Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
Võib olla üks tobe küsimus, aga niisugune see on, sest kord silma hakanud asi huvitab endiselt.
Miks on kõikidel nõukogude päritolu suurtraktoritel T-150K ja K 700 ning K 701 rool paremal pool? Niisugune lahendus on ju küllalt ebaharilik - ei usu, et pelgalt konstruktorite pohhuism. Ehk hõbustab see kuidagi juhi väljavaadet tööpõllule või midagi sellist...
Postitused: 606
Teemad: 18
Liitus: Aug 2004
Maine:
7
No seda ka, arvan, et selleks ka, et teel sõites võimalikult kraavi pool sõita.
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Postitused: 36
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Täna maale minnes kuldiveeris üks topeltratasdega T-150 põldu ja kui tagasi tulin oli ta end põllale sisse kraapind. Kahjuks polnud fotokad kaasas. Masin kraapis põllul mis hirmus, aga oli sildadeni sees, kuradi kahju oli et ei näind, kuidas ta sealt minema sai.
Postitused: 483
Teemad: 28
Liitus: Jun 2007
Maine:
30
Kas traktori K-700baasil frontaallaadureid ka toodeti?
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Ei usu hästi, sest K-700 tagumisel raamil puuduvad laaduri kinnituse kohad.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
hiiumaal , emmaste vallas on kla üks k 700 mis täisesti töö korras ja mis isega aasta läbi vallale tööd teeb
hiljem vb ka pildid;):cool:http://forum.automoto.ee/images/smilies/cool.gif
:cool:
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
K-700 baasil toodeti frontaallaadureid kindlasti.Täpsemalt oskab rääkida neist foorumikasutaja Sillu.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Kaassõitja iste jääb ikka "õigetpidi".Juhiiste aga keeratakse mootoripoolsesse seina.
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
On kellelgi mõnda pilti K-700-st laaduriga. K-700 ja K-700A tagumised raamid erinevad natuke teineteisest ja oleks huvitav näha kuhu laadur kinnitatud on.
Postitused: 328
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
3
K-700A oli turboga K-700 mootor.K-701 mootor oli ilma turbota, aga siiski võimsam kui K-700A mootor.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Lihtsamalt öeldes: K-700: turboga V8 diisel JaMZ-238NB
K-701: V12 turbota diisel JaMZ-240.
Ja tegelt on seda vahet siin foorumis varemgi lahatud.