Postitused: 52
Teemad: 23
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Kas teadjameestest keegi oskaks nõustada et mida teha kui T25 hüdrosüsteem ei jõua tõsta?Vahetasin ära jagaja ja tagasivooluklapi vedru sai tugevtatud seibide lisamisega.Natuke paranes aga traktorit tõsta ei jõuaö.Mida veel annaks teha?
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
Vigane võib olla pump(tihendid tavaliselt) või siis silinder(mansetid)
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
ee kas jagaja juures on kõik puhas. Ka uus jagaja on vahel sitta täis, mis voolikutest tuleb. Vaata t25a jagajal on paremal pool selline kaas peal kahe poldiga (14võtmega käivad) siis saad otse ligi jagajale ja sealt ära puhastada.
Seejärel võimalik et jah tagumine silinder laseb palju õli läbi.
Kolmas variant et sul on õli norm Istme all paagis väike. Siis ka ei tõsta. Ja ei tõsta ta ka siis, kui õhk on süsteemi sattunud. Ee kõige rumalam on minul olnud see, kui talvel käivitamise ajal otsisin viga taga, kuni avastasin, et isa oli pumba välja lülitanud.
Kui muidu ei saa pese masin puhtaks ja otsi kust õli voolab lademetes. Sealt on ka tihend/mansett puruks. KUi kuskilt läbi ei lase kahtlustaks ise jagajat või pumpa ennast.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 307
Teemad: 86
Liitus: May 2006
Maine:
0
mul kah sam jama nii kui soojem ilm hakkab jupsima.
Ehita, sõida, naudi
Postitused: 52
Teemad: 23
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Tänan vastuste eest.Jagaja on 3kangiga seega TD 75 oma.Aga palju õli peab olema.Tal on 2auku kust oli lisada.Kas läbi filtri või kõrval on ka mingi rõhutasandi kork.Kogu õli Sai ka ära vahetatud kaasaarvatud silinder tühjeks lastud ehk on tõesti õhk sees ,kuda toda kätte saaks.
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: May 2007
Maine:
0
tal peaks olema tõste silindri juures üks õhukork sealt peaks õhk välja tulema.teine variant on see kui sa ühe vooliku silindril natuke lahti keerad siis sealt peab ka õhk välja tulema.kolmandaks ma arvan et õli võib ka liiga vedel olla.Mul näiteks tõstab ka vedele õliga halvasti aga kui panin paksema tõusis kopp palju paremini.
Postitused: 323
Teemad: 33
Liitus: Jun 2007
Maine:
7
Kui ma isa juures T-25ga tötasin, siis... oli kah suvel teinekord vedela õli viga. Õli sai vahetatud. Aga jube oli seda teha, kuna... õlipunn on ikka megakehvas kohas.
Postitused: 52
Teemad: 23
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Õliks kasutan AVTOOLI kuna hüdroõli tundus vedel nagu nafta.
Postitused: 307
Teemad: 86
Liitus: May 2006
Maine:
0
ma sian mure lahendatud. Ostsin kõik tihendid uued ja asi tõõtab ei jaaj õli ega midagi wälja sisse sai hüdroõlipandud. Üks teema on veel et üks kandg ei taha alla jääda peab ise hoidma.
Ehita, sõida, naudi
Postitused: 52
Teemad: 2
Liitus: Jul 2014
Maine:
0
Tere.
Leidsin siit sellise ammuse teema. Mul ka hüdraulika mure. Vahest on nii, et silinder ei tõsta üldse. Peale mootori seiskamist ja uuesti käivitust tõstab jälle. Teiseks on tõste veic aeglasevõitu kui võrrelda mõne teise T-25 isendiga, ning tõstmisel kostub siuke kiunuv hääl. Ostsin põka mõni kuu tagasi, vahetasin kõik õlid ja filtrid, seega õli viga ei tohiks olla. Jagajapealse ovaalse kaanega klapi võtsin ka lahti ja puhastasin ära, abi ei miskit. Kuskilt ei leki ka. Kas võib olla istmealune filter umbes? Või mis veel?...
Postitused: 6,906
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kirjeldus klapib 100 protsenti õlivõtturisõela ummistumisega. Suretad välja kukub stt sõela eest paagi põhja, seepärast peale taaskäivitamist natuke töötab.
Kogemus, tõsi küll, automaatkastidega omandatud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.