Leedulased ja lätlased monteerivad Vene veoautosid...
#1

Tundub,et leedulased on Baltimaade autoehituses hetkel suurimad tegijad.Nimelt,GAZi ja MAZi Balti (ning ka muu Euroopa) turule minevad masinad läbivad mõlemad seal riigis lõppmontaaži ühes mootorite paigaldamisega.
Vilniuse firma \"Automašinu verslo centras\" reklaamib end oma kodukal ( www.gaz.lt ) kui GAZi Euroopa esindajat Rolleyes Lisaks on Eestis ja ka mujal läänepoolsemas Euroopas (Ida-Euroopa+veel Itaalia) müüdavad Gazellid kokku pandud Leedus Rokiškises (tootjasildil on selgelt \"Rokiškio autogamykla\",selleaastasel Motorexil sai lähemalt uurida),kus neile paigaldatakse ka Poola päritolu,Euro3 normidele vastav Andoria turbodiisel.Eestis müüb \"kozlikuid\" Rebella Lähtes (ka http://www.gaz.ee )
Aga see pole veel kõik,Baltikumis ja Poolas müüdavad MAZid pannakse omakorda kokku Joniškise firmas \"Žiemgalios automobiliai\" (aka MAZ-Baltija; http://www.maz.lt ).Seal läheb neile peale ka Deutzi mootor (Jaroslavli oma vist ei vasta EL normidele).Aastas plaanitakse seal kokku panna kuni 500 autot.Eesti MAZ-i müüja kodukas: http://www.euromaz.ee/
Vasta
#2

Juhtusin vaatama Gazelli baasil väikebusside (reisiate veoks) tippkiirusi ja need olid 100-115 km/h Sad Tea, kas see on mingi soovituslik tippkiirus? Kui saja juures mootor juba võimete tagaosas töötab, siis on tegu küll ainult linnatransporti sobiva isendiga.

Alts@uurib imestunult edasi

Edit!

Värvivalik on lihtsalt masendav! Kas nad lihtsalt ei taha või siis ei oska oma tooteid müüa?
Vasta
#3

Mul isal töö juures kolm Gazelli (küll Venemaal kokku pandut ja Vene diiselmootoritega,vl.aastad 2001-02) ning normaalselt olevat nendega võimalik sõita maksimaalselt 90ga,edasi võiks ka natuke rohkem vajutada,kuid siis muutub müra sees äärmiselt vastikuks ja jõudu jääb ka vähemaks.
Ja teine asi,suure kuudiga Gazellide (mudel 2705) juhitavus on kõrgema raskuskeskme jms asjade tõttu väga imelik,auto kipub tugevasti \"ujuma\".Neist kolmest on üks 27057 (4x4 kaubik) ja kaks 330273 (4x4 topeltkabiiniga veok) ning pisut järsemat maanteekurvi võttis veoauto 15-20 kmh kiiremini kui kaubik.Selle 27057 juht kurtis varem pidevalt (ja vist ka praegugi) kehva juhitavuse üle,isegi robustne 66 olevat parem sõita olnud... Mujalt kuuldud juttude järgi pidigi Gazell-kaubikute juhitavus üleüldse selline imelik olema.
Kozlikujuttu veits ka http://forum.automoto.ee/showthread.php?...1#pid43011
Ning sealse raamijutu täienduseks lisaks veel,et pärast avariid läks isa mul auto alla kanalisse ning proovis tellitava võtmega raamitala serva väänata...ning metall andis väga kergelt järele.Tollel väljasõidul auto miskit kivi vms ei tabanud-kuid-esivedru kanduri needid lõikas läbi nagu nuga võist ning edasi-vedru pealeht kõver,esisild kõver,raam propellerisse.

Alts Kirjutas:Juhtusin vaatama Gazelli baasil väikebusside (reisiate veoks) tippkiirusi ja need olid 100-115 km/h Sad Tea, kas see on mingi soovituslik tippkiirus? Kui saja juures mootor juba võimete tagaosas töötab, siis on tegu küll ainult linnatransporti sobiva isendiga.

Alts@uurib imestunult edasi

Edit!

Värvivalik on lihtsalt masendav! Kas nad lihtsalt ei taha või siis ei oska oma tooteid müüa?
Vasta
#4

Edit! Teema nimi sai muudetud,kuna leidsin täna TTÜ raamtukogust sellise Vene ajakirja nagu \"Gruzovik Press\" selle aasta 7.numbri,kus kirjutas,et.... ...Jelgavas (ilmselt siis kunagises RAF-i tehases) hakatakse tuleval aastal ZiL-i ja Läti firma Ferrus ühistööna kokku panema ZIL-4362 \"Bõtšokke\" (ZiL-i kergveok). Eks näeb,kuidas see töö lõunanaabritel siis õnnestuma hakkab.
Vasta
#5

Selline uudis.

Huvitav, huvitav, kas sarnaselt Leedu kozlikutele ja MAZidele hakkavad peagi meie teedel vurama ka lätlaste bõtšokid?
Vasta
#6

Artiklis oleval pildil asuv ZIL on küll rõveduse tipp.Linnakallur:S
Vasta
#7

See ZIL pildil weel talutaw aga ehedal kujul (suvel sõbralikus Läti riigis)nähtud ikka wäga kole asjandus.
Vasta
#8

Leedu kozlikud on jõudnud ka Euroopa suurimale autoturule: nimelt on ka Saksamaal GAZi esindaja täitsa olemas. Vt ka www.gaz-deutschland.de (saksa keele oskus vajalik).
Samas ka mitmete Saksa off-road ajakirjade väljavõtted näha (pressi lingi all). Üldiselt suhtutakse kozlikusse üsna heatahtlikult ja mainitakse, et selline nišš (odav maastikuvõimeline kaubik/kergveok) on lääne tootjate poolt pea katmata.
Saksamaa kozlikud on varustatud Andoria uue, Euro 4 normidele vastava common-rail turbodiisliga ADCR (2,6 liitrit, 115 hj), ka Vene mootor (GAZ-560) näikse olevat Euro4 põhiseks tehtud. Rebella kodukaga tutvudes on hinnakirjas kah märge, et Euro3 kozlikuid enam kauaks Eesti turul pole...
Vasta
#9

Gaz Valdai'd seevastu paistavad olevat koostatud Poolas, seega veel üks mittevenelasest venelane Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

...
Vasta
#10

See Bednarczyk on nende koduka alusel pealisehituste tootja siiski. Ma pakuks, et tegu võiks olla selle Rebellas koostatud kommunaalautoga (vt http://www.maaleht.ee/?page=&grupp=artik...ikkel=8201 ).
Kus aga Valdaidele ja Sadkodele Poola diisleid pannakse, ma täpselt ei tea (kas äkki paneb Rebella ise?!?).
Poolas on kozlikud ja Valdaid (Leedu toodang) kah müügis, vähemalt üks diilereid on Andoria ise.
Vasta
#11

http://www.arileht.ee/?majandus=403252
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne