Postitused: 51
Teemad: 10
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
selline lugu. on kolm mootorit, olid mõeldud isetehtud trakori jaoks, aga nüüd hakkas huvitama nende päritolu. tean, et nad on pärit vene helgiheitjate pealt, käitasid generaatorit. kuid, mille jaoks nad olid originaalis mõeldud. üks tark arvas, et võivad olla vana ameerika willise omad, seoses selle abiga , mida venelased ameerikast said. on mingi iva selles jutus. aidake
Postitused: 185
Teemad: 17
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
ega sul pilti pole võimalik teha ja siis üles riputada
www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Postitused: 51
Teemad: 10
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
üritan. pildid tehtud, kuid vaja arvutisse tõsta. kuid.. mingisuguseid ideid ei ole kellelgi????mootorid on ise hirmus pisikesed, nagu vanal m 400, aga kahe süütesüsteemiga, üks on magneetoga, teine näiteks jagajaga, starterid ja muu selline ka olemas.
Postitused: 5,874
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Kui neil parajalt kolakad hoorattad, siis on tegu GAZ-AA mootori pärastsõjaaegse variandiga. Surveaste on vaid veidi madalam.
Magneeto peaks olema mootorist paremal pool, jagaja avaus aga peaks olema teise ja kolmanda silndri vahel blokikaane peal.
Asp
Postitused: 51
Teemad: 10
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
hooratas on kolakas küll, kuid magneeto on nüüd eest vaadates paremal pool, ja samal pool on jagaja. aga veoka jaoks tundub teine ilgelt pisike ja osadel on ladina tähed.
Postitused: 773
Teemad: 568
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
GAZ AA mootor ongi mõõtmetetelt üsna väike.
Algselt on ta mõeldud ringi ajama Ford A
sõiduautot, siis tehti samast autost Ford AA
veoauto, mida Gorki tehas hakkas järele
vorpima GAZ AA nime all.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18
Postitused: 51
Teemad: 10
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
huvitav,kas on inimesi, kes on huvitatud nende ostmisest???
Postitused: 773
Teemad: 568
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Pane pildid ikkagi välja! Kindlasti on
vanadest mootoritest nii mõnigi huvitet,
ainult et ostja peaks teadma ikkagi millega
tegu. Reeglina on ka ühest mootorist olemas
tihti mitu nüanssides erinevat
modifikatsiooni, nii et kirjeldusest tihti
ei aita.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18
Postitused: 51
Teemad: 10
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
aspelund. kirjutasin sulle ka kirja. aga vist ei saanud kätte. lugu järgmine: võtsin selle mootori plokikaanetihendi, ja mõõtsin: kolvi läbimõõduks tuleb 7 cm. netist otsides gaz aa kolvimõõduks näidatakse pea 10 cm. mis lugu??????
Postitused: 773
Teemad: 568
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
GAZ-AA (Ford-A, Ford-AA) traditsioonilise
4-silindrilise mootori silindri läbimõõt
on 98,43 mm, mis teeb täpselt 3,875 ehk
3 7/8 tolli.
USA sõidukid on lihtsalt kõik tollmõõdus ning
kui 1920te lõpul tegi Ford Nizhni Novgorodi
teise autotehase, siis hakati seal tegema
enam-vähem täpselt Fordi koopiat. Sõiduauto
Ford-A sai seal toodetuna nime GAZ-A ja
veoauto Ford-AA nime GAZ-AA. Igatahes
kolvigrupi mõõdud jäid muutmata, erinevalt
GAZ-11 ja GAZ-51 aluseks võetud Dodge
mootorist.
Sama mootor (3 7/8\" kolviga) on venelastest
veel ka vana GAZ-M-1 ehk emka ning nn
Ivan Villise ehk GAZ 67 peal. Kuigi tootmise
põhimaht oli sel mootoril Ford-A jaoks, mis
vahetas välja Fordi kuulsa T mudeli. Eks
sõja ajal vms võidi Fordi ja GAZi tükke vast
palju üksteisega vahetada, sest lendliisiga
sai Vene ikka seda amerite kola üsna palju.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18
Postitused: 773
Teemad: 568
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Muide, sõjaaegse Ameerika Villise (Willys MB)
kolviläbimõõt on 3 1/8 tolli (79,375 mm).
Neid sai venelane lendliisiga massiliselt
sõjaajal.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18