Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
26-07-2007, 16:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2007, 22:45 PM ja muutjaks oli
valdo.)
tere.
oleks siis selline suhteliselt rumal küsimus, et ma tahan tsiklil akut täita, seest vedelikku väheks jäänud, kuna tsikkel külili seisnud. küsimus ise seisneb selles, et kas panna sisse akuhapet(midagi väävli baasil vist oli) või dest. vett?
Kristjan.
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
kui külili olnud ja hape välja voolanud, siis ikka hapet - õige asja saad autopoest!
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
mõlemat, st elektrolüüti.
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
hmm, mul on kaks pudelit: ühes on akuhape ja teises dest. vesi.
kumba ikkagi panna siis?
kui kokku, siis mis vahekorras?
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Kas happe pudelil pole märget dest veega segamise vahekorra kohta? Tiheduse kohta(akusse valamise valmiduses tihedus oli mälu härgi 1,27 - parandage, kui eksin)?
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
vaatasin järgi: Aku elektrolüüt valmistatakse keemiliselt puhtast väävelhappest ja dest.veest tühjale akule vahekorras 1 osa hapet ja 7 osa vett(segu erikaal 1,14) ja laetud aku jaoks 1:3(seguerikaal 1,28).
Postitused: 15
Teemad: 5
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Tavaliselt pannakse ikka dest. vett,kui ei ole tegu uue akuga.puhas happe lisamine pidavat aku peesse keerama.......nii vähemalt väideti mulle peale seda,kui ise omale pooltühjale akule hapet panin.Eks ta õige oli.....aku elueaks jäi üks hooaeg.Kui ikka täitsa kuiv oli,siis selle koha pealt jään vastuse võlgu.......ei tea kas siis kumbki enam aitab(oleneb muidugi tühjaltseismise ajast).
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Kui Sul aku ümber läinud ei ole ja midagi välja voolanud ei ole, siis tuleb pliiakusse lisada dest. vett (vesi va sindrinahk kipub vahel välja aurama).
Teisiti on asjad, kui aku on külili/kummuli käinud ja midagi on välja voolanud. Siis tuleb lisada hapet. Soovitan Sul soetada (osta/laenata) aku-areomeetri, et teha kindlaks, et akus on just vajaliku kontsentratsiooniga happelahus.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel