Sillu Kirjutas:Varjupaiga ENSV-aegsele autospordile pühendatud osa (millele kaasfoorumlane ivar73 on pannud aluse kartauto annetamisega) täienduse osas tasuks silmad lahti hoida GAZ-51 ralli-/krossiauto, GAZ-51/-52/-53 agregaatide baasil bagiauto (tuntud ka hellitusnimede "veobagi" ning "krokodill" all), Lada VFTS-i (niimoodi vist nimetati 80.-te aastate üldlevinud, VAZ-2105-l põhinevat ralliautot) ja mistahes mudelinumbrit kandva Estonia vormeli osas (viimatinimetatu täiendaks siis ühtlasi ka Varjupaiga Eesti masinatööstuse osa). Kahest esimesena nimetatust saan lisada ka pildid.
1) Oioi, ÕIGET VFTS-i Varjupaika kohe täitsa kindlasti ei saa. See tähendab, just nimelt seda, mis on kokku pandud (või oleks ehk õigem öelda, ümber ehitatud) Vilniuses Stasys Brundza käe all... Neid on niigi ülivähe järele jäänud, veel vähem liigub neid käest kätte. Selline mudel oleks kroonijuveeliks mitte ainult Varjupaigale, vaid ka paljudele teistele tehnikamuuseumidele.
Siinkohal muidugi tuleb lähtuda eeldusest, et alumiiniumkapott ja replicana tehtud rattakoopalaiendid EI tee veel tavalisest 2105-st VFTS 2105-te.
Muuseas, kui kellelgi on mingit adekvaatset infot VFTS-ide kohta, siis võiks selle kuhugi üles riputada. Veeb on selle koha pealt võrdlemisi tasane, eriti eestikeelne osa. Leedu keeles siiski paar tera leidub ja kui mõni suurem artikkel kuskilt välja ujub, siis ma võin selle nii ajaviiteks eesti keelde ka panna...
2) Leidsin Tallinnas Nõmmelt ühes hoovis juba tükk aega seisnud kuudiga GAZ 52-e. Rohkem auto kohta midagi ei tea, aga varsti teen pilti ka, siis saate lähemalt kaeda