Postitused: 135
Teemad: 35
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Milles võib olla viga kui sõitu alustades on õlirõhk maksimumis, aga mida kauem sõidad, seda allapoole langeb ja lõpuks jõuab osuti täiesti nulli?
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Õlirõhuandur ise on otsad andnud? Tavaliselt siis teeb nii.... Kui ei,kontrolli mõõdikut ennast.
Ka mul endal oli kord selline viga. Anduri vahetusega kadus ära.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Üks võimalus on, et õli muutub soojenedes järjest vedelemaks ja sellest on tingitud õlirõhu kadumine. Eriti märgatav on selline olukord pikalt üle vahetamispiiri sõitnud vana mootoriõli korral.
Võimaluse korral kruvi mootori külge sobiv mehaaniline manomeeter ja mõõda surve nii ära.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
mul on sapikal sama asi...sees uus, kõige paksem õli...külmast peast surve tühikäigul 2, gaasi andes jõuab 4ja peale ...paari minuti mõõdudes kui mootor soojaks läheb on kohapeal 0 ja gaasiga venitab 1ni välja...
viga ei tea...õlipumba vahetasin ära...ehk raamsaaled?
Postitused: 135
Teemad: 35
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Õli sai just vahetatud aga ikka sama jama
Postitused: 135
Teemad: 35
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Jama selles ka et vana tüüpi 412 näidikuplokke ega eraldi näidkuid ei saa enam kuskilt, oskab keegi öelda milles veel jama olla võib?
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
kõigepealt mõõda meh. manomeetriga kas viga on surves või näitajas
Postitused: 110
Teemad: 39
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Tüüpiline saalede , ennekõike raamsaalede kulumine ja siis soe õli jookseb lohinal karterisse tagasi ning süeteemi survet ei jõua tekitadagi.
Postitused: 120
Teemad: 39
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
mul 412 armatuur mossel ja õlirõhu andur on mahhaaniline pandud alla roolisamba külge, too mehhaaniline pidi palju töökindlam olema.
Postitused: 756
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Mäletan sellist juhust, kui mu isa mossel surve ootamatult väikeseks langes. Masin oli selleks ajaks kõigest vast 50-60 tuh. km sõitnud. Õlivahetusi sai sel ajal väga korralikult teostatud, iga 4-5 tuh. km järgi.
Kui andur oli eest ära keeratud, oli selle taga näha mingeid saasta jääke. Siis sai korraks käivitatud kuni õli purskumiseni, välja lendas mingi soditropp, mis koosnes peamiselt tahmast, tolmust jne. Kuna el. manomeetri anduri ava on ikka õige pisike, siis lihtsalt läbi selle pasatropi ei jõudnud õige surve andurini. Peale puhastamist oli surve näituril armatuuris tagasi. Õlirõhu anduril tuleb ka jälgida, et ta jääks kirjaga "verh" ja noolega näidatud õigesse asendisse!
Nii, et võib ka korra seda puhastamise varianti katsetada, kuid ise kahtlustan siin ka juba Aare poolt pakutud mootori kulumise versiooni, kuna Sinu mootor külmalt ikkagi näitab tugevat õlisurvet.
Postitused: 135
Teemad: 35
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Aga kas nullis õlirõhuga on ohutu sõita või on oht et midagi jookseb kokku ja see tuleks kiiremas korras remontida?