(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2007, 12:28 PM ja muutjaks oli -AsjaPulk-.)
Täna nähtud Scania Vabise moodi veoautot, millel oli 4X4 vedu. Küljel kiri "Veeberi elektritööd". Eristasid teda Vabisest teise kujuga esimesed porilauad. Sellised, nagu vanematel on, ehk ümmargused üleni. Masinal oli ka turbo, kuna vilinat kuulis hästi.
Pilte otsisin sellisest masinast, aga hetkel veel ei leidnud.
Kolleegid teadsid rääkida Türile vanaraua kokkuostu toodud läbimädanenud kerega,kuid muidu suht komplektsest (salong,kellad,klaasid,sillad,tuled,kapotialune)M-400/401st. Olude sunnil ise kohale asja lähemalt uurima täna kahjuks ei jõudnud.
-AsjaPulk- Kirjutas:Täna nähtud Scania Vabise moodi veoautot, millel oli 4X4 vedu. Küljel kiri "Veeberi elektritööd". Eristasid teda Vabisest teise kujuga esimesed porilauad. Sellised, nagu vanematel on, ehk ümmargused üleni. Masinal oli ka turbo, kuna vilinat kuulis hästi.
Pilte otsisin sellisest masinast, aga hetkel veel ei leidnud.
Tundub, et olen seda masinat ka kunagi Tallinnas näinud (sarnased kirjad tulid ette) ja tegu peaks olema Volvo N86 Vikingiga.
N86 tõugu Volvod olid vähemalt 2007. juunini Viru pataljoni käsutuses. Teenistuse ajal sai neid ikka nähtud, lumelükkamine toimus ühe sellisega. Ja turbo vilistab tõesti vingelt, juhi jutu järgi pidi päris hästi pöördesse minema.
Kui otsida, siis vast leiab mõne pildi ka.
lamjak Kirjutas:N86 tõugu Volvod olid vähemalt 2007. juunini Viru pataljoni käsutuses. Teenistuse ajal sai neid ikka nähtud, lumelükkamine toimus ühe sellisega. Ja turbo vilistab tõesti vingelt, juhi jutu järgi pidi päris hästi pöördesse minema.
Kui otsida, siis vast leiab mõne pildi ka.
Kuperjanovis olid ka mõned sellised veel kasutusel, ühega näiteks lükati talvel lund, ülejäänud seisid aga ühes rivis juba üle aasta.
Suvel, kui käisin enda autole ülevaatust tegemas, tuli minu taha oma järjekorda ootama väga korralik ZAZ-968M koos haagisega Zubrjonok. Juba õhkjahutusega ZAZ iseenesest on tänavapildis ikka juba väga haruldane, veelgi haruldasem aga koos käruga.
(Seda postitust muudeti viimati: 14-10-2007, 19:15 PM ja muutjaks oli Martti.)
Pildistasin sel nädalal Meriväljal seisvat Gaz 21-t. Auto ja vagunelamu on seisnud sama koha peal juba üle 6 aasta, aastal 2002 taheti selle eest veel saada 7000eek, praegu tundub selle väärtus olevat Emexi pakutava 1500 krooni moodi. Huvitavam asi on hoopis iseehitatud haagis, sild on vanema Moskvichi alt(402/403/403), raami kohta ei oska midagi öelda, aga "kuut" on ehitatud puidust, ei tea ainult mis sellest alles on jäänud pärast nii pikka õues seismist.
Ford TT veomasin, olnud ühes peres juba II maailmasõja eelsest perioodist, nüüd taastatud.
Asp
Etsike Kirjutas:Teab keegi midagi sellest masinast, minul on selle kohta ainult pildid?
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Kõige huvitavam oleks kuulda, kuidas seda autot suudeti natsionaliseerimiste-rekvireerimiste eest varjata!
[/quote]
Vanatehnikaüritustelt otsid üles rohelise Mosu(2140) ja küsid Toomase käest järgi.Tavaelus kohtad seda autot (mosset) Viljandis ja katusel on tal tagavararatas.
Minu teada oli too masin natsionaliseerimiste ajaks juba oma kasuliku tegevuse vist lõpetanud ning osadena mööda talu maid laiali.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Mitte elupõlise tartlasena sai käidud täna Tartus Raadi kalmistul. Üllatusena sattus ette täiesti sõitev ning muidu heas töökorras Gaz 53 prügiauto, mis tühjendas oma automaatse haaratsiga lehekonteinereid. Ei tea küll muude paikade olukorrast, kuid Gazi prügimasinat viimati näiteks Pärnus mäletatud kusagil eelmise sajandi lõpul...