Postitused: 177
Teemad: 25
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Ma ise mõtlesin et, kuumaga paisudes jookseb kolb aknasse aga siis peaks see aknale ka jälje jätma,kuid mootor oli kokkujooksmise ajal külm.
Postitused: 134
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Sellist purunemist põhjustab liiga suur lõtk kolvi ja silindriseina vahel, mis on maksimaalne just külmal mootoril.
Postitused: 177
Teemad: 25
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Kuid masinal oli vähekulunud silinder ja uus kolb mis lõtku võimaluse välistab teoreetiliselt.
Kui see tõesti on tingitud akna taha takerdumises siis aitaks ehk kui lihvida kolvi ääre serva ümaramaks või viilida alumine äär hoopis teravaks.
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
Kus kohast mõõdeti silindrit?
Dad.
Postitused: 177
Teemad: 25
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Silindrit ei mõõdetud eraldi vaid kontrolliti kolvi ja silindrivahelist loksu.
Postitused: 68
Teemad: 4
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
kui on tegemist teletorni motopoest ostetud kolviga siis võib ka olla viga kolvi enda materjalis, sai mingiaeg 500 CZ ga mässatud lõhkus samuti alt kolvi ääri ja pöhjuseks lihtsalt see et kolvi materjal on liiga rabe
Postitused: 177
Teemad: 25
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Korralik silinder on selline millel pole "vagusid" ja milles kolb vajub sujuvalt alla.Kolb vahetati kapremondi eesmärgil, vahetati ka laagreid ja muid osi.Peale remonti sai sõita umbes 50km ja siis jooksis mootor külmana kokku.
Kui selle teise teema all mõtled seda:http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=6044 siis sealt ma küll midagi märkimisväärset ei leidnud.Kui tõenäoline see kepsu kõverus ikka on ei oska ma õelda, väntvõll oli uus ja sai õlipaerist välja võetud.
Remontijaks oli noormees, kuid mitte mingi tuunija vaid kes rohkem ikka originaali pooldab.
Teisest mootorist ei tea ma tõesti praegu midagi aga võin uurida.
Postitused: 204
Teemad: 46
Liitus: Jul 2007
Maine:
4
minu jawa 634 tõmbas samuti kulmalt kokku ,ja parem kolb oli puru
Postitused: 1
Teemad: 4
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Ega tegelikult on mul isegi olnud selliseid jamasid ! Pealegi on neid muresid palju , miks katki kipuvad minema nt :
Võib olla on viga ise materjalis , nagu eespool mainitud . Aga väga oluline on vaadata , kas kolvipeal märgitud tähis oleks õigesti (seal on tavaliselt nool ) , ja see peab olema sellele poole kust väljuvad heitgaasid ehk. väljalaske poole . Neid vigu võib rohkem olla , aga me ei pruugi teada kõiki :)
Loodan , et oli abi :D
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Ishijupp Kirjutas:Pisut puusse viimased jutud. Nooli ei maksa küll järgida - esmaspäeva pohmaga taoti neid tehasas nagu juhtus- aga kolb peab olema kindlasti õigetpidi, muidu jooksevad rõngaste lukukohad silindri akendesse. Kuidas kindlaks teha? Lihtne- märgi markeriga kolvi horisontaalosale lukkude paiknemise kohad ja lase kolb silindrisse vajuda- kui märgitud koht ei jookse üle akende, siis on korras. Kui jooksevad, siis tee kolvile 180 kraadi.
See pärit sellest ajast kui ma oma jupiter kolme remontisin. Voshodi ja jupiteri kolvid peaksid samasugused olema (350/2 = 175)
Oluline et lukukohad ei jookseks aknasse.
Soovitus ka et ära siis külmast pärast punni põhja vääna, lase ennem mootoril soojaks minna.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Hr. Indrek 1000
Uuri IZ Jupiteri manuaali ja näed, et temal ei käi nool väljalaske suunas, vaid vastupidi.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
miilits Kirjutas:Hr. Indrek 1000
Uuri IZ Jupiteri manuaali ja näed, et temal ei käi nool väljalaske suunas, vaid vastupidi.
Usun, kuid mina siiski seda noolemajandust seal peal ei usalda, järgin eespool toodud meetodit. Maitse asi.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.