Paneks siis miskit muud. Kui liiga keerukas tundub hakkan ka vihjeid andma. Samas on terve maailm vihjeid täis. Natuke loogilist mõtlemist ja Sherlockit ning da Vinci koodi ja saab hakata ka järeldama.
Küsimus lihtne , mille mootor ja mis aasta.
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Ei , tegu ikka mandrilt pärit mootoriga.
Pole ka silindrite arv õige . Samast silindrite arvu ja paigutust kasutatakse ka tänapäeval aga vähe.
Ja aastaarvult ka vanem .
Antud auto vist maketist kaugemale ei jõudnudki. Rasked ajad.
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Kas tehakse veel V4 mootoriga masinaid? Pole kõrvu jäänud , aga vaidlema ka ei hakka.
Aga tegu siiski V10 mootoriga , mis erinevalt teistest sama marki (samal platvormil) masinatest paigutati keskele.
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2007, 20:14 PM ja muutjaks oli MartinL.)
Aasta oli 1938.
Silindritevaheline nurk 72kraadi ja vesijahutus.
Tegu pidi olema antud firma esimese iseehitatud autoga , mis ei põhine teistel markidel. (Oli midagi , vist et riik ei lubanud juppe kasutada vms)
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
365 on "minu teada" B4 ja traditsiooniliselt õhkjahutusega mitte V10 ja vesijahutus.
365'te on toodetud ca 83000 , kuid seda mida ma teada tahan ob vaid makett.
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2007, 00:16 AM ja muutjaks oli MartinL.)
Jah , tegu 114ga , mis kunagi ilmavalgust ei näinud.Samas keskmootori ja V10 paigutusega auto tuli Porschel ikkagi umbed 70 aastat hiljem. Seda siis Carrera GT näol.
Huvitav , kui see auto oleks tootmisesse läinud ( V-mootor , vesijahutus , keskasetus) , siis millisena me Porschet tänapäeval teaksime?
Pilt ka.
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Aga Roadpacer õige vastus.
Tegu siis Holden Premieriga, millele Mazda istutas rootormootori. Toodeti väga väha (olen kuulnud numbrit 860) ja säilinud ka väga vähe, kuna enamasti läksid need Jaapani valitsuele, kes vanad ametiautod lihtsalt hävitada lasi..