Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
kuna endal puudub kogemus klaasplast korvi paikamisest,siis sooviks teada,mis aine oleks sobilik klaasriide sidumiseks kylgkorvi kylge.peale epoksiidi olen veel kuulnud hartsist.vöi on need yks ja seesama?
tahaks teada ka kulu /m2 kohta.
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Postitused: 773
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
Kui on vähe parandada aitab autovaruosapoodides müügilolev komplekt,millesse kuulub epoksiidvaik ja tükk klaasriiet.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
kaetav pindala on u. 1 m2.
kuna on vaja teha pöhi uuesti nii seest kui alt.
peale seda plaanin pöhja katta plastikuga.toote nimi on "rhino linings".
huvitav,kas eestis ka möni firma tegeleb plastiku pindamisega?
http://www.autosuojaus.fi/index.html?siv...tuotetieto
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Postitused: 773
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Klaasriiet ja vaiku saad Ashlandist. Ashland Estonia OÜ
Telliskivi 51 Tallinn Tel: 6774800. Vaiku saab kiloste purkidega ja klaasriiet müüvad kiloga.
Arvan, et pole erilist mõtet mingite "imetehnoloogiatega" asja enda jaoks keeruliseks ajada.
Kindlasti on ka teisi kohti, kust vaiku ja klaasriiet saab, kuid nendega mul kogemused puuduvad.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
on kyll mötet.kuna Sa tead täpselt kui kehv selle korvi pöhi oli,siis see aine aitab pöhja tugevaks muuta.samas kaoks vajadus metalliga altpoolt pöhja toestada-tugevdada.
kahjuks ei saa seda niisama sinna pihustada.vajalik on korralik aluspind.esialgu on seal vaid augud
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Postitused: 773
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
zxr Kirjutas:on kyll mötet.kuna Sa tead täpselt kui kehv selle korvi pöhi oli,siis see aine aitab pöhja tugevaks muuta.
Kui selle sama korviga tegu, siis seal põhja eriti nagu polnudki, kui õieti mäletan, plekk ainult. Aga tugevaks muudab asja ikka klaasriie (mitu kihti). Kõige raskem asja juures on vast õige kuju saavutamine. Kui oleks teine korv, kust vorm võtta, siis polegi asi eriti keeruline.
http://www.efekt.ee/mudelid.htm
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
vahepeal sai muretsetud ka teine korv ,mis päris korralik.kuid antud korvi parandus on justkui enese proovile panek.tahaks proovida kas önnestub s...st saia tegemine.
pealegi puudub kokkupuude klaasriidega jändamisega.
aga mis puutub sellesse plastmassi-värki,siis seda on vöimalik teha nii siledat kui ka krobelist pinda.ja kuna ma ise selle sees n.ö. olen,siis ongi köik see mul vöimalik läbi proovida.
milline pind u. jääb saab siit vaadata:
http://beta.album.ee/node/9397344/16965499
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
sai yle pika aja jälle korviga tegeldud,kuid pind ei jäänud köige parem.
kas keegi viitsiks teha lähivaateid kuidas korv kinnitub mootorratta kylge?mul need kinnitused puuduvad .
http://beta.album.ee/node/9806534/50032631#browse
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
huvi nende raamikinnituste vastu on endiselt olemas.
samas vöib neid mulle ka PS kaudu pakkuda. ka pilte neist.
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe