(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2007, 19:56 PM ja muutjaks oli Edel.)
Panen siia ühe teemakohase pildi. Leidsin selle täna enda töö juurest ruumidest,mis ennem olid teise firma käes ja mis meie firma nüüd omale sai.
Kas bussi nr ja asukohanimi vasakus nurgas ka midagi ütlevad?
1960-70-ndail oli bussipargis komme joonistada pilapilte tegelikest juhtumitest - kui bussijuht purjuspäi vastu posti sõitis või niisama vahele jäi või vanamuti alla ajas jne. Seal on bussidel tegelikud numbrid ja juhtidel tegelikud nimed. Paar sellist albumit on TAKis alles, vist Sirje juures nägin.
EdR Kirjutas:Panen siia ühe teemakohase pildi. Leidsin selle täna enda töö juurest ruumidest,mis ennem olid teise firma käes ja mis meie firma nüüd omale sai.
Kas bussi nr ja asukohanimi vasakus nurgas ka midagi ütlevad?
Arvan et tegemist Kallaveresse suunduva bussiga mille liini numbriks vähemalt 70-80ndatel oli 6/37.
Reims siis lapsepõlves kooli ja kodu vahet sõelunud selle liiniga.
(Seda postitust muudeti viimati: 24-06-2011, 20:42 PM ja muutjaks oli Edel.)
Sirvisin vähe vanemaid Ikaruse teemasid.
Mis mudel Ikarus oli Vihuri oma?
See Valdo täheldatud mais 2005a. Tartu mnt-l liikumas Ikarus nr. 2xxGAD on tegelikult Valga Lihatööstuse (või midagi sellist) 219GAB. Sama,mida nähti eelmine aasta suvi Rakveres.
Huvitab kah see ülemine proze vanematel 250 ja 255-l. Enda bussi katusele ma veel vaadata pole jõudnud,äkki on ka sellel kunagi see olnud.
Mis nr Ikarus see Tent-Transil oli? Või mõeldi selle all T-Team Transi 255 (925BMV)?
Palju neid wedrudel busse siin üldse sõitis?Olen kuulnud lugu sellest kui vedrudel Ikarus Wõrust Tallinna jõudis .Peale seda oli salongis pidanud kõik mutrid poldid üle käima.Kas Vihuril oli ikka 250? Ma ehk ajan segi TARKi omaga,too oli kindlasti 260 tehtud.Ehk keegi mäletab ka Linnuwabrikule kuulunud LUXi ,mis kanu vedas?Ja Linda kolhoosi 2 halli LUXsi.Need viimased suurt vist ei sõitnudki.Tartust nad toodi ja rohkem remondis kui sõidus.
Vihuri Ikarus oli vedrudega 255.Sõitsin temaga mitmeid tuhandeid roolis.Vibra polnud hull,ainult Venemaa betonkad olid jubedad sõita,Aadu aegsed Saksa betonkad olid palju lõbusamad.Mujal endises sotsialismileeris korralike teede peal oli selline tunne ,et keegi kruvis käigupealt õhkpadjad alla.Üks pisike erinevus teitest Ikarustest oli meil esiotsa embleem mis oli meil tegelikult põhilise sohvri nimi Tkarus.
R4R6 Kirjutas:Vihuri Ikarus oli vedrudega 255.Sõitsin temaga mitmeid tuhandeid roolis.Vibra polnud hull,ainult Venemaa betonkad olid jubedad sõita,Aadu aegsed Saksa betonkad olid palju lõbusamad.Mujal endises sotsialismileeris korralike teede peal oli selline tunne ,et keegi kruvis käigupealt õhkpadjad alla.Üks pisike erinevus teitest Ikarustest oli meil esiotsa embleem mis oli meil tegelikult põhilise sohvri nimi Tkarus.
Mis vl. aasta oma oli ja millal maha kanti?
Vedrudel olid Ikarus 255 veel Lavassaares Tootsi Turbatööstuse oma 209FAK ja ka Pärnu MEK-i 529AJD. Ikka leidus neid.
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2007, 13:26 PM ja muutjaks oli Martti.)
R4R6 Kirjutas:Tehtud oli 1981 või 1982.Meilt müüdi edasi 1991 sügisel Ida Virusse
Ida-Virus jäi lõplikult seisma vist 1996. aastal, 1999 oli veel alles, seisis endise kolhoosi garaazide vahel pakkudel. 2000. või 2001. aastal läks vanarauaks.
Nagu ma kahest köik postitused läbi lugesin ning kolmest üleäänud ainult vilksamini vaatasin, olen tähele pannud Vihuri nime, mida ta veel peale Buside, mootorataste ning autode veel tegi, kui nii vöib öelda?
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2007, 21:00 PM ja muutjaks oli Edel.)
Pilt ühest varasemast Ikaruse teemast,pildi autor vist Sillu. Kas see on Sillamäel ja alles? Kindlustus on täitsa kehtiv ja ilmselt siis regulaarselt sõidus!