30-01-2006, 00:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2008, 22:07 PM ja muutjaks oli IIIFFFAR.)
Navat, nisikse teema põhjustas nüid mõne mehe originaaliihalus. Oleme kaaskodanik Valtsiga arutlend Kavrossi originaalse oleku ja väljanägemise üle. Kummalgi ratas aastast 1962 aga mõningase erinevusega. Internetist pole senini eriti abi olnud, googeldamine toob ka esimese asjana auto-motosse, proovitud kõik "neti"-s olevad mootorid. "Ametlikke" pilte ka kuskil üleval pole. Lõpliku tõe selgitamiseks kutsume ennekõike vanemaid foorumlasi üles sõna võtma. Usutavasti oli see seltskond kes suurema osa originaalseisus Kavrossidest tuksi keeras ja omas ajas vingeks krossikaks "tuunis", just täna 30-40 aastased tüübid. Aidaku nood siis nüüd algupära ka tuvastada, mis neist ehk kogemata järele on jäänud
Siin kõik pilt.ees olevad Kavrossid, mis õnnestus leida ja millest ka midagi vaadata on (loodan, omanikud ei pahanda) :
http://www.pilt.ee/view/690035/
http://www.pilt.ee/view/713118/
http://www.pilt.ee/view/697654/
http://www.pilt.ee/view/682094/
http://www.pilt.ee/view/429063/
http://www.pilt.ee/view/608356/
http://www.pilt.ee/view/360752/
Valtsi ratas
siin ZiD tehase koduleht:
http://zidmoto.narod.ru/history/K125.htm
Siin paar pilti:
K-175
K-175A
Üks küsimus tekkis sadulaalustest katteplekkidest. Valtsi rattal nood nagu ülemisel, minul nigu alumisel pildil. Väidan, et mõlemad variandid õiged ja too muudatus tehtigi millaski 1962. aasta kestel. Kiitke takka või vaielge vastu. Minu rattal plekkidega sama värvi ka veljed ja summutid ja taguamordi ülaosa, velgedel valged triibud, Valts teab oma rattal kunagi samasuguseid summuteid/velgi olnud. Kuidas teistel olnd, kas nood piltidel olevad miskid tehasemuuseumi paraadrattad on, et kroomi nii palju. Valgeid triipe ka pole.
Enda ratta puudused lugesin oma jänkujawa teemas üles:
1. K-55 karburaator (vahetatud miskise K-62д vastu),
2. karbussi pealne alumiiniumkate
3. sutsklapp ühes trossi ja lenksul oleva hoovaga (peaks sääl vist olema miskine hoovake, kinnitus selle tarvis tundub olevat).
4. süütelukk ja võti
Kui keegi miskit veel oskab puudusi kommenteerida, palun tehke seda.
Kui keegi teab võimalikke muudatusi aastate lõikes, kirjutage palun ka siia üles. Kenade algupäraste Kavrosside pildid/lingid on oodatud.
Hakatuseks küll, eks küsimusi tekib veelgi, eks vaielgem nende üle aga eesmärgiks on TÕE, mitte kõige agarama vaidleja väljaselgitamine
Edit: lisasin ka Valtsi ratta.
Siin kõik pilt.ees olevad Kavrossid, mis õnnestus leida ja millest ka midagi vaadata on (loodan, omanikud ei pahanda) :
http://www.pilt.ee/view/690035/
http://www.pilt.ee/view/713118/
http://www.pilt.ee/view/697654/
http://www.pilt.ee/view/682094/
http://www.pilt.ee/view/429063/
http://www.pilt.ee/view/608356/
http://www.pilt.ee/view/360752/
Valtsi ratas
siin ZiD tehase koduleht:
http://zidmoto.narod.ru/history/K125.htm
Siin paar pilti:
K-175
K-175A
Üks küsimus tekkis sadulaalustest katteplekkidest. Valtsi rattal nood nagu ülemisel, minul nigu alumisel pildil. Väidan, et mõlemad variandid õiged ja too muudatus tehtigi millaski 1962. aasta kestel. Kiitke takka või vaielge vastu. Minu rattal plekkidega sama värvi ka veljed ja summutid ja taguamordi ülaosa, velgedel valged triibud, Valts teab oma rattal kunagi samasuguseid summuteid/velgi olnud. Kuidas teistel olnd, kas nood piltidel olevad miskid tehasemuuseumi paraadrattad on, et kroomi nii palju. Valgeid triipe ka pole.
Enda ratta puudused lugesin oma jänkujawa teemas üles:
1. K-55 karburaator (vahetatud miskise K-62д vastu),
2. karbussi pealne alumiiniumkate
3. sutsklapp ühes trossi ja lenksul oleva hoovaga (peaks sääl vist olema miskine hoovake, kinnitus selle tarvis tundub olevat).
4. süütelukk ja võti
Kui keegi miskit veel oskab puudusi kommenteerida, palun tehke seda.
Kui keegi teab võimalikke muudatusi aastate lõikes, kirjutage palun ka siia üles. Kenade algupäraste Kavrosside pildid/lingid on oodatud.
Hakatuseks küll, eks küsimusi tekib veelgi, eks vaielgem nende üle aga eesmärgiks on TÕE, mitte kõige agarama vaidleja väljaselgitamine
Edit: lisasin ka Valtsi ratta.
loll on loll olla.