Postitused: 55
Teemad: 17
Liitus: May 2005
Maine:
0
Ma ka aru ei saa mis "pöidla jutt" siin käib kuid tean sõna otseses mõttes omast käest kuidas on tore kui süüde liiga täpne on ja lihtsalt tagasi lööb..
..valusalt vasta pihku nii et pihk pahupidi käib =)
Ja korra õnnestus vändal ka mu käekell pilbasteks lüüa..
Katsetuseks oli GAZ 69 - Volga mootor või mis tal seal peal ongi..
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
28-11-2007, 10:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2007, 10:26 AM ja muutjaks oli
via.)
[/quote]
Ära Sa ütle midagi. Oli kord selline juhus: T40AM-il metsatööga üks oksajurakas murdis küttepaagil kraani alt. Masin töötas, kuniks filtritest kütet tõmmata sai. Ja enne kui mees matsu jagas, jooksis küttepaak tühjaks(õnneks oli seal ca paarkümmend liitrit), ja käias starteriga aku kah õhtale. Külma oli ca 15 kraadi, ja tondil abi järgi tulla ca 4 km. Võtsime siis tööriistad, startgaasid, küttekanistrid+ 2 sõiduautoakut kaasa, ja vastu pimedat metsa.
Ja jandasime mis me jandasime, traktort käima ei saa. Akud tühjad, küte nigu liigub, startgaasiga lubab, käima ei lähe.
No ja siis oligi juba otsus valmis, et las raibe seisab, hommikul lohistame dziibiga metsast välja, siis vaatame, et mis pull on. A üks tüüp meil seltskonnas polnd veel alla andnud, ütles proovime korra veel.
Kombineeris padrunikomplektist mingi vända kokku, ja proovisime siis koos selle pooltühja akuga. Ja käima läks.!
[/quote]
Seda ootamise taktikat kasutatakse ikka külmaga käivitamisel.
Kombit (IZ) sai -20-a vaid nii käima, et mõni sek starterit, siis minut pausi, siis jälle sutsuke starterit ja jälle pausi. Pikapeale sai nii mootorilt potsud kätte ja kui veel akut jätkus, siis ka käima...
Ilmselt ka siis need startgaasid pikapeale andsid vladimeretsi mootoris õnneliku pauksegu lõpuks kokku ja viimane pööre "vändaga" lõi ta lõpuks käima. Palja diiselküttega jahtunud T-40-t käima ei vänta...selle peale võib kihla vedada...
Kahtlen, kas dziibiga metsast traktori koju oleks saanud lohistada, kui see just kusagil sihipeal polnud. Talvel, lumise-samblase metsaall dziip ise vaevalt liigub ja kui sinna veel 2,5t traktor taha panna, siis ei aita võibolla ka Hummer
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
irw irw irw. kulla inimesed,kes see jõuab mootorit sama kiiresti ringi ajade järjest kui starter? Selle poolpöörde mõtet ongi see,et jõuad piisava hoo sisse anda. Muidu keeruta või mootorit aeglaselt päev aega ja ikka ei lähe.
Paljud siin ise midagi on vändast käivitanud?
Ma ütlen,et kui kahe käeg ilusti vänta käes hoida koos kinnastega ning mitte käsi vedelaks lasta siis ei tee tagasilöök mitte midagi! Sest kui pauk tuleb lendad ise terve kehaga,ühte käe puhul jah võib midagi murda,aga ühe käega pead tõeline rambo olema või siis soe suve ilm ja korras mootor.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
ma ei saanud midagi aru millest sa räägid.
Ma räägin,et mina kasutan vänt ainult alt ülesse. Mootor käib ju kellaostui suunas. Vända võtan ilusti kahe käega,ühte kätte vänt ja teisega hoian käest kinni,et rohkem jõudu oleks.Käsi hoian tugevasti.No kujuta ette,et paned ühe käe rusikasse ja teise käega võtad rusikast kinni. Nii on piisavalt palju jõudu ning ka tagasilöök ei rebi midagi küljest ära.
Selle hooga mis ma jõuan näiteks alt ülesse tõmmata läheb ka alla tagasi.
Vaidle ja mõtle ja lõpuks anna vänta nagu tahad!Kui väga kardad tagasilööki keera süüde hilisemaks. what ever. või ära üldse anna vänta . who cares
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Ma pakun umbes et k-700/k-701 oli umbes 300 HP. Tankil t-54/t-55 umbes 550 -600. Võib olla esimesed t-54 tulid isegi kas 500 või 520 HP mootoritega. T-72 oli juba 700-750 HP turbomootorid ning T-90 tõsteti võimsust juba 800 kuni 1000HP ni. Mootori enda kaal oli algselt 750KG ja tõusis 1T peale. Väga arenenud tehnoloogiaga oma aja kohta. Kasutati hulgaliselt alumiiniumi,4 klappi silindri kohta,topelt nukkvõllid(DOHC). Uuemaid mudeleid ei tea kuid võib olla juba hüdrotõukuritega.
Postitused: 1,408
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Kui mitu inimest siis t40l vast kasutati dekompressorit? Vändaga vingaal sisse ja siis "kontakt"?
Samas, ärge alahinnake foorumi(te) jõudu. Mõni "devalveerib" veel oma käe/pöidla elu lõpuni.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Ühesõnaga militaar versiooni oli suurem võimsusega,üldiselt suurendati lihtsalt pöördeid. Tsiviiliversioon vähendatud võimsusega,maks pöörded 1700-1800. Tankidel oli juba maks kas 2500-3000!
Postitused: 203
Teemad: 10
Liitus: Oct 2002
Maine:
1
Vändast käivitamise mõttes kisub jah teemast välja, aga kas on kindel, et K-701 traktoril ikka oli tankimootor?
Tõepoolest, tankidiislit kasutatakse senini üsna laialt militaar- ja mingil määral ka tsiviiltehnikas ja mitte-tanki versioonid olid 300 hj-ni deforsseeritud. Mis aga ei tähenda, et kõik vene 12-pütised diislid olid V2 tankimootori derivaadid.
Näiteks BeLAZ kalluritel oli ka V12 mootor, mis sisuliselt kujutas endast kahte MAZ-i V6 mootorit üksteise otsas (plokikaaned vist olidki identsed, neid oli 4 tk). Äkki K-701 oli seesama mootor?