12-03-2007, 20:23 PM
jube pikk jutt, kuid siit peaks roosteussi elu raskemaks tegemise kohta õppematerjali leidma http://kemiflora.ee/site/img/prod_doc/127.pdf
Sõidame suurtega...
valdo Kirjutas:5. Flora oma. Aga lahjendamata kujul. Toimib.
rollfix Kirjutas:Tegelikult ikka on spets liiv küll,aga see maksab tiba rohkem.
inc Kirjutas:Nüüd minu küsimus:
1.puhastasin ühe metallis mööblieseme(malm) panin krundi, siis pritspahtel, et malmi valu ja poorne pind kaotada. Lihvisin pahtlipinna mõnusalt libedaks, kas pritspahtlile on ka vaja veel krunt peale tõmmata või võib alustada põhivärviga+lakk?
2. Nokitsen ka ühe masina kallal ja tekkis küsimus, kuidas pinnaroostest lahti saada? Masin on valmistatud põhiliselt nelikant torust, kas saab ka selle toru sisu kuidagi aeglasemalt roostetama panna ilma, et ma uut autot ehitama hakkaks? Samuti teevad muret pinnad mis asuvad nurkades, servades kuhu mustus ja niiskus on kogunenud ja liivaprits ligi ei pääse. Päris lahti lõigata ka ei julge, kardan, et ma ei saa seda asja enam nii täpselt kokku. Pärast näeb välja nagu mõni bitc kes on kusagil odaval plastilisel kirurijal käinud suu viltu peas ja kõrvad eri kõrgusel.
On mõnel mõni lahe nipp?
3. Mis võtaks maha pigi või ma ei teagi mis krt sinna auto põhja väänatud on, mõni lahusti?
Jossu Kirjutas:aga küsiks targematelt et mõnda/ kruntvärvi on vaja segada vedeldaja ja kõvendajaga,( ühelt purgilt lugesin et 100/20/20) aga seis tekkis küsimus et mis vedledajat kasutada? kuna kaasas vedeldajat pole aint kõvendaja...
Sten Kirjutas:must Kirjutas:inc Kirjutas:1.puhastasin ühe metallis mööblieseme(malm) panin krundi, siis pritspahtel, et malmi valu ja poorne pind kaotada. Lihvisin pahtlipinna mõnusalt libedaks, kas pritspahtlile on ka vaja veel krunt peale tõmmata või võib alustada põhivärviga+lakk?1) Peale pritskrundi ei ole vaja veelkord kruntida, võib värvi peale panna.