Postitused: 307
Teemad: 86
Liitus: May 2006
Maine:
0
Kajastan sõbra muret siis , panime ijawal mootori kokku ja uuesti raamipeale, aga probleem nyyd selline, et kogukütus jookseb wälja sealt poolt kus on õhufilter, silindritesse ei jõu mitte piiskagi kütust. Karpal on siiber õieti sees ja ujuk on kah õiget pidi. Tüüsid on kõik puhtad kõik sai läbi pumbatud. Kompresioon on korralik olemas, ei nuputanud ise enam välja mis viga, äkki mõni targem oskab aidata või nõuanda mida veel kondrollid?
Ette tänades.
Ehita, sõida, naudi
Postitused: 134
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Kas kolvid on õigesti sees? Jawal on vasaku- ja parema poole kolvid erinevad ,nimelt kolbides olevad aknad. Kui valesti silindrisse panna (vasak kolb paremasse silindrisse ja vastupidi) ,siis ei ühti kolvi aknad silindri ülevoolukanalitega ja segu silindrisse ei pääse.
Postitused: 307
Teemad: 86
Liitus: May 2006
Maine:
0
Ma arvan et selles see asi ongi vist, ma ei usus et ta teadis seda , kui kokku pani, ma ise ei olnud seal kui ta silindreid peale pani, homme vaatame selle asja üle . tänan!
Ehita, sõida, naudi
Postitused: 307
Teemad: 86
Liitus: May 2006
Maine:
0
aga kas kolbidel on mingel kindel tähistus kah peal mille järgi saaks teada kas on õieti pandud, hetkel pütal kaaaned maha keeratudkolwi lagi paistab ja nyyd waja teada kas saab niisma ka teada kuidagi?
Ehita, sõida, naudi
Postitused: 1,283
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
18-03-2007, 15:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2007, 15:12 PM ja muutjaks oli
stretch.)
Kolbidel on peal tähed P ja L. P tähistab parempoolset, L vasakpoolset kolbi.
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Ha kerge jalgrattapump täis bensiini tõestas, et asi ei ole kolbides ega ka pütas, vaid karbussis, sund pritse lõi küünlad mõlemad märjaks korra partsus kah aga jamh... kui palju ´mõjutab nõel kätte saamisele? mul on mingi suvaline nõel hetkel, kuid ma ei tea, sellele ta ei tohiks ju mõjuda et ta üldse kätte ei saa, hetkel peaks olema mäletamist mööda iz-i nõel!
Postitused: 1,283
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Hea veel, et õmblusnõel ei ole...
Kui palju segukruvi välja keeratud on?
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
2,5 tiiru, tegelikult asi selles ennem kui ma selle masina laiali lammutasin sis ma sain nagu ta tööle selle karbussiga aga kah vahelduva eduga, korra sai ja korra mitte sis võtsin mootori maha ära ja lammutasin laiali vahetasin jupid ära mis vajasid vahetamist ja sain nüüd soojade ilmageda kokku enamvähem, et raamile tagasi panna nüüd sama jama selle karbussiga, tuhkagi kätte ei saa... võtsin karbussi lahti puha tegin puhtaks aga miskit... karbussil on seal õhufiltri poole kaks auku ühest sellest jookseb bensiin kõik välja! üks auk on keskel ja teine on natukene paremale poole, sellest jookseb kõik välja:S
Postitused: 134
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
IZ-i nõel on Jawa karburaatori (Iikov) jaoks liiga suure läbimõõdu ja pikkusega ,sellepärast asi ei töötagi.
See "segukruvi" on tühikäigu õhuhulga reguleerimiseks ,on ühenduses ühega nendest kanalitest ,mis asuvad segusiibrist tagapool (õhupuhasti pool). Teine kanal (vasakpoolne) on peadoseerimissüsteemi õhukanal ,ühenduses nõelakanaliga.
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Probleem leidis lahenduse karbussi ära vahetamise näol, süüde vaja aind õigeks panna!