Postitused: 606
Teemad: 18
Liitus: Aug 2004
Maine:
7
41Degree: Pole mõtet pead murda, neid asju ei saa meie muuta. Saame vaid loota, et kunagi lähevad asjad paremaks. Meil leitakse teetöö ettevõte vähempakkumise korras, kuid soomes enampakkumise korras. Sealt ka need vahed. Samas teed on meil mõttetult laiad ka-sinna kulub ju rohkem pinda, kuu läheb raha, ning siis kaob ka piir ära autojuhtidel, et kui kiiresti sõita võib.
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Postitused: 151
Teemad: 3
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
läheb küll teemast välja, aga kanalisatsioonitrassi paigaldamine/remont ei ole küll Tallinnas teede pindamist seganud - markantseim näide oleks vast Toompuiestee.
(Arvuti)vanaraualadu ->
www.hot.ee/hqs
Postitused: 1,920
Teemad: 4
Liitus: Jun 2004
Maine:
14
Sellele Nõmmet puudutavale jutule lisaks uurisin veel niipalju (oma võimalusi kasutades), et Valdeku tn. kanaliseerimiseks ja tänava rekonstrueerimiseks lõigul Vabaduse pst-Pärnu mnt. peaks kõik projektid valmis olema, Hiiu tänava kohta vastavaid projekte aga ei leidnud! Seega vähemalt Valdeku tn.-l võiks teoreetiliselt kohe töid alustada, kui....
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
Mida osatakse pajatada ''Kirov''-i kalurikolhoosi Omedu osakonnast ? Üsna suurejooneline ettev6tmine olevat olnud.
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Kus maakonnas need pildid tehtud on? Aga kui seda öelda ei saa siis mis hoonega vähemalt tegu?
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
See peakski olema see endine kalakasvatus. Jõgevamaal.
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
02-09-2007, 14:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2007, 19:58 PM ja muutjaks oli
Regardman.)
Seep' see ongi. Pildil peaks olema pumbajaam, mis meenutab kõvasti HEJi. Jõest tuleb sinna kanal sisse, vesi läheb läbi maja ja teisel pool maja on väljalaske kollektorid kanaliga, ühest otsast lahti. Muide ''delo''-des oli nimetus justkui valgumarjatsehh. Huvitaks aga see, mil viimati seal elu oli ja muu seonduv. Kalakasvandusest aga olid seal loodusega ühte saamas basseinid ning pikk sirge kaevatud kanal. Samas ''Kirov''-il oli ka olnud Virumaal Kärus kalakasvandus.
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Olen kuulnud, et "kirovi" kaluri kolhoos oli nagu riik riigis. Kas see vastab töele?
Postitused: 217
Teemad: 4
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Kahes kanalis on vesi veel sees. Tegevus lõppes seal umbes 10 aastat tagasi. Mingi aeg ostis keegi selle kupatuse sealt ära ja kõikmis vähegi metallist oli, rändas emex-isse. Enamus vist oli roostevaba. Kohalikud aitasid ka asjale kaasa.
Aia Racing
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
[quote=41Degree]
Mis võiks olla selle otstarve, kui võrdlemisi pisikesed, s.t kohaliku tähtsusega tänavad kaetakse meetodil, kus piltikult öeldes üks mees sülitab maha, teine viskab peoga kruusa peale ja kolmas sõidab tähtsat nägu tehes teerulliga üle? Elik kaetakse kogu tänav miskise tõrvataolise ollusega (ei teagi, mis ta täpselt on, bituumen äkki?), seejärel lastakse sinna peale ohtralt kruusa, mis kinni sõidetakse.
Ma saaks aru, kui üksikuid auke niimoodi lapitakse, olgu nii, hädaabilahendusena ehk kõlbab küll. Aga Nõmmel kaetakse niimoodi täies ulatuses tänavaid, mis enne seda, kusjuures, olid kas keskmises või isegi keskmisest paremas seisukorras.
Ma pakun põhjuseks sellisele teesillutamisele seda, et Nõmme tänavakate kuulub lähitulevikus seóses üldise kanaliseerimise ja uue veetorustiku paigaldamisega niikuinii üleskaevamisele ja järgnevale taastamisele!
Siinkohal on ehk üldse paslik meenutada millised need Nõmme ja eriti tema Rahumäe-osa tänavad veel 80-date alguses välja nägid: üldiselt olid need killustiku ja kinnisõidetud pinnakattega tänavad-oli tänavaid mille sillutiseks oli visatud vanu ahjukive ja telliseid, oli tänavaid kuhu toimetati krundil üleliigne liiv, üks väheseid mustervälimusega sillutisi oli/on näiteks Palli tänaval: (seal on see imekombel ka täna alles) munakivisillutis sõiduteel ja väga korrektsed, tahutud servaga paeplaadist kõnnitee äärekivid. Kõnniteedel tavaliselt mingit kõvakatet ei kasutatud-oli tihedalt kinnikõnnitud liivapinnas, kuid majaomanikud hoidsid seda korras-kitkusid välja umbrohu, tasandasid kivisöeshlakiga jne. Osa kõnniteedest eriti Vabaduse pst ääres olid betoneeritud, betoneerimist või korrektsete tahutud paeplaatidega katmist kasutati ka väiksematel tänavatel. 80-date aastate keskpaiga mingi seletamatu asfalteerimisbuum kaotas aga selle nostalgia-kitsukesed tänavad uhuti üle paekilliustikuga millele rulliti peale asfalt. "Kultuurpinnas " kerkis lausa 20 cm! Asfalt laotati peale muide üsna paksu kavliteetse kihina, nii et see on püsinud märkimisväärse remondita üle 20 aasta. Kahjuks klassikaline Nõmme tänavatele omane liigendatud kõnniteeosa kadus: mõnelpool asfalteeriti tänav kogu laiuses, mõnelpool aga ainult sõiduosa ja kõnnitee muutus rohtunud rentsliks.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.