Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Tsiklimeister Kirjutas:Lõuna eestis kroomimine,nikeldamine,vasetamine,kroomimahavõtmine,eeltööd.
51 990078
Täpsusta kellega tegu, kus ta tegutseb, ok eks kui ma kodu jõuan, siis pean ikka helistama.
Lõuna eesti ikka suur kant. Pärnust võruni välja
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 439
Teemad: 156
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Eeltööd eestis, kroomimine toimub Riias.Pikad järjekorrad!
Palun ehitage sügisest -kevadeni,siis on tsiklite ehitamise hooaeg.Suvel tahaksite ju sõita,mitte tunkedes 30 soojakraadi juures töökojas passida.
Edu !
:I M Back
Postitused: 86
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
2
Tere mehed.See teaduspargi asi on juba mitu aastat õhtul.Ainuke koht Tartus,kus kroomitakse on Tarkon aga nemad ei taha ka juba paar aastat näha pisikest erategijat.Nii.et jääb Tallinn ja Narva.
Katsuge olla...
Postitused: 2,646
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Lasin Narvas mõned jupid kroomida. Võttis aega kaks nädalat ( alati ei pidanud nii kiiresti saama) Kvaliteediga olen väga rahul. Kõik eeltööd tehti seal. Kogu asjaajamine toimub vene keeles. Julgen teistelegi soovitada. Hinnast siinkohal ei räägi, minu arvates ei ole sugugi kallis. Kui kellelgi on huvi, siis võib helistada:
51 08 706 Igor Brok (ainult vene keeles)
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
palju siis koos eeltöödega umbkaudne hind olla võis?
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
tekkis küsimus et nt zaz 965, maantemuhu, embleemi kiri on kroomitud, kuidas seda teostatakse? vist pannakse tervelt ese ju vanni
ning veel üks küsimus et vanad kroom detailid(tule rõngad, pauna ääred) ei ole ju tagantpoolt kroomitud, kuidas see pind katmata on jäetud?
tänapäeval olen mitmest kohast küsinud öeldakse ikka et mõlemalt poolt tuleb arvestada sest et mõlemalt poolt kroomitakse...
Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
kroomitaksegi mõlemalt poolt, lihtsalt tagumine pool mis näha ei jää, seda ei viimistleta ega poleerita ja seetõttu see ongi selline kare ja matt. Vanni läheb ju terve detail, ega sa ei saa kroomida osa sellest. Näiteks vanema vana Jawa paak millel ei ole eemaldatavad kroomküljed pannakse üleni vanni ja kroomitakse, lihtsalt värvi alune osa ei ole poleeritud sest see hiljem värvitakse üle. Sama teema ka selle muhu embleemiga.
militaarmootorrattur
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
muhu viisnurkne embleem, pilti kohe üles ei leia aga muidu kiri peaks olema sisse kraveeritud ning see täidetud kroomiga, ülejäänud pind on tagant punane
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Küsimus selline, et kui kroom on kahjustatud ja uuesti ei kavatse seda detaili kroomida vaid värvida, siis kas piisab hea tulemuse saamiseks vaid vana kroomi matistamisest või on ikka vaja kogu kroom maha lihvida? Tänud asjalike vastuste eest!
Postitused: 439
Teemad: 156
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Mask(profi oma) ette ja lihvi nii palju kui tahad.Hea tulemuse saad ainult üleni kroomides.
Muud ei oska Sulle soovitada.
Lugupidamisega.
:I M Back
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Ok! Sõnastan siis küsimuse teisiti: kas värv jääb püsima ka lihtsalt matistatud kroomile või on tarvis kroom kindlasti eemaldada enne värvimist?
Postitused: 5
Teemad: 0
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
olen pead murdnud juba pikka aega aga ei ole kusklit korraliku vastust saanud, ehk saan siit!? Kuidas jääks Kroom perfektselt mootori peale. Kas selleks on olemas mingisugune kuumakindel krooma vms!? Palun aidake, kuidas saaks!?