lukuvabad saaled?
#1

Kas kellelgi on kogemusi olnud kui töökindlad ja asjalikud on ilma lukuta saaled? Endal vaja üks Ford'i mootor teha ja vana tüüpi saalesid pole kusagilt enam võtta. Räägivad et uus tehnoloogia oi oi kui hea.
Vasta
#2

Töötan ühes konnasööjate toodangut müüvas ja hooldavas ettevõttes. Osadel uutel mootoritel pole tõepoolest saaledel nn. lukke. paigal pidid püsima tänu ülimale täpsusele. Praeguse seisuga ei ole sellel tehnoloogial veel probleeme ilmnenud. Koolitusmaterjalides rohkem spetsiifilsemat infi polnud.(tegu Fordi kontserni mootoriga)
Ilmselt on saale ülemine pool kõigil kaeladel ühte mõõtud, mootori koostamisel valitakse alumine saale plastigauge abiga. Üldiselt väga tüütu töö, kuivalt mitu korda kokku-lahti ja aina "tihedamaid" liudasid proovides.
Vasta
#3

Aga kuidas oleks kui pigaldaks mingi liimiga. Tegu siis niiöelda töötanud mootoriga, mille üks saalepaar oli kehvavõitu ja sellest tulenevalt ka tarvidus paigaldada uued standard mõõtu saaled.
Vasta
#4

Mis Fordi mootoriga ikkagi tegu on? Ilmselt on kehva siis kepsusaale ja kui kehva siis? Kui kepsupea on võrreldes teistega erineva värviga vms. siis peaks vähe põhjalikumalt sümptomi tekitajat otsima, umbes õlikanal, tagurpidi koostatud kepuspea(selline oht on varemremonditud mootoril), ilma õlita töötamine jne.
nn. laagriliim on täiesti olemas, aga kasutada teda vändalaagrite paigaldamiseks tundub kuidagi imelik, eks see ole selline oma südamerahu küsimus. Kui müüdavad lukuvabad saaled on ikka konkreetselt selle mootori jaoks mõeldud siis peavad nad seal ka paigal püsima. Kui saaled müüakse komplektina siis peaks nad ka kõik ära vahetama. Pane paar korralikku võtet nendest saaledest, pildi pealt on ikka teine asi vaadata kui kirjelduse järgi midagi soovitada.
Vasta
#5

Ma ei taha tagurlikuna kõlada, aga ma suhtuks neisse väga suure ettevaatusega. Võimsatele mootoritele tehakse vahel isegi lisalukk, et saalet paremini paigal hoida. See lukuvaba saale tundub sellise asjana, mis võib-olla töötab tootmisliini peensusteni välja timmitud protsessis, väga väikeste tolerantsidega juppide koostamisel, aga mitte lo-tech mootori lo-tech meetoditega tehtava kapremondi puhul.

Kui sa paneks mootori täpse tüübi kirja, siis oskaks ehk täpsemalt targutada.
Vasta
#6

Kunagi keegi kodanik peeter006 remontis Fordi mootorit nn lukuvabade saaledega. Praeguseks see mootor sõitnud ca 85 000 ja probleeme pole esinenud. Mootoriks siis Escorti 1,8 diisel.
Vasta
#7

Olen nendele Fordi mootoritel millel on lukk ja uuel saalel pole teinud selle luku ise siiani pole olnud probleemi.
Vasta
#8

Kuid tundub, et pole seda lukku vaja sinna ise lüüa.Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne