Postitused: 40
Teemad: 13
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Või nii. Nüüd olen pisut segaduses ega tea enam millised veljed mu rattale alla käivad. Ole hea ja seleta mulle lahti mis vahe on siis 72,72M,72K ja kuidas ma seda aru saan mis ratas mul on?
Tänud ette!
Postitused: 548
Teemad: 33
Liitus: Dec 2002
Maine:
1
Määrdenipli eemaldamise põhjuseks olid väidetavalt liiga hoolsad sõitjad, kes praktiliselt iga sõidukorra järel kõik määrimispunktid uuesti üle käisid ning siis hiljem imestasid, et miks küll pidurid ei taha võtta enam.
Postitused: 267
Teemad: 28
Liitus: May 2003
Maine:
1
Nõustuks Zyndappiga, et tegemist Irbiti toodanguga.
Ehk paned ka komplekteeritavast rattast pildi. Saaks ehk siis rohkem lisada. Kuna nõukogude inimene oli leidlik, siis ristati kõikvõimalike eri mudelite osi. Seega võib su M-72 küljes olla jumal teab mida. Kui eest "birka" kadunud, saab ratta täpsemat mudelit määrata ka muude osade (raam, paak, porilauad jne.) järgi.
Muidu on siin varasematel aegadel, eri teemades, mudelite erinevusi korduvalt lahatud. Otsing abiks.
Puhh.
Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
pane tsiklist pilti jah, väga harva kohtab 100% originaalsena säilinud M-72 Eestis, tavaliselt ikka vähem või rohkem maamehe poolt "tuunitud". Siis saame lahata et mis mudeliga algselt tegemist võis olla.
Aga juhul kui sul see torsioonvedrustusega korv on algselt küljes olnud, siis jääb tsikli tootmisaasta vahemikku 1956-1959 ja kui sellised lillelised veljed siis pakuks et vast M-72M ja Irbiti tehasest (IMZ) aga pildid oleksid muidugi abiks tõe selgitamisel...
militaarmootorrattur