Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
nii , kui puhur sisse lylitada , siis hakkab raadios sahisema...
Makk on ka suht uus ja genekas ka ei sega , aga millegi pärast see propeller(
) ventillator hakkab segama...
Vool on v6etud syytelukust.
Raadio ja juhtmestiku kylge ei saa midagi ehitada ,kun seal niigi liiga vähe ruumi.
Ootan ideid , mis selle mootoriga ette v6tta?
(mingeid kondekaid kylge tinutada???
Pole midagi targemat teha
Postitused: 775
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
1
kui on odavaotsa makk, siis võib olla tegu ka puudulikus massis. Oma autol tuli ette, et ventikas käis sisse samamoodi, lisaks kojamehed jms. Olgugi, et makil oli originaalpistikust tulev juhe taga, oli see liiga nõrk, vedasin aku pealt uue korraliku jämeda kaabli salongi, kuhu ühendasin igasugu muid massipistikuid kah, igatahes raadio sai vaikseks.
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
lisaks vaaata antennijuhe üle, et oleks korraliku varjestusega ja vii ta sellest mootorist võimalikult kaugele
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Selgus , et kuna vendikas tegi jah kuidagi imelikku häält, olidgi harjad läbi...
Nii läbi kohe , et juhe , mis harja sisse läks oli ka juba pooleldi ära kulunud ja siis äkki rootori klemmidele ka hirmsad vaod sisse vedanud. vahetasin need lullad ära...
selgus ka kaks head asja: enam vendikas ise ei unda ja ka puhub poole paremini(ei peagi enam p6hja keeramagi
)
aga raadiost tuleb raginat ikkagi, vool on v6etud suutelukust..kas see sis ei lähegi peaaegu otse akusse?
tahaks proovida nende kondekatega..ei saand täpselt aru , mitme v peavad nad olema
Pole midagi targemat teha
Postitused: 321
Teemad: 33
Liitus: Sep 2006
Maine:
6
Niipalju veel, et kommutaatori hari peab viimasega kenasti ka soveldatud olema. Kui uus hari sai kantis otsaga, võib veidi aega võtta, ennem kui kontaktpind sisse töötab, seni võib aga ikkagi kontaktpind sädeleda.
Massi võiks ka kusagilt armatuuri alt kerest (mõne poldi alt) või akuklemmilt otse tuua, kuna iga pistik/ühendus, mis massi teel on, kujutab endast oomilist takistust, kuhu mürad väga hästi sumbuvad. Endal pole seni vaja olnud toidet otse akult raadio jaoks vedada - häiretest ilma ka lahti saadud ja muusikat mängin autos ikka enda jaoks rohkem. Oleneb muidugi millise autoga tegu, endal pole kaasaegsetega küll häireprobleeme esinenud, ainult need harvad juhud, kui midagi süütemängus on nihu minema hakanud (jagaja kaanes tekkisid ülelöögid).
Juhtumisi on olnud igasuguseid, mõni omanik suvatseb toite massi võtta ka antenni koaksiaalkaabli varjest...
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
taavi Kirjutas:vea juhtmed otse akult, on sul vähem probleeme ja "tümps" on kah kõvem
ainult ära unusta kaitsmeid.
See võib halva ühenduse puhul sul süüteluku tuksi keerata või mis veel hullem, auto põlema panna.
syyteluku see nn. peajuhe on ikka parajalt jäme ja kui ta jaksab t6mberelee jaoks piisavalt voolu yle kanda , siis ma arvan , et see maki jaoks piisava jämedusega.
Läheb otse akuklemmi kylge, kaitset kyll pole , aga on makil endal see olemas.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
taavi Kirjutas:kahtlen!
relee on ikka selline elektroonika/elektrotehnika komponent, mille eesmärk on minimaalse voolu ja pingega lülitada maksimaalset voolu ja pinget
No t6mberelee eesmärk on t6mmata starteri hammasratas hoorattaga hambumisse ja lylitada sisse starter...
Ja minimaalselt v6tab ta suht palju voolu(julgen arvata , et rohkem kui makk/raadio)
Vist tavaliste releede definitsioon sellele ei sobi?!
Pole midagi targemat teha
Postitused: 775
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
1
vat ei oska öelda, ei ole ühegi auto starteritega jamanud ja tõmbereleedega. Natuke kahtlen küll, aga eks sa proovi, nagu ma ennist mainisin, eriti hullu sellest ei tohiks juhtuda, kuid ilusam on eraldi 2 meetrit juhet vedada, probleemide vältimiseks.