Autoregistri teema.
#81

Eks see oleneb sellest, kui kaugel "võsa" on. Tallinna kesklinnas ilmselt võsas potil ei käi, samuti ei saa paberi ja pliiatsiga emuleerida keerukate infosüsteemide tööd.
Vasta
#82

Jesper, mõned süsteemid peavad lihtsalt lolli- ja pommikindlad olema.
loosungite "võrguühenduseta pole võimalik elada" järgi ehitatud klienditeenindusettevõtted pole õiged ettevõtted. Niiet pea sellist "rahva tahet" oma riigitöös meeles. Kui midagi suurt ei tööta, on keegi süüdi. Kui "suur asi" on pandud sõltuma ühest netiühendusest, siis on kas süsteemi ehitaja olnud käpard või on "eelarvet kärbitud".

teet,
resoluutne sidemees (ning kindlasti mitte itimees...)

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#83

13piisab Kirjutas:loosungite "võrguühenduseta pole võimalik elada" järgi ehitatud klienditeenindusettevõtted pole õiged ettevõtted...
teet,
resoluutne sidemees (ning kindlasti mitte itimees...)


kui puberteediealine käib närviliselt ringi, sest nett on maas ja emmessenn ei tööta ja ratesse ei pääse ja..., siis saab teda lohutada ja kasvõi metsa matkama viia, aga ARK ?
Lihtsalt ma võrdlesin kaht ARK bürood, millest üks veel vana paberi ja pliiatsiga ja pommikindel, teine aga liigsesse sõltuvusse seatud tehnoloogiatest. Olen nõus, et moodsam ja kaasaegsem, aga alati peab olema varuvariant, igaks elujuhtumiks. Ja kui keegi suudab mulle selgitada, miks ei toimi kaubandus, kui internetiühendus puudub, siis seda selgitust olen ma nõus huviga kuulama.
Ise taastan kodu, koos keskkütte ja muude mugavustega, aga vana potiahi seisab kesk tuba ja kaev on õues, (kuivkäimla tuleb!).
Miks ma usun, et järgnevas sõjas tapetakse inimesi rohkem bittide, kui kuulidega?



Vasta
#84

Kui juba isiklikuks mindi, siis tuletan meelde, et mina pole poliitik, mind rahva tahe ei huvita.

Kui kellelgi on soov kuivkäimlat, puudega ahju või paberil baseeruvat asjaajamist kasutada, siis ega ma keelata ei saa ega kavatsegi. Lihtsalt kõnealuseid infosüsteeme on kõige lihtsam ja odavam ehitada tsentraalselt ning Internetil baseeruva sidega. Need mõned harvad päevad, kui süsteem sideprobleemide tõttu ei tööta, ei kaalu üles 5-10 kordset kulude kokkuhoidu. ARKi ja teiste riigiasutuste puhul tähendab kulude kokkuhoid seda, et ehitatakse paremaid teid, makstakse suuremaid pensioneid, makstakse õpetajatele palka, toetatakse sportlaseid, jne jne jne...
Vasta
#85

Jutt kipub poliitiliseks minema, kuid siiski Jesper'i kirjeldatud kokkuhoiu plussid on siiski riigi vaatevinklist. Aga võttes arvesse tavakodaniku miinuseid?.. Vaevalt et suur osa ARKi külastajateist käib seal iga päev: eks ikka võeti vabapäev või ohverdati lõunapausiga, et sinna tulla. Sellest tulenevalt kannatab ka tööandja ja kaudselt tööandja klientuur. Ka tavakodaniku tuju arvan on rikutud, mis samuti elu paremaks ei tee...
Kuigi, jah - see, kes sellesse situatsiooni satub, saab aru. Teised, kes ei teagi sellest sidekatkestusest, ei märka midagit teisel päeval.
Vasta
#86

Mis vahet seal on, kas riik või erafirma. Keegi ei kavatse iga jumala päev vorsti eest kaks korda rohkem maksta, et kindlustada end heal juhul kord kahe aasta jooksul toimuva sidekatkestuse vastu. Keldripood on argumendina kena, aga kas te tõesti teete KÕIK oma ostud sealt, KOGU aeg?

Supermarketi kaubavaliku ja mastaabi juures ei ole mõistlike kulutuste juures võimalik paberi ja pliiatsiga kogu seda arvepidamist teha. Täpselt nagu Tallinna linna ei saa hoobilt "võsas käima" panna. Linn upuks selle s**a sisse momentaalselt ära. Ja kas Trammipargis on elektikatkestuste puhuks kogu veokapasiteedi ulatuses backup-hobukonkad 24 tundi ööpäevas valmis välja sõitma? Ei pannud nagu tähele...

Samas kuskil maakohas, väikeste mahtude ja mastaapide juures võivad kuivpeldik, hobune transpordivahendina ja paberimajandus ennast vabalt õigustada. Lihtsalt nad ei skaleeru hästi.
Vasta
#87

/ARKi ja teiste riigiasutuste puhul tähendab kulude kokkuhoid seda, et ehitatakse paremaid teid, makstakse suuremaid pensioneid, makstakse õpetajatele palka, toetatakse sportlaseid, jne jne jne.../
Seda on teedest näha jah , mille arvelt kokku hoitakse. Viimane kord ARK,s korralises lubade vahetuses tuli sabatada 3 tundi.Mis see loeb , et haakisid kusagilt mingi numbri niikui poe vorstisabas . Kasutu ju , kui see numbriseeria ei liigu tunnis üle kolme inimese.Kokku hoitakse küll , aga mitte külastajate närve.

Vasta
#88

et targaler inimesele see tark küsimus, et kus asub see kena firma tartus kes need nmbrid 5 minutiga teeb?????
Vasta
#89

Teemasse puutuv link uudistes - http://www.postimees.ee/180907/esileht/s...283660.php

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#90

kah mersumees Kirjutas:et targaler inimesele see tark küsimus, et kus asub see kena firma tartus kes need nmbrid 5 minutiga teeb?????

Oletan, et küsimus mulle suunatud, kuna esimeses postis tõesti nii ütlesin.
Pisut hilja tuleb see vastus, kuna pole juhtunud märkama.
soovitan alati enne küsimist/vastamist jälgida postituste kuupäevi. Minu postitus oli aastast 2003 ja seal on ka selgelt öeldud, et asjaga tegeles as Number, Tartus jne jne. Kuna vahepeal on nii umbes 4 aastat möödunud ARK reformitud ja ka riigihange numbrite valmistamiseks välja kuulutatud, siis asi ammu ajalugu.
Vahepeal tegeles numbrimärkidega (Tartus) Tartek plus nimeline firma, kuid nüüd saab neilt tellida kõiksugu silte ja viitu, kuid mitte reg. numbreid.


Vasta
#91

hulgus Kirjutas:
kah mersumees Kirjutas:et targaler inimesele see tark küsimus, et kus asub see kena firma tartus kes need nmbrid 5 minutiga teeb?????

Oletan, et küsimus mulle suunatud, kuna esimeses postis tõesti nii ütlesin.
Pisut hilja tuleb see vastus, kuna pole juhtunud märkama.
soovitan alati enne küsimist/vastamist jälgida postituste kuupäevi. Minu postitus oli aastast 2003 ja seal on ka selgelt öeldud, et asjaga tegeles as Number, Tartus jne jne. Kuna vahepeal on nii umbes 4 aastat möödunud ARK reformitud ja ka riigihange numbrite valmistamiseks välja kuulutatud, siis asi ammu ajalugu.
Vahepeal tegeles numbrimärkidega (Tartus) Tartek plus nimeline firma, kuid nüüd saab neilt tellida kõiksugu silte ja viitu, kuid mitte reg. numbreid.

Aga miks siis enam ei saa, neilt reg. numbreid tellida?
Mis vahet on mis materialist see reg. number on. Peaasi, et ta olemas oleks, sest ju ilma söita ei vöi ju.

jesper Kirjutas:Registreerimisnumber peab olema vastava ARKi poolt tunnustatud firma tehtud.
Milline(sed) firma(d) on tunnustatud siis ARK-i poolt?

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#92

Naljatilk, registreerimisnumber peab olema vastava ARKi poolt tunnustatud firma tehtud.
Vasta
#93

Endal suvel selline asi,et juhiluba rahakoti vahelt välja kukkunud. Arki minnes saadeti koju passi järgi, passiga tagasi,maksin riigilõivud ja paberid määritud, hakkab tädi mulle rääkima, et mul ju ainult b- kat.Omateada oli ikka bece, kuid neil sees ainult b ja muud ma ei saa. Arkis selgus siis ,et ma ei tohigi veoautoga sõita, kuigi teen seda nagu igapäevaselt.Tädi nõuab juhiloa numbrit, mida ma jälle ei mäletanud.Lõpuks läks asi niikaugele, et tädi läks oma ülemise jutule,natukese aja pärast tuli minu loaga tagasi,mille ma kätte sain ja sellega see lõppes.Kogu protseduur nõudis ca 5-6h ootamist, jooksutamist, selleks ,et tädi viitsiks korraks tagaruumis käia.

Sõidame suurtega...
Vasta
#94

miniest Kirjutas:Milline(sed) firma(d) on tunnustatud siis ARK-i poolt?

Selle küsimuse vastust, pole tavainimesel enam tarvidust teada. Kogu reg. numbrite alane suhtlemine, käib läbi ARK büroo. Teadaolevalt valmistab neid numbreid hetkel TREV2 (vist). ametlik tähtaeg 2 nädalat, kuid tegelikult kiiremini.

viimased suhtlemised ARK Tartu bürooga on suhteliselt valutult ja kiirelt läinud, vähemalt ei ole büroo uksed kinni olnud. edu neile.


Vasta
#95

Kaevasin välja, ühe vana teema, et mitte maksuteemat sassi ajada. Teema algas  siin.

(14-02-2017, 15:56 PM)hulgus Kirjutas:  Kuskil siin olid teemaks tagajärjed, sellis(t)ele maksudele. Kes registreerib Tunguusiasse aga tõenäoliselt jäetakse lihtsalt enamus omaniku vahetusi registris kajastamata, eriti odavamate masinate puhul.
Ise uurin praegu ühe auto omanike ajalugu.
Passis/registris omanik on teatanud registrile auto võõrandamisest, uue omaniku nimi on koos ostu-müügi lepingu originaaliga! (mida krt teeb ark orig.lepinguga? ja koopiat ei teha) registris kindlalt luku taga. Nimi õnnestus isegi kuskilt ajalehe servalt üles leida, aga kodanik ei mäleta, kes oli järgmine 3.-s! omanik peale teda ja selle kohta ei ole enam ühtki lepingut.
Viimane isik, kellelt auto ja dokumendid saadi, ei andnud ostu müügi lepinguid kaasa ja ongi kett katki. Isik, kelle valduses sõiduk ja reg.tunnistus on, ei taha/saa enne midagi teha, kui saaks masina registreeritud. utiili viimiseks ka liig korralik.
napilt alla 2a on omanik vahetunud vähemalt 5.-l korral, registris ei kajastu ja tegelikku omanikku ei tea lõpuks keegi. Hea tasuta parkimiseks, kiiruskaamerasse naeratamiseks jms.

Kui kõik vajalikud kodanikud, kes vajalikud üles leitud, uurisin telefonis mis asja korda saamiseks vaja teha.
Tallinnast vastati: algne omanik, kelle nimi passis, läheb büroosse, esitab avalduse võõrandamis teate tühistamiseks, teed uue O/M lepingu (maks 5p peale teatist!) ja kõik.
Omanik teisest maakonnast leitud ja pehmeks räägitud, seisame kohalikus büroos leti ees ja... Ei, nii lihtsalt ikka ei saa, järgmine ostja1 kelle nimele võõrandamine tehtud peab ka samas büroos leti ees oma nõusolekut kinnitama, sest mine tea, äkki on juba uue lepingu sõlminud ja võib nõude esitada. @£$€!"#¤!.
Kust leida kodanik, kellest pmst teada ainult eesnimi? Ametniku proua otsis, helistas korduvalt ja tagajärjetult ja nentis, et kodanik ei ole leitav. Jagas õnneks algse o/m lepingu, millel ostja1 täisnimi ja isikukood. tel numbrit ei saavat, andmekaitse jne.
Paar tundi ja inimene käes. Õnneks vastutulelik ja samas linnas. Lubas ära käia ja avalduse teha. Õhtul helistame, selgub, et järgmine ametnik samas büroos omas juba kolmandat arvamust, millel eelnevatega miskit ühist ei olnud. Ei mingit teavitust. Nüüd on vaja o/m. lepingut  ostjaga1. See, kui tema on selle juba edasi müünud, polevat oluline.
Õnneks saime kokkuleppele. Teisipäeval selgub kas õnnestub, või kuulen 4. seisukohta...
3 erinevat arvamust Riigiametist, napilt 24h sees...


Vasta
#96

Selline see meie e-riik on, tiigri asemel näed igal sammul haledat märga näuguvat kassipoega Sad
Mul oli siin just äsja jama päritud autode regamisega, hullumaja.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#97

Ma olen nagu aru saanud,et kõik riigiametid on mõeldud selleks,et meid aidata ehk kõik peavad meie elu lihtsustama ja meile igati abiks olema meie murede lahendamisel. Olen ma ikka õieti aru saanud? Rolleyes
Mul endal on küll ARK-is kõik kenasti kulgend.
T.
Vasta
#98

Mul oli kunagi juhus, kus müüja kirjutas ostu - müügi lepingus oma nime nii müüja, kui ka volitatud isiku reale. Saue Argis ees letis vanaldane naiskodanik, kes numbreid jagas vaatas ja ütles, et numbrit ei anna ja vaja on volitust ehk siis müüja peab tegema volituse iseenda nimele. Vaatasin mokk töllakil mutti ja mõtlesin, et kas tõesti riigiametniku esimene tunnus peab olema aju puudulikkus. Sõitsin seejärel Tallinnasse, kus ilma mingi kobinata sai masina oma nimele.
Vasta
#99

Autoregistris käimisel sõltub ikka väga palju kas satud ametniku või inimese juurde.
Kunagi sai pealinnast kaubik ostetud ja müügilepingu tegemine jäi pimeda peale ning teine osapool riigikeelt ei rääkinud ja nii sattusid ostja andmed lepingul volitaja reale.
Lähen siis seda oma nimele kirjutama xxxxxx arki ja seal onu saadab mu põhimõtteliselt sinnasamusesse.
Leping ei ole korrektselt täidetud ja mine tee uus leping.
Selle käru müüja aga ju kartis mingit jama ja sel numbril kust ma ta müüja kätte sain enam telefoni sees ei olnud.
Siis saigi tegeletud elus esimest korda dokumendi võltsimisega ja see leping uus kirjutatud.
Läksin siis sellega xxxxxx arki ja kuna ilmselt pole praktikat piisavalt võltsimises jagas sealne onu asja lahti ja küsis originaallepingut näha.
Rääkisin siis oma mure ära, onu raputas pead, võttis laualt pastaka ja kirjutas andmed õigesse lahtrisse ning juurde kes paranduse tegi ja oligi mul auto oma nimel.
Vasta

(19-02-2017, 23:04 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Ma olen nagu aru saanud,et kõik riigiametid on mõeldud selleks,et meid aidata ehk kõik peavad meie elu lihtsustama ja meile igati abiks olema meie murede lahendamisel. Olen ma ikka õieti aru saanud? Rolleyes
Mul endal on küll ARK-is kõik kenasti kulgend.
T.
Tunnistan ausalt, võrreldes 20 aasta taguse ajaga, kus Tartu ARK oli vanas uberikus, pimeda koridori peal ilma järjekorranumbrita kümned inimesed pisikese luugi ees tunglemas ja õues auto ettenäitamiseks pidid ootama kapott õieli, kuniks härra suvatses kohvilt laekuda, on asjad kümnetes kordades paremini korraldatud.
Äsja sai netis hulgim lubasid vahetatud, 5min avalduse ja makse peale, 3p ootamist ja load postkastis..., probleemivaba liikuri paberite vormistamine netis 5min jne.

Aga, seda ilu jagub täpselt niikauaks, kuniks pöördud mõne mittestandartse ja raamidesse mittemahtuva murega. Ametnike (mõistetav) hirm vastutuse ees,  tekitabki eelmainit olukordi. Päev pooleldi raisatud, kolm inimest erinevatest linnadest kohal ja tulem 0...


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne