Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
09-11-2007, 22:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2007, 22:14 PM ja muutjaks oli
PETSS.)
MAZ 200 eelkäija.Aga ,mis asi see seal esimesel pildil veoka kõrval on?
Postitused: 253
Teemad: 5
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Peaks olema JaAZ. 50-ndatel mu vanaisa sõitis nende peal Nuias.
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
Hakkasin ka vaatama, et mis sõidukas see esimese veoka kõrval on - mingi katse/ralliversioon?
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
Pisut vaadates arvan, et tegu on nn. nõukogude inimese autoga: ehk välismaise tehnika käigushoidmiseks on lisatud jupike ühte-teist kodumaist. Kas näiteks esitiivad pole mitte Pobi omad? Sorry, kui eksin.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Kunagi olid olemas ZISi ja Pobeda sportvrsioonid.Aga see auto veits teistmoodi ja pigem siiski tegemist siiski mitte rallikaga.Kui saaks teada ,mis aastal see pilt tehtud .Oleks abiks.
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
80-ndate lõpus olen küll ühe näinud Vasalemma kandis.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 1,203
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Viimane AutoBild vähemalt väidab, et tänaseks on kõik Ja-tüüpi veomasinad juba sulatusahjudest läbi käinud.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
Võib olla tõesti, aga alati võib kusagil suure NLi avarustes mõni üksik erand leiduda... olgu või vrakigi kujul. Lihtsalt ei taha uskuda, et kunagi võrdlemisi suurtes kogustes toodetud JAdest pole säilinud mitte kui midagi, samas nt. veelgi haruldasemast KIMist on teda päris mitu võrlemisi heas konditsioonis eksemplari.
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Õhtust!
No need kolmeteljelised varjandid said hiljem Kraz-ideks,kaheteljelised JAZ-200-dest,neist said MAZ-kahesajad.Jaroslavi tehase mudelid läksid siis niiviisi edasi kahte eri tehasesse,kusjuures KraZ-i tehas Krementsugis sai endale ka 2-ga algava mudelisarja tähistuse.MAZ kasutas 2-ga algavat mudeliindeksit vaid oma neil mudeleil mis olid saanud alguse Jaroslavist.MAZ-501/502 olid juba uue tähistusega,Minski omad mudelid ,mis siis,et põhinesid vanal JAZ/MAZ-200-l.Aga omaks tegi need 4X4 vedu,rattareduktoritega esisild ja sildadevaheline diferentsiaal.Mootoritki oli veidi moditud,110 hobujõult väidetavalt kuni kusagil 130-135 kanti.
Vähemasti 1975,76 aasta kandis oli Tallinna lähikonnas(nüüd ei mäleta kas Harju KEK-is(ikka KEK-is vist) või Kirovis algse kujuga,R-6,kahetaktiline,kolmeteljeline JAZ treileli veok.Mäletan,et vahtisin teis Pirita teel silla juures ammuli sui.Samas polnud vanad R6 Krazid veel sugugi haruldased ja 200-sarja MAZ-egi veel eri modifikatsioonides kohtas,tõsi mitte küll väga sageli.
Tervitades,Flanagan
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
Huvitav, et AutoBild nüüd viimasel ajal Ja-dest kirjutas... Kas see number veel müügil või saaks seda kuidagi siia viidata? Oleks kasulik lugemine.
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Mossemees Kirjutas:Viimane AutoBild vähemalt väidab, et tänaseks on kõik Ja-tüüpi veomasinad juba sulatusahjudest läbi käinud.
Pildiotsingust viskab kyll paar pilti läbi , vaevalt nyyd k6ik ikka otsas on
autobild kirjutab ka vahest sellist ilukirjandust , mida l6bus lugeda ,..
Pole midagi targemat teha
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Üks sellise JAZ (210)-Kraz (214) 6 silndrine 2-e taktiline diisel oli aastaid müügil Tartus Vitamiini tänava tehnikapoes...
Postitused: 5,810
Teemad: 740
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Need mootorid on tähistusega Jamz-204 (neljasilindriline) ja Jamz-206 (kuuene). Lisaks veoautodele olid 204 kasutusel veel ka näiteks bussil Zis-154, lennuvälja lumekoristajatel ja suurel hulgal erinevatel kompressoritel/generaatoritel, roomiksõidukeil ja vedureil. Loomulikult siis veell ka erinevad JAZ-i, MAZ-i ja Kraz-i mudelid.
Mootori tegi eriliseks see, et tegu on kruvikompressoriga ülelaadimisega kahetaktilise diiselmootoriga. Näiteks sellise mootori hüls on ringikujulisel ühes kohas auke täis. Idee kohaselt 'meerikamaa GMC diisli koopia.
Samal teemal on vesteldud selles teemas:
http://forum.automoto.ee//showthread.php?tid=7157
Muide, killer, mis toredat ilukirjandust Sa siis Auto Bildis leidnud oled? Teaks siis mõnd vanemat numbrit lapata.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
Veel mäletan kuidas 80-ndate lõpus sõjaväe autoremonditehase territooriumil seisid kümneid vanu Kraze, ning ZIL 157. Samuti ZIL 130.
Ei mäleta nende hulgast ühtegi JaAZi, või näiteks MAZ 50X või ZIL 154. Need juba olid valdavas enamuses juba ammu tükideks lõigatud.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Jaz-204 oli peal TU-6A kitsarööpmelisel veduril. Kroonu aegu, Arhangelskimail sai nendega küllalt metsaveol kohtutud...