DT 75 Mootori asendamine niva kombaini omaga
#1

Sooviks nõuandeid, kuidas paigaldada niva mootor linttraktorile, mida tuleks ümber ehitada jne.

Tänan kasulike nõuannete eest.
Vasta
#2

Midagi ülikeerulist ei ole.Vahetada esimene rihmaseib,mootori kinnituskronsteinid,siduri võll ja hoovastik Midagi kindlasti veel,kuid see ei ole ületamatu.Suurem mure võib tekkida siis kui hakata sobitama käivitusmootorit.Sel juhul vaja vahetada Tsentrifuugi ja õlisurve klapi asukohad omavahel.Samas tuleb vahetada karteris õlitoru.Erinevad ka siduri- ja hoorattakarterid.
konkreetsetele küsimustele vastan kindlasti.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#3

eno1 Kirjutas:Midagi ülikeerulist ei ole.Vahetada esimene rihmaseib,mootori kinnituskronsteinid,siduri võll ja hoovastik Midagi kindlasti veel,kuid see ei ole ületamatu.Suurem mure võib tekkida siis kui hakata sobitama käivitusmootorit.Sel juhul vaja vahetada Tsentrifuugi ja õlisurve klapi asukohad omavahel.Samas tuleb vahetada karteris õlitoru.Erinevad ka siduri- ja hoorattakarterid.
konkreetsetele küsimustele vastan kindlasti.

Tänan asjaliku kommentaari eest eks kui tegemiseks läheb kasutan kindlasti küsimise võimalustSmile
Vasta
#4

Hooratta paned DT oma koos hoorattakarteriga, siis läheb Dt käivitusmootor otsa nagu valatult... Esimene rihmaseib ka muidugi väiksem, ette oleks kindlasti õhuradikat vaja ning veeradikas pane ka ikka niva oma, sest DT on radikas nats kitsam, neli rida vist kokku, nival oli vist viis. Ühesõnaga kui raskemaks andmiseks läheb siis ei jahuta muidu maha...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#5

(27-10-2011, 19:04 PM)mlsluik Kirjutas:  Hooratta paned DT oma koos hoorattakarteriga, siis läheb Dt käivitusmootor otsa nagu valatult... Esimene rihmaseib ka muidugi väiksem, ette oleks kindlasti õhuradikat vaja ning veeradikas pane ka ikka niva oma, sest DT on radikas nats kitsam, neli rida vist kokku, nival oli vist viis. Ühesõnaga kui raskemaks andmiseks läheb siis ei jahuta muidu maha...

Kõik on ilus ja kena, kui juhtumisi on tegu smd mootori vahetamisega smd vastu. Ehk siis smd 17(dt) vahetatakse smd 21 vastu (niva)

Oleneb ka milline on turbo peal. Ja turbo torud ka erinevad muidu.


Kui aga on nii, et on altai oma peal olnud siis on hapum teema. Sest smd ja altai jupid ei ühindu. Endlal oli kogemus, kus siduri võlli ja sidurit lootsime ümber tõsta - ei sobinud.

Radikaga on nii ikka, et dt-75 smd turbomootorit pole ma veel suutnud keema ajada. see peab ikka jõhker olema siis. Päev aega kevadel tolmusel põllul töötamine ei suutnud teda keema ajada. Aga on ka tegelasi, kes katlakivi täis lasevad radikal joosta või juba otsapidi mootorisse sellega.
Nb altai ja smd mootorite radikad jällegi erinevad.
Niva radikat võib ju üritada dt'le peale panna. Kuid tuleb arvestada, et siis tuleb mingid toed ülevalt teha, nagu rusil on, et radikas kuidagi võnkuda vastu jahutus ventilaatorit ei saa minna. Ja et vahe oleks ikka piisav.


On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne