Postitused: 5
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Külma mootoriga surve tuli ei põle, nii kui oled veidike aega sõitnud süttib tühikigul õlisurve tuluke. Milles võib proleem olla?
Postitused: 12
Teemad: 6
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
kuna remondime seda ratast koos, siis lisan natuke taustainfot:
äsja on vahetatud väntvõll ja saaled. Silindrid said remonti puuritud ja uued kolvid+rõngad. Õli marki ei mäleta, aga oli mingi tavaline. Küsimus on pigem, et kas peale õlipumba on veel mingid reaalsed võimalused, mida peaks kontrollima?
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Mis õli see TAVALINE on. Toiduõli või? Minul on ka kogemus automootoriõliga mis läks kuumenedes liiga vedelaks ja pump ei suutnud survet lüüa.
Postitused: 341
Teemad: 63
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
Samasugune olukord võib tekkida ka siis, kui õlivannis liiga vähe õli. Läheb kiiresti kuumaks ja vedelaks ning tühikäigul ei saagi erilist survet tekkida. Mul endal oli vahepeal selline värk.
Et siis õlikogus mootoris üle vaadata- oli see vist umbes 2,5 liitrit, mis sisse läks.
Pots ja postivahe.
Postitused: 2,644
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
õlisurvetulukese andurit ei maksa ka väga usaldada, igaks juhuks võiks proovida vahetada.
Postitused: 323
Teemad: 33
Liitus: Jun 2007
Maine:
7
mehaanilise manomeetriga asuks õlisurve üle mõõta- need lambid on jah ebausaldatavad, nagu sass mainis.
Postitused: 5
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Enne sõitu kontrollisin õli, kõik normis ei max ei min- täpselt keskel.
Õli on selles mõttes tavaline, et automootori õli. 10w40 arvatavasti.
Kas võib olla ka õlipumpa tihendis asi?
Mis õli te kasutate?
Tänud ette.
Postitused: 323
Teemad: 33
Liitus: Jun 2007
Maine:
7
õhkjahutusega mootoril oleks soovitatav natukene paksemat õli kasutada.