselt puudub ja bensiini ta lihtsalt ei tõmba omale peale. Sai teise karpa pealt võetud õige koonus ja see asetatud selle karpa sisse... asi käib kui kellavärk 
).
-Erik- Kirjutas:Need kruvid võid niikauaks rahule jätta, kuni mootor enamvähem käib. Sinupoolt kirjeldatud sümptomid vastavad õhulekkele ennem karburaatori koonusavasid, ehk vaakumit pole piisavalt et tekitada korraliku segu madalatel pööretel. Ausalt, ma pole u. 10 aastat mosse mootorit näppinud, nii et selle muudest eripäradest ei mäleta enam midagi.

Molotov51 Kirjutas:Ongi muideks nii, et pealõõril on väiksem düüs ja abilõõril suurem.Miskipärast oli omal samamoodi meeles aga ei olnud kindel. Ju eelmised omanikud on sama asjaga mässanud ja düüse seal vahetanud ja tõstnud jne... eks tõstan väiksema pealõõri peale ja proovin kuidas siis on, tänud
