Postitused: 19
Teemad: 6
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Hakkas huvitama selline küsimus, miks toodeti nii vedava esisillaga traktoreid, kui ka ilma? Näiteks mtz-80/82. Miks ei võinud ainult esiveoga traktoreid toota. Minu arvates on neljarattavedu ikke parem kui kahe. Siit küsimus, mis mõte oli tagaveoga russidel?
Postitused: 5,843
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Üldiselt ehitati hallidest aegadest alates traktoreid vaid tagaveolistena. Neljarattavedu jõudis laia maailme eelkõige II maailmasõja ajal ja järel. Nõukogude traktoriteni aga alles MTZ-7 sünniga. Sealt edasi nende osakaal muidugi järjest suurenes.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Näiteks KUN kopp ehk siis frontaallaadur oli vene reeglite järgi ette nähtud ainult tagasillaveoga masinatele. Tappis nimelt vedava silla ära.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Eks transportöödeks teedel olid kah tagaveolised. Samas saab paljusid lääne traktoreid ka praegu esisillaveota tellida...
Postitused: 1,016
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
Mõlemad varjandid on vajalikud.Kõval pinnasel künnad tagaveoga väga hästi ,rääkimatta heinatöödest,vaheltharimised,transport... Tagaveolisega saad murul ka sõita,katsu sa vedavasillaga manööverdada nii ,et jälgi ei jää.Igasugu hooldustöid on tagaveoga odavam ja mõnusam teha.Paned talvel ketid peale ja krõbistad paremini kui tavalise neliveoga.
ps.russile sobivad ketid ülearused (saadaval).
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 1,016
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
17-12-2007, 20:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2007, 22:25 PM ja muutjaks oli
jurka.)
Pole ütlend et nelivedu on mõttetu . Põldu ei harita siis kui muda kõhuni. Vaheltharimis töödel on nelivedurattad liiast laiad.Heina ei tehta siis kui traktori jälgedes on vesi. On ju mõttetu raisata nelivedu seal kus saab tagatuupariga hakkama. Iga asi olgu ikka omal ajal ja omal kohal!Loogiline ,et kehva läbitavuse korral on nelivedu tegija enam kui tagavedu.Kui maal majapidamises on ÜKS traktor siis on nelivedu õigevalik!
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
tiit Kirjutas:KUN tõstuk esisillaveoga russile külge ei lähe ilma ümber tegemata
Huvitav, mina sain oma MTZ-le küll külge. Millist osa seal ringi peab tegema?
Äkki pead silmas reguleerimise plekk-kopsikuid, mis mõlemal pool sillatala peal on? Nende kaitseks tuli eesmisi raamikinnituskingasid käiata küll. Aga päris ümber ei pidanud küll midagi tegema. Akukasti tõstsime veidi teise kohta, aga see pole sillaga seotud. Isegi lumesaha kinnituskronsteine ei pea kevadel ära võtma ja vastupidi - talveks jätan kopa külgmised raamid ka külge.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 19
Teemad: 6
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Tänud, et viitsisite teemat arendada. Sain palju teada.
Postitused: 24
Teemad: 7
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Ise olen koguaeg esisillaveoga mtz-dega tööd teinud.Minuarust on esisild vajalik igal pool,kus aga teelt kõrvale pöörad. Loomulikult pole see reegel,aga enda kogemuste põhjal arvan nii.Igasuguseid tundmatuid kohti on olemas. Endal tulnud ette mitu juhtumit. Suvel kiirel töö ajal tuleb tellimusi palju ja kui suudad kuskil masina mutta ajada,siis pole just kõige rõõmsam meel.Siiamaani esisild mind päästnud.Vaja võib teda minna 10 sekundit,aga kui teda pole, siis äkki istud ootad mitu tundi. Saamata jääb tööraha ja olukord pole jutst kiita. Üldiselt meeldib masinatega mudas ka möllata,aga kui ta kõige kiiremal ajal ta pidurdama hakkab ,siis ...
Ei taha keelegagi vaidlema ka hakata ,aga see on minu arvamus
Mootorrattad,talu-ja metsatehnika,masinaehitus
Postitused: 54
Teemad: 14
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
minu teada hooras kun- kopp:esisillaveoga edesilda,ainult tagaveoga:sidurit ja käigukasti.kun kopa etteantud tõstejjõudusid ületades,kahanes edesilla töökindlus drastiliselt.oli vist vedav esisild.millegi pärast tundub mulle,et venelane on oma ratastraktorid loonud igast masinate taha riputamiseks,lindid kõlbavad ka buldooseriteks jne.ette kinnitatavate tööorganite kasutamiseks.ning siiamaani on jäänud mulje et ratastr. tõmbab,linttr. tõukab.
i´m the fucking piledriver...
Postitused: 103
Teemad: 2
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
Minu kogemuste kohaselt ei ole kasutata esisillavedu kuskil, ainult siis kui vaja. Asi lihtsalt selles, et esisild ja tagasild ei jookse kunagi ideaalselt kokku. Selle põhjused võivad olla rehvide rõhkude erinevus vms. Nii kulutatakse liialt hammasrattaid ja eriti selgelt annab see tunda kõvakattega teel nagu maantee. Samuti on see lisakütusekulu ju. Meil on ühele traktorile gun peale pandud ning sellel traktoril pole esisillavedu. Traktor pole ka MTZ, kuid hätta pole ka jäänud. Ennem oli ka gun MTZ80 (esisillaveota ) peal ning kohati oli traktor nagu kits, kuid siis panime traktorile betoonploki taha ja sai ka raskemaid asju tõstetud. Samas võib traktori ka nii ära uputada, et esisillaveost pole kasu. Veomustrita rehv veereb ka paremini. Paned topeltrehvid alla ja pole uuematel, esisillaveota traktoritel häda midagi.