Jokkeri Motoveeb
#21

Lisandunud on pilte matkaauto Ford Transiti alla.
Kes asja vastu huvi tunnevad, võiksid sinna kiigata.

Tervitab Jokker
Vasta
#22

Lisandumas on minu weebi veel üks pildiseeria Opel Senator 3.0 24v 92 a.
Praegu auto veel Saksas, aga jaanipäevaks peaks Eestisse jõudma, nii et kellel huvi hoidke ennast kursis minu toimetamistega.
Ja veel (see pole küll õige koht reklaamimiseks) saadaval Ford Escort Chia
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Siinsetele foorumikasutajatele hind läbiräägitav.
Vasta
#23

Niisiis. Auto käes, aga erinevaid pilte vaadake ise weebist.
Vasta
#24

muidu normaalne k6ik , aga piltide juures v6iks natukene juttu kah olla..
Niisama pilte vaadates hakkab igav , aga kui m6ne olulisema asja juures oleks väike kommentaar v6i seletus , et mida v6i mismoodi , siis oleks vähe huvitavam vaadataSmile
a see aint minu arvamus

Pole midagi targemat teha
Vasta
#25

KILLER666 Kirjutas:muidu normaalne k6ik , aga piltide juures v6iks natukene juttu kah olla..
Niisama pilte vaadates hakkab igav , aga kui m6ne olulisema asja juures oleks väike kommentaar v6i seletus , et mida v6i mismoodi , siis oleks vähe huvitavam vaadataSmile
a see aint minu arvamus
Olen seda ise ka mõelnud ja kunagi isegi olid kommentaarid ka iga pildi juures(eesti keelsel varjandil, sest siis inglise keelset veel polnud).
Ilmselt talvel kui õhtud pikemad ja pimetat aega rohkem võtan selle töö isegi käsile. Ainuke probleem tekkib ingliskeelse lehega sest inglise keelt suudan ainult lugeda ja aru saada, aga mitte kirjutada siis sinna suht raske kommentaare lisada.
Vasta
#26

Tere foorumirahvas.
Lisasin värskemaid pilte oma sena lehele viimastest töödest ja tegemistest.
Kommentarid pildi kohta sisalduvad pildi pealkirjas nii, et lugege neid ka.
http://uaz.planet.ee/Opel%20Senator_92/index.html
Ka on lisandunud võimalus kommenteerida otse weebis. Nii, et olge julged.
Vasta
#27

Jokker Kirjutas:Ja veel (see pole küll õige koht reklaamimiseks) saadaval Ford Escort Chia
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Siinsetele foorumikasutajatele hind läbiräägitav.
See teema ammendunud! Auto müüdud!
Vasta
#28

Kunas Senatoriga juhtus väike õnnetus - sõitsin karteri põhja katki ja seejärel mootori kokku siis sai tehtud mootorile põhjalik remont. Kellel huvi on vaadata asjade käiku siis see on nähtav weebis.
http://uaz.planet.ee/Opel%20Senator_92/index4.html
Vasta
#29

Asjast huvitatutele natuke uudiseid ka. Sai nädalavahetusel tublisti tööd tehtud ja mootor paigaldatud. Ka muud asjad on küljes, puudu ainult tagumine summuti pütt mis vajab veel keevituse lõpetust. Täielikust rahulolust on veel puudu käigukasti õli ka mootori õlifilter ning läbipestud ja paigaldamist ootav sojenduse radiaator. Siis võiks nagu üritada mootorit käivitada.
On ka lisatud pildimaterjali oma weebi.
Vasta
#30

Lisasin uusi pilte Opel Senatori teemasse. Kellel asja vastu huvi võivad ise tutvuda
http://uaz.planet.ee/Opel%20Senator_92/index.html
Vasta
#31

Ma nüüd ei hooma. Kas see esimene paneel käibki lihtsalt poltidega ette kinni või keevitatakse ta sinna tagasi? Kas tal mingit ülesannet kere tugevdamise kohapealt ei ole? Lihtsalt kapoti kinnitamiseks ta sinna pandud?
Kaval plaan muidugi mootori eemaldamise kohapealt. Jääb mulje nagu pada käiks tihti maha, et sellised modifikatsioonid tehtud on.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#32

dworkin Kirjutas:Ma nüüd ei hooma. Kas see esimene paneel käibki lihtsalt poltidega ette kinni või keevitatakse ta sinna tagasi? Kas tal mingit ülesannet kere tugevdamise kohapealt ei ole? Lihtsalt kapoti kinnitamiseks ta sinna pandud?
Kaval plaan muidugi mootori eemaldamise kohapealt. Jääb mulje nagu pada käiks tihti maha, et sellised modifikatsioonid tehtud on.
Miks seda peaks keevitama!? Kas tõesti arvad, et poltliides on palju nõrgem kui originaal? Sama moodi võib küsida, kas Ford Transiti kere on siis palju nõrgem kunas esipaneel kinnitub originaalis sammuti poltidega.(Pealegi mõlemilt poolt ainult kahe poldiga , aga minul on kinnitatud kuue poldiga ja alla on paigaltatud 50x50 vinkel.)
http://uaz.planet.ee/Transit_album/slides/PIC16.html
Ausalt öeldes, sealt ma selle idee saingi. Ja pealegi kui garaazi kõrgus on ainult 2,2 meetrit siis sellise nurga all nagu mootori eemaldamiseks/paigaldamiseks koos käigukastiga kus kogu pikkus on 1,75 meetrit poleks see olnud lihtsalt teisiti võimalik.Ja pealegi tegin ma selle töö kõik üksinda ainult maha võtmisel kasutasin traktori abi. Ning üks põhjus veel on see, et traktori hüdraulika on küllalt äkiline, et kogu operatsiooni sujuvalt läbi viia ilma midagi ära lõhkumatta.
Vasta
#33

Mõned küsimused Ford Transiti kohta. Kuna ise mõned päevad tagasi sõitsin sellisega (86 aasta 2,5 ilma turbota) siis selles oli maantee kiirusel ikka tohutu lärm. Vbolla oli midagi viga. Kas see tihendamine aitas midagi(nagu nägin panid miskit villa armatuuri alla) Ja kas see puit salong kruusateel nagisema ei hakka?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#34

Tegelane5 Kirjutas:Mõned küsimused Ford Transiti kohta. Kuna ise mõned päevad tagasi sõitsin sellisega (86 aasta 2,5 ilma turbota) siis selles oli maantee kiirusel ikka tohutu lärm. Vbolla oli midagi viga. Kas see tihendamine aitas midagi(nagu nägin panid miskit villa armatuuri alla) Ja kas see puit salong kruusateel nagisema ei hakka?
Jah see ongi nende vanemate Transitite omapära (uuemad vist vaiksemad, pole õnnestunud nendega sõita), et nad üsna lärmakad. Kindlast tegi see vill teda veidi vaiksemaks, aga tegelikult oli selle villa eesmärk teha seda "kuuti" soojapidavamaks, sest nii suurt salongi originaal soendusega ära kütta on üsna aeganõudev tegevus. Tuleb ikka enne hulga kilomeetreid maha sõita kui seest normaalselt soojaks läheb. Pealegi tuleb veel lisaks gaasiküte ja kasutamine on aastaringne siis pole mõtet välisõhku sellega soojemaks kütta. Max temperatuur peaks ikka sisse jääma.
Siiani pole mingeid naginaid ilmsiks tulnud ja mul kõik ühendused tehtud poltitega siis on võimalik nagisevad kohad lihtsalt üle pingutada. Kuna sellel Transitil on kasutus eesmärk olla matkaauto siis kruusateede osakaal võrreldes asfaltteedega on üsna väike.
Vasta
#35

Lisandunud uued pildid Opel Senatori projekti ja tänaseks on nad kõik teile nähtavad vaatamiseks ja kommenteerimiseks.
Et teie vaeva vähendada siis lisan siia mõned lingid kust te neile kiiremini ligi pääsete.
http://uaz.planet.ee/Senator92/album/index9.html
http://uaz.planet.ee/Senator92/album/index10.html
http://uaz.planet.ee/Senator92/album/index11.html
Vasta
#36

Jokker Kirjutas:Lisandunud uued pildid Opel Senatori projekti ja tänaseks on nad kõik teile nähtavad vaatamiseks ja kommenteerimiseks.
http://uaz.planet.ee/Senator92/album/index11.html

Keevituse osas väga kena töö.
Aga mis otstarvet täidab läbi värvi paistev keevisõmblus? Või on see uus violetne värv alles krunt?
Vasta
#37

Kasutaja: TeeTL palun loe hoolikalt nende piltide http://uaz.planet.ee/Senator92/album/sli..._0047.html ja http://uaz.planet.ee/Senator92/album/sli..._0001.html kommentaare ja saad vastuse oma küsimusele
Vasta
#38

Kui kaua muidu need uued tiiva ääred kestavad enne kui uuesti käest lähevad?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#39

Tegelane5 Kirjutas:Kui kaua muidu need uued tiiva ääred kestavad enne kui uuesti käest lähevad?
Eks see oleneb ju igast inimesest endast. Kui värvikahjustused näha ja plekil juba pindmine rooste sees, siis ilmselt aastaga võimalik juba plekist näpp läbi pista. Kui aga koheselt värvikahjustused likvideerida ja iga aastaselt korrosioonikaitset uuendada , siis ei oska mina küll nende eluiga ette arvestada.
Vasta
#40

Jokker Kirjutas:Kasutaja: TeeTL palun loe hoolikalt nende piltide http://uaz.planet.ee/Senator92/album/sli..._0047.html ja http://uaz.planet.ee/Senator92/album/sli..._0001.html kommentaare ja saad vastuse oma küsimusele

Tehnoloogiaid on niisama palju kui tegijaid.
Seda olen märganud jah, et krunt väga hästi ei kaitse pikemaks ajaks niiskesse ruumi seisma jäetavaid toorpindasid.
Nende piltide pealt ja alt ei osanud küll välja lugeda, kas hiljem on kavas krundi asemel pealekantud kattevärv uuesti eemaldada, ja alles siis kruntida või veel kuidagi teisiti läheneda.

Aga ka nii - ainult krundiga - ju ometigi tehakse, näiteks Valdo pobiprojekt, mis suviti etapiviisiliselt kulgeb, on vahepeal vaid krundi all, ja seejuures mitte kuivas köetavas ruumis.
Kunagi sai seda tema käest küsitud http://forum.automoto.ee/showthread.php?...794&page=3, siis polnud veel tulemus teada, kas närib niiskus krundi alla ennast läbi või mitte, ei tea kuidas nüüd...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne