Minu ülimalt subjektiivne (ning kindlasti 
paljude arvates ekslik) seisukoht on, et 
algne detail on originaalis olnud veidi 
mühklik ja mitte sugugi peegelsileda 
pinnaga, siis ei ole õige seda ka \"üle 
restaureerida\", st teha asi pisikeste 
iluvigade parandamisega liialt ideaalseks.
Eriti puudutab see Vene tehnikat, kus 
alumiiniumist küljekaaned ei olnud 
peegelsiledad, raamil ei olnud keevitusjäljed
täitsa välja lihvitud jne jne. Mina eelistan
 vehiikleid taastada sellisena nagu nad
olid, mitte sellisena, nagu nad ei olnud. Ja
kui algne seisukord on mingil mitte väga 
hullul kujul säilinud, siis seda vaid 
konserveerida, mitte ümber teha.
Vaadake nt Pobeda plokikaant... kõik 
valuvormide järgud on ilusti näha 
 
Parimat,
Valdo
	
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18