Postitused: 12
Teemad: 5
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Tervist, sai endale just muretsetud Riga 13. Kere väga heas korras kuid mootoril viga mis siin foorumis lõputult kajastamist leidnud, jõudu ei ole aga pöördeid on. See pärast on plaanis mootor juppideks võtta, vaadata detailid üle, puhastada ja siis kokku panna.
KÜSIMUS: Mida peaksin jälgima mootori lahtivõtmisel ja puhastamisel?
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Mootor tuleb lahti võtta oskuslikult, mitte stiilis "meisel ja haamer".
Postitused: 12
Teemad: 5
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
22-08-2007, 12:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2007, 19:47 PM ja muutjaks oli
Rstb.)
Mis oleksid ka need kõige tähtsamad jupid mis tuleks üle vaadata, tean et karburaator tuleks korralikult ära puhastada, kuid on veel mingeid olulisi detaile.
Postitused: 177
Teemad: 25
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Igasugused tihendid kontrolli üle.
Postitused: 323
Teemad: 33
Liitus: Jun 2007
Maine:
7
Uued tihendid tuleb kindlasti panna, s.h. ka väntvõlli simmerlingid. Uued vändalaagrid. No ütleme kohe, et võrri mootorid tavaliselt palju vatti saanud, seega tava taks ongi laagrid, rõngad, tihendid, vajadusel kolb/silinder, sidur vaata üle.
Postitused: 12
Teemad: 5
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Kas D8 mootor muidu nii võimas on, et kui jalgvändad ära võtta on mootoril piisavalt võimu, et ei peaks väntasid tagasi panema?
Postitused: 323
Teemad: 33
Liitus: Jun 2007
Maine:
7
Mina temaga ilma väntadeta sõitt küll ja veel. Need vändad on olulised vaid siis, kui tõesti 100 meetrit mingist hullust järsust mäest üles sõita.
Postitused: 12
Teemad: 5
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
no nüüdseks olen siis nii kaugele jõudnud et on vahetatud karburaator ja kontaktid, bena ja õli segu ka parajalt varuks, kuid viimasel ajal ei taha üldse tööle minna. Paistab tõesti et tuleb alustada kõige algelisematest asjadest. Lähipevil lähen ostan uue küünla.
Postitused: 12
Teemad: 5
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
algselt oli plaanis peale aretada mõnelt mootorrattalt pärit süsteem, ehk jalatoed ja ja siis piduri pedaal, kuid õnneks leidsin võimaluse, kuidas pedaalisüsteem tagasi tööle saada(probleemiks oli taga väikese hammasratta sees oleva detaili puudumine, mis vedas tagaratast kaasa ja lasi vabalt libiseda kui ei vändanud). Nädalavahetusel teen aga maakodus selle detaili ise uue.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Ka mul oli jama, et võrr pööerdesse ei läinud ja jõudu ei olnud, siis kogematta avastasin sellise nipi, et kui kraani kinni panin sõiduajal, läks pill nii pöördesse, mida varem polnud ma näinudki. Hetke pärast tegin kraani lahti ja töötaski pöördepillina. Nii pidin iga kord tegema, kui sõitu alustasin, müstika.