Postitused: 307
Teemad: 86
Liitus: May 2006
Maine:
0
Tere selline küsimus, et mis õli soovitate panna käigukasti iz planetale. mul hetkel tundub et ma panin liiga tihke õli sisse et kui masin kül siis hakkab kõvasti libisema sidur, ja kui masin soojaks läheb siis on normaalne aga see võtab jälle kõvasti aega. Nii et mida keegi soovitab sisse valada.
Ette tänades Timmo!
Ehita, sõida, naudi
Postitused: 2,997
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
56
Ziguli õli, lekkimise puhul kamazi õli. Siduri libisemise korral võiksid seda tegelikult ka peale keerata. Isiklikult paneksin IZ käigukasti Kamazi õli ning talvel, kui külma on 15 ja rohkem, prooviksin midagi vedelamat.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 307
Teemad: 86
Liitus: May 2006
Maine:
0
mul on hetkel sees kamazi õli, aga kui mootor on kül siiis hakkab libisema päriskorralikult, ja siis reguleeringi aga kui mootor soojaks sõidetud siis pean jälle tagasi reguleerima , lihtsalt ära tüütab juba, aga ma proovin äkki ziguli õliga siis.
Ehita, sõida, naudi
Postitused: 3,171
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kunagi sai kah diisliõli ja muude mootoriõlidega sõidetud.Paraku oli õlivahetuseks korgi küljes metallipuru.Kui siis kord juhtus,et kodus oli
ainult Tat 17.Sai siis see sisse pandud ja õlivahetusel oli kork peaaegu puhas.Siit ma järeldasin,et käigukasti jaoks on ikka kastiõli.Mootosiõli kasutati,kuna tol ajal ei olnud piisavalt head transmissiooniõli,ja mootoriõli
oli siis kõige sobivam asi.Tänapäeval ei tohiks enam olla probleeme
spetsõlide saadavusega.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Ziguli õli töötab normaalselt, oma nahal proovitud.Kõikvõimalike õlidega katsetades ei tohiks unustada, et IZ-l on märgsidur.
Postitused: 134
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Just märgsiduri pärast ei olegi soovitav IZ-il kasutada suure viskoosusega transmissiooniõli ,sest see häirib siduri normaalset töötamist. Paljud lääne neljataktilised mootorrattamootorid millel ühine karter mootoril ,siduril ja käigukastil töötavad ju ikkagi mootoriõliga. Miks ei peaks IZ-i käigukast ja sidur sellega leppima. Metallipuru käigukastis võib olla tingitud igasugustest muudest asjadest ,kas või käivitusväna valest kasutusest ,millega rikutakse sektori esimesed hambad.
Viimases "Motomaanias" on õlidest juttu.