Autovärvid
#1

Kui külajuttudeks läks siis:"tavalisd"autovärvid kaovad uuest aastast ära.Tulemuseks see ,et ostetakse Sadolini ja muud sellist varuks.
Andke nüüd tuld!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#2

Sadolin ei ole ju värv vaid plastiliin.Läbikuivamine algab ühest kuutiirust kui sooja eriti ei ole aga ükski oma värvikambrit hoidev töökoda ei soovi oma filtreid kinni mätsida.Veoautode sari ei muutu veel niipea vesivärviks.Toonivalik on küll kahjuks veidi kitsam.
Vasta
#3

Äkki keegi asjaga kursis olev inimene viitsib lühidalt sellisele (ilmselt rumalale?) küsimusele vastata, et miks vesialusel värvid hobi korras nikerdajatele üldse ei sobi? Mäletatavasti pole sellest siin varem juttu olnud...
Vasta
#4

Vesivärv tuleb kindlalt üle lakkida.Pinnakat seal ei esine,kuigi mitmed autotootjad lakivad ka puhtaid toone ja programm näitab tihtilugu mõnda puhast tooni ka lakialusena.
Vasta
#5

jurka Kirjutas:Kui külajuttudeks läks siis:"tavalisd"autovärvid kaovad uuest aastast ära.Tulemuseks see ,et ostetakse Sadolini ja  muud sellist varuks.
Andke nüüd tuld!
Kas nad kaovad ainult siin, ehk siis Eestist ära vöi ültse kogu euroopas?

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#6

Euroliidu nõuded.
Vasta
#7

Lolliks lähevad oma euronõuetegaToungue
Vasta
#8

eee...selgitage palun kuidas näiteks olla militaarauto värvidega? kas need ka peab laki alla panema?? või näiteks kui minul on vana volga mis on värvitud sadoliniga ning millel peab tiiva üle värvida? kuidas see minu elu muudab?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#9

Kas ma olen ainuke kellel tundub ,et antud teema on püstitatud selle http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=21930 teema jätkuks ja mõeldud huumorina?Rolleyes
Vasta
#10

Oma militaari võid võõbata veoauto värvide või raamivärviga.Raamivärvil tihtilugu isegi kõvendi puudub.Saad läikiva,poolläikiva,mati,poolmati.Ja kui ka Sadolin ära kaob,kasuta Eesti Värvi metallivärvi.Omadused sarnased,toone võimalik segada.Kuigi,jah kitsas valik.
Vasta
#11

mida tähendab kitsas valik? kas seda et toonide valik on kitsas?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#12

Küllap ma seda soovisin õelda.
Vasta
#13

Minu teada tavaline akrüülvärv, millega sõiduautosid värvitakse, ei peaks küll kuskile kaduma. Ei nüüd ega ka tulevikus.
Vesivärv asendab lihtsalt senist lahusti baasil olnud lakialust (metallik)värvi.

Vastuseks pppp küsimusele, et vesivärviga ei saa kodustes tingimustes värvida seetõttu, kuna ta kuivab kordi kauem ning vajab see ka enamjaolt teistsugust värvikuivatusmeetodit.
Vasta
#14

Sm. Volgahuviline Kirjutas:Minu teada tavaline akrüülvärv, millega sõiduautosid värvitakse, ei peaks küll kuskile kaduma. Ei nüüd ega ka tulevikus.
Vesivärv asendab lihtsalt senist lahusti baasil olnud lakialust (metallik)värvi.

Vastuseks pppp küsimusele, et vesivärviga ei saa kodustes tingimustes värvida seetõttu, kuna ta kuivab kordi kauem ning vajab see ka enamjaolt teistsugust värvikuivatusmeetodit.
Kaob ikka KUNAGI! Soomes on see kadumise jutt olnud paar aastat.
Kui kohalik tehnikaajakiri sellest kirjutas ,kasvas värvi müük tulblisti. Nüüd on jutud vaibund ja kõik käib vanarada.
Igasugu sellistesse juttudesse tuleb suhtududa rahulikult.Poliitikutel ja inseneridel tuleb tihti ette igasugu imelikke mõtteid.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#15

Tehastes ei kasutata uutel autodel nüüd org. lahusti baasil värve. Seda just selle eurodirektiivi tõttu. Parandusvärvidena jäävad näiteks Sadolin 012 tüüpi värvid esialgu edasi.
Sadolin 012 tuleb kasutada koos kõvendiga, siis on täitsa norm auto tegemiseks, kuigi tänapäevaste tehasevärvidega läike jm osas võrdlust päris samal tasemel ei kannata...
Vasta
#16

Ei maksa näägelda sadolini pärast. Minujaoks pole see plasteliin. Sellega värvisin üle enda Ford Sierra ning kavatsen värvida ka tulevikus Zaz 965 ja Moskvits 401.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=78337&highlight= ´´plasteliiniga´´ värvitud auto, kerige seda teemat. Auto on juba peaaegu pool aastat selle plasteliini kihiall, pole jah originaal aga midagi kurta samuti eisaa. Ei maksa mögiseda et sadolin saast jne, enamasti viga et ei osata ise värvida ja pealegi iga värvkatet tuleb hooldada (spets vahenditega).

Maisaa aru miks kurat peaks autovärvide müügi ära keelama ? Jõle suur probleem nüüd meil siin Eestimaal see ja kahjustab ilgelt loodust.

Loodan et tegu on kellegi naljaga.
Vasta
#17

tamar99 Kirjutas:Loodan et tegu on kellegi naljaga.
Asi on naljast väga kaugel, ka siin on vabamüürlaste käsi mängus.
Vasta
#18

Hr.tamar99.Kui Sa õues värvid koos tolmu,kärbeste,sääskede ja päikesevalgusega,siis võid tõepoolest Sadolini odavuse pärast kasutada.Ma ei ole õelnud et ta vilets on.Ta lihtsalt kambrisse ei sobi.Ka endal on ninasõõrmed pärast umbes(kas tamari-härra ise ei ole seda tundnud?).
Vasta
#19

P.S enda kaubik häbenemata Eesti Värviga värvitud,õues,vähese tolmuga.Aga ta on tööriist,mitte 401 või 965.
Vasta
#20

Autot värvisin õues, hiina 300kroonise püstoliga ilma mingi maski või millegitta. Ei saa öelda et tulemus saast oleks. Seda kuidas spets kambris värvida on selega öelda ei oska aga kohe kindlasti pole tegu mingi plasteliiniga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne